2022-04-21, 21:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Vad det heter (my ass) & vad hon önskar (in my ass) är 2 olika saker, bror. Shevin växer mer & mer, hon blir hetare & hetare. Väldigt söt med lite bränna, ögongodis. Hon har en vidrig personlighet men är garanterat ett vildjur när hon ska tryckas.

I tävlingar är hon sådär.

Dessie är oxå gullig. En härlig flattits, lite lagom dum. Hehe

Men vrf i helvete valde Mattias att Den stabbiga lilla tjockisen Linn skulle tävla framför en taggad mördarmaskin som Joel. Matte är oxå helt fucking dum.i huvudet.
Sjukt att flashback måste tänka åt dom.
Jag tror att vi missade något som inte syntes i TV för Joel var direkt med på att stå över och hade förmodligen redan sagt till Mattias att han var låg på energi då. Mattias var f.ö. förvånansvärt stark trots sin ålder och var ju klart bättre än de två nya utvilade manliga deltagarna.
2022-04-21, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Tack för den förstnämnde

Fyfan rakad bikinilinje & alldeles för svag benstomme för att lyfta en karls humör
Kolla in kuk V https://www.instagram.com/p/B1ny3xGox_A/ & den smurtiga
akvariefisk minen, the complete norm-package

Fantastiskt hon bjussar på 1 bild! https://www.facebook.com/desiree.renfors/photos men jag håller med dig

Menade Elin, fin bild på henne som du postade.
2022-04-21, 22:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Menade Elin, fin bild på henne som du postade.
.
2022-04-21, 22:44
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag tror att vi missade något som inte syntes i TV för Joel var direkt med på att stå över och hade förmodligen redan sagt till Mattias att han var låg på energi då. Mattias var f.ö. förvånansvärt stark trots sin ålder och var ju klart bättre än de två nya utvilade manliga deltagarna.
Ja Mattias är en seg rackare och han VANN mot Hayes i kampen dödsdansen eller vad den nu hette. Han förnedrade Hayes så mycket så han skamlöst i tårar hittade på att han lade sig i tävlingen han gått ut med att han skulle krossa Matte
2022-04-21, 22:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
.
Bara för att Elin har ett öppet konto betyder det inte att kvinnors liv kretsar kring att du ska tycka dem är sexiga. Hur kan du tro att kvinnors liv kretsar kring dig och ditt tycke?
2022-04-21, 22:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja Mattias är en seg rackare och han VANN mot Hayes i kampen dödsdansen eller vad den nu hette. Han förnedrade Hayes så mycket så han skamlöst i tårar hittade på att han lade sig i tävlingen han gått ut med att han skulle krossa Matte
Asså t.o.m en blind person kunde se att Hayes la sig, han lät Mattias vinna, för att han fick dåligt samvete då han lurade Mattias.
Hur du inte kan se något så uppenbart kan jag inte förstå...
2022-04-21, 22:48
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Asså t.o.m en blind person kunde se att Hayes la sig, han lät Mattias vinna, för att han fick dåligt samvete då han lurade Mattias.
Hur du inte kan se något så uppenbart kan jag inte förstå...
Det förstår jag och du borde göra detsamma eftersom du säger det själv - du ÄR blind....i det här fallet gå inte på niggerljug!
2022-04-21, 22:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det förstår jag och du borde göra detsamma eftersom du säger det själv - du ÄR blind....i det här fallet gå inte på niggerljug!
Jag lyssnar inte på vad han säger, jag kollar och ser vad som faktiskt händer. Och vem som helst kan se att Hayes la sig, hade han försökt hade han vunnit hur lätt som helst mot Mattias.
2022-04-21, 22:57
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Bara för att Elin har ett öppet konto betyder det inte att kvinnors liv kretsar kring att du ska tycka dem är sexiga. Hur kan du tro att kvinnors liv kretsar kring dig och ditt tycke?
Det finns de kvinnor som vill vara sexiga och så finns det andra som du är eller föredrar de som förnekar en sån naturlig drift. Försök å acceptera detta faktum. Elin är sexig och jag vet att hon gillar att jag uppmärksammar det och så oavsett vad du anser om det
2022-04-21, 23:07
Medlem
Citat:
Det finns de kvinnor som vill vara sexiga och så finns det andra som du är eller föredrar de som förnekar en sån naturlig drift. Försök å acceptera detta faktum. Elin är sexig och jag vet att hon gillar att jag uppmärksammar det och så oavsett vad du anser om det
Vem hade du helst dejtat, Elin eller Nicoline som var med i en tidigare säsong? Hon var fin att titta på och hade en liten romans med Pascal. https://image.hant.se/5153318.jpg?imageId=5153318&panow=0&panoh=0&panox= 0&panoy=0&heightw=0&heighth=0&heightx=0&heighty=0& width=1200&height=630

----------------
OnT. Vem tror ni tar immuniteten och vem ryker på söndag?
2022-04-21, 23:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det du tycker är sexigt tycker inte alla killar är sexigt. Det du tycker är osexigt finns det andra killar som tycker är sexigt. Att du inte förstår sånt och att jag ska behöva förklara sånt för dig

Sedan verkar du inte hänga med i diskussionen. Allt startade med att en person tyckte att Desirée var för vältränad och att det inte ser bra ut.
Att ni killar verkar tro att tjejer tränar och lever sina liv för att uppfylla kriterierna för vad ni anser är sexigt, ja det förklarar varför ni har så svårt att hitta en partner och varför det finns så många incels i Sverige.

Då får absolut tycka Elin är sexig, hon är en fin tjej, att däremot tro att hon ens vet vem du är och gillar den uppmärksamhet du ger henne på flashback, kom ner på jorden, hon vet inte ens att du existerar
2022-04-21, 23:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vem hade du helst dejtat, Elin eller Nicoline som var med i en tidigare säsong? Hon var fin att titta på och hade en liten romans med Pascal. https://image.hant.se/5153318.jpg?imageId=5153318&panow=0&panoh=0&panox= 0&panoy=0&heightw=0&heighth=0&heightx=0&heighty=0& width=1200&height=630

----------------
OnT. Vem tror ni tar immuniteten och vem ryker på söndag?
Tror Angela ryker. Linn kan inte manipulera Angela, och därför kommer Linn se till att Mattias hjälper henne att ta ut Angela.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in