Väldigt fixerad vid bajs den där Elin. Ska alltid kommentera hur mycket hon bajsat eller hur bajsnödig hon är. Nu har tom Angie börjat ta efter
Kanske lika bra att hon åkte ut, annars hade väl lag öst blivit ett riktigt SKITlag haha
Elin sa EN gång i synk att hon hade bajsat 3 ggr på Örådsdagen och ponerade att hon var nervös. Angie har jag hört ett par ggr under denna säsong både i Robinson och tidigare i Gränslandet säga att hon blir orolig och kanske bajsar på sig. Och det var även innan Elin kom till laget ... att Elin skulle prata en massa SKIT tycker jag inte.
Elin sa EN gång i synk att hon hade bajsat 3 ggr på Örådsdagen och ponerade att hon var nervös. Angie har jag hört ett par ggr under denna säsong både i Robinson och tidigare i Gränslandet säga att hon blir orolig och kanske bajsar på sig. Och det var även innan Elin kom till laget ... att Elin skulle prata en massa SKIT tycker jag inte.
Hon sa också det första när lag väst kom att hon blev skitnödig. Så två gånger på två avsnitt. Det är inte lite
Så trots att ni pausar och analyserar varje bildruta från topp till tå för att kunna hitta spoilers så failade ni så jävla hårt
Förstår varför du är lite syrlig. Inte glömt när du menade på att Linns immunitetshalsband ”kanske syntes lite grann i högra hörnet” och fortsatte förneka det faktum att det tog upp halva bildskärmen i 2 sek. Att förvränga verkligheten är lite av din specialitet! Tar alltid dina inlägg med en nypa salt! 🥰 tack för spoilern btw. Bryta mot reglerna verkar vara ytterligare en specialitet hos dig.
Om ljuset faller rätt när hon pratar i synken tycker jag faktiskt att hon ser bra ut ibland med det vågiga håret. Läste en artikel med henne och hon kallar sig själv för en ensamvarg som gillar egentid.
Får tacka henne för den härliga scenen där de pratade om hur Hayes bajsade i vattnet. Det här är tyvärr inte hela klippet på den diskussionen. https://www.instagram.com/p/CbscPCUg9PK/
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-24 kl. 21:30.