2022-04-20, 08:28
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Nä, varför skulle jag ta upp det med folk som "grejar med evolutionen", alla vet ju att evolutionsteorin är fejk news... 🙄

Men tuttisar är fina. Själv blev jag särskilt förtjust i Tova-Sophias tuttar förra året. Det här året fantiserar jag om Shevins qualitytits liksom. Även om jag ogillar Shevins sätt att vara mot Joel så måste jag ändå erkänna att hon faktiskt har en viss sexappeal. Lite väl rundlagd kring höfter men annars helt ok att skeda.

Joel vill jag krama om. Så naiv, så vilsen men ändå så älskvärd. Malmö älskar dig, Joel. Sthlm älskar dig, Joel. Joel for Win! 💗

Edit: Vi får hoppas att Peters egorace med immuniteten får honom på fall. Att Shevin öppet vänder sig mot honom. Drömscenario är att Joel & Shevin joinar varandra (både intimt & i spel) för att tillsammans gå mot seger.
Senast redigerad av Adonis. 2022-04-20 kl. 08:31.
2022-04-20, 08:46
Medlem

Vill se Peter, Jessica och Shevin våndas.

JOEL!!! ♥
2022-04-20, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Peter är nya jaget framför laget
Eller ska mobbarpakten låta den sippra förbi? Skillnad på folk och folk tydligen.

Exakt, tyvärr är det det skillnad på folk och folk för dem där. Jag kan inte ens föreställa mig hur dem hade behandlat Joel om han hade tagit samma beslut som Peter.
2022-04-20, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Exakt, tyvärr är det det skillnad på folk och folk för dem där. Jag kan inte ens föreställa mig hur dem hade behandlat Joel om han hade tagit samma beslut som Peter.

Det har vi ju fått svart på vitt, när han valde att ge Mattias fördelen.
2022-04-20, 10:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Tja, de flesta män gillar bröst. Om du har problem med det får du ta upp det med de som grejar med evolutionen (var dock beredd på att du är ett par miljoner år för sent). Även i det här avseendet saknar vi Sandra, för övrigt...
Evolutionen skapade bröst för bebisar, är du en bebis?
Anledningen att män finner bröst attraktiva är pga genen att skaffa barn.
Det ligger i mäns gener att vilja skaffa barn, och då välja en partner som kan ge bra fördelar till en avkomma = bröst som kan ge mat till avkomman.

PS: evolution sker hela tiden, det är inte så att vi slutade revolutioneras för ett par miljoner år sen...
2022-04-20, 10:23
Medlem
Är det inte märkligt att tv4 går ut med vilka de 4 nya ä redan nu på instagram innan de sänts i tv?
2022-04-20, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Evolutionen skapade bröst för bebisar, är du en bebis?
Anledningen att män finner bröst attraktiva är pga genen att skaffa barn.
Det ligger i mäns gener att vilja skaffa barn, och då välja en partner som kan ge bra fördelar till en avkomma = bröst som kan ge mat till avkomman.

PS: evolution sker hela tiden, det är inte så att vi slutade revolutioneras för ett par miljoner år sen...

Enda gången en "INTE ALLA MÄN!!" hade suttit fint.
Senast redigerad av cinnamonbon 2022-04-20 kl. 10:47.
2022-04-20, 10:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Enda gången en "INTE ALLA MÄN!!" hade suttit fint.
Vad menar du? syftar du på "inte alla män" = homosexuella män eller? för evolutionen finns i alla män.
2022-04-20, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad menar du? syftar du på "inte alla män" = homosexuella män eller? för evolutionen finns i alla män.

Jag var ironisk, menar att många män beter sig som att de faktiskt avstannat evolutionärt.
2022-04-20, 11:02
Medlem
Tror ni den som tar sig tillbaka från Gränslandet automatiskt blir placerad i lag Nord? Tänker eftersom de är en person mindre. Eller det kanske beror på vilket lag som hamnar i öråd denna vecka.
2022-04-20, 11:23
Medlem
2022-04-20, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Jag har inget emot hennes yttre men det är ingen som jag skulle kalla för snygg.

Jag gillar väl att så många blir provocerade av Shevin hon har vinnarskalle bara.

Nu fick man in lite ögongodis igen. Vad tycks om Elin, tror jag hon heter?

Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-20 kl. 13:04.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in