2022-04-21, 23:15
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vem hade du helst dejtat, Elin eller Nicoline som var med i en tidigare säsong? Hon var fin att titta på och hade en liten romans med Pascal. https://image.hant.se/5153318.jpg?imageId=5153318&panow=0&panoh=0&panox= 0&panoy=0&heightw=0&heighth=0&heightx=0&heighty=0& width=1200&height=630

----------------
OnT. Vem tror ni tar immuniteten och vem ryker på söndag?

Den som kom först till kvarn och dejtade mig såklart

Svårt å tippa vem som vinner immunitet då vi inte vet hur tävlingen ser ut - nån av de nya kanske då de borde vara mest motiverade då de ligger i riskzon.

Regnbågsdåren hoppas jag och tror kommer att ryka
2022-04-21, 23:28
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det du tycker är sexigt tycker inte alla killar är sexigt. Det du tycker är osexigt finns det andra killar som tycker är sexigt. Att du inte förstår sånt och att jag ska behöva förklara sånt för dig

Sedan verkar du inte hänga med i diskussionen. Allt startade med att en person tyckte att Desirée var för vältränad och att det inte ser bra ut.
Att ni killar verkar tro att tjejer tränar och lever sina liv för att uppfylla kriterierna för vad ni anser är sexigt, ja det förklarar varför ni har så svårt att hitta en partner och varför det finns så många incels i Sverige.

Då får absolut tycka Elin är sexig, hon är en fin tjej, att däremot tro att hon ens vet vem du är och gillar den uppmärksamhet du ger henne på flashback, kom ner på jorden, hon vet inte ens att du existerar
Den som sa det var det - det är du som inte hänger med - du är helt bakom målet å spelar. När jag säger att Elin uppskattar att jag attraheras av hennes karaktär så säger jag det i ren allmänhet - alltså som man i allmänhet och hon är glad för det och inte bara för att jag gillar hennes stil utan just för att den går hem i allmänhet hos män. Det är därför hon ser ut som hon gör. Hon är inte mitt ideal men hon är den mest fröjdefulla att beskåda av denna säsongens deltagare. Blonda blåögda, och inte för muskulösa såklart
Senast redigerad av kubun 2022-04-21 kl. 23:35.
2022-04-22, 00:06
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Herregud, det är du som anmärkte på att män kommenterar kvinnors tuttar i TV, vem fan bryr sig? Är jag PK-polis för att jag skrattar åt hur patetisk du är som måste bry dig om något sånt? Ok.

När sa jag att män alltid är starkare än kvinnor? De flesta män är starkare än kvinnor. Är det en slump? Nej, såklart inte. Det är evolutionen.

Du är den enda här som gnäller om andras åsikter. Alltså ska du lämna, inte vi andra.

Det är inte bara jag. Jag tänker inte lämna tråden, och jag tänker fortsätta säga vad jag tycker.

Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Om man inte har internet så spelar det ju heller ingen roll

Jag borde varit tydligare. Alla har inte dator med internetuppkoppling. Jag kan gå ut på internet via mobilen, men ser helst Robinson och andra program på TV. Så för mig spelar det roll om saker ni som såg på TV4.se skrivs ut här utan spolertaggar. Självklart kan jag inte begära att alla tar hänsyn till bara mig, men det finns kanske fler som jag.

Är det så svårt att låta bli att skriva ut allt som hänt innan alla haft en chans att se det på TV?
2022-04-22, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Det är inte bara jag. Jag tänker inte lämna tråden, och jag tänker fortsätta säga vad jag tycker.
Verkar det som jag bryr mig? Det är du som tycker andra ska lämna. Fortsätt säga vad du tycker så kommer vi andra fortsätta kommentera Shevins tuttar hur mycket vi vill. Tycker dock vi borde fokusera mer på hennes saftiga röv.
2022-04-22, 00:30
Medlem
knuugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juneaux
Jo precis men det är ju det som är hela grejen med robinson. Överleva på en öde ö.
Det har ju blivit för jävla lamt tycker jag.
Samma sak med hanna och philip.
Hanna ba: nä men guuuuu va jobbigt det är att vara isolerad från alla människor runt omkring. Då tänkte jag direkt, hur mycket hänger dom och snackar med kamerateamet?
Fan hela poängen är ju att dom ska vara isolerade på en ö! Philip är den enda sanna robinson snubben. Han stormtrivdes ju!

Edit: när dom var under karantän tänkte jag på.

Håller med att dom känns alldeles för mätta å belåtna ut!

Coolaste säsongen var han närkingen i hatt o Sverigetröja som vägra tvätta sig och var ute på jakt efter käk hela dagarna och gick tydligen för långt bort så inspelningsteamet skällde ut han! Haha, jävla kung!

Vill du se riktigt överlevnad så fanns program
På kanal 5, tror de hette ”ensam i vildmarken” där filma deltagarna sig själva o vart avsläppta på olika ställen runt om i Norska vildmarken, sen hade dom larmknapp för akut hjälp.

Fattar inte heller varför man inte ställde chipstutten Linn istället för Joel, hon bottna ju knappt på djupa delen!? Man hörde Joel säga något i stil med ”ja men helt rätt o ställa mig, mitt blodtryck var väldigt högt imorse” så han kanske kände sig krasslig, tror ändå han hade bidragit mer än Linn.

Jag tror Angie ryker, tyvärr! Hon är väldigt egen o rolig.

Om idrottsläraren springer massa maror o löptränar, kommer in nytankad med energi o pallar inte mer än Mattias, jusses, det var illa!

Trodde ”maskinen” Dessi skulle palla mer, men var nog mer gym i den kroppen.

Mina favoriter Peter o Philip traska hem vinsten idag på pannben, starkt.

Ser gärna att shev o hon andra blonda med plytet fullt av vårtor får lämna straxt!
2022-04-22, 00:33
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knuugen
Håller med att dom känns alldeles för mätta å belåtna ut!

Coolaste säsongen var han närkingen i hatt o Sverigetröja som vägra tvätta sig och var ute på jakt efter käk hela dagarna och gick tydligen för långt bort så inspelningsteamet skällde ut han! Haha, jävla kung!

Vill du se riktigt överlevnad så fanns program
På kanal 5, tror de hette ”ensam i vildmarken” där filma deltagarna sig själva o vart avsläppta på olika ställen runt om i Norska vildmarken, sen hade dom larmknapp för akut hjälp.

Fattar inte heller varför man inte ställde chipstutten Linn istället för Joel, hon bottna ju knappt på djupa delen!? Man hörde Joel säga något i stil med ”ja men helt rätt o ställa mig, mitt blodtryck var väldigt högt imorse” så han kanske kände sig krasslig, tror ändå han hade bidragit mer än Linn.

Jag tror Angie ryker, tyvärr! Hon är väldigt egen o rolig.

Om idrottsläraren springer massa maror o löptränar, kommer in nytankad med energi o pallar inte mer än Mattias, jusses, det var illa!

Trodde ”maskinen” Dessi skulle palla mer, men var nog mer gym i den kroppen.

Mina favoriter Peter o Philip traska hem vinsten idag på pannben, starkt.

Ser gärna att shev o hon andra blonda med plytet fullt av vårtor får lämna straxt!

Haha ja precis! Jag kommer ihåg någon säsong för aslänge sen när deltagarna lyckades fånga in en varan till och med.
Men dom fick inte döda och äta den för redaktionen 😂

”Alone” den amerikanska varianten av det du snackar om är riktigt bra med. Där snackar vi på riktigt.
2022-04-22, 00:41
Medlem
peterZiipens avatar
Vilka djur Filip och Peter var i tävlingen. Hatten av.

Shevin underpresterar återigen i en tävling. Var glad och hejade på som inget hade hänt 1 min efter att hon klivit av...

Helt sjukt hur alla (förutom Shev) orkar springa så mycket. Jag blir själv helt matt och dåsig om jag inte ätit på 5 timmar.

Kul att det är två ordentliga lag nu, säsongen hade pyspunka där ett tag. Det enda som saknas nu är Hayes i Shevins lag.
2022-04-22, 00:46
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Du de tränar faktiskt fysiskt de bästa i schack. Det går åt en hel del energi att tänka och speciellt under tidspress. Sen kan man visst det säga att t.ex. det finns många starka schackspelare i Ryssland - ja slagkraftiga och jo jag vet att man inte slår varandra på käften under ett schackparti

Men tänk så kul det skulle vara! När man gjort ett bra drag - "Schack" och så klipper man till motståndaren.

Kanske en idé till nästa tävlingsprogram, "Schack och knock-out - en fusion mellan schack och boxning". 😉

Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Självklart. De har gjort allt i sin makt att försöka få en kvinna att vinna i 4 säsonger nu, men de snubblar alltid på målsnöret. Jag förstår inte varför de fortsätter att envisas med att ha så mycket fysiska tävlingar i finalerna, fattar inte TV4 att män kommer att vinna i 95% av fallen när det kommer till ren styrka?

Det vore bättre ifall produktionen gick tillbaka till sättet som vinnare korades i Robinson förr i tiden - dvs genom röstning. Det skulle stärka en tjejs chans att vinna i en final gentemot en man. Eller är TV4 rädda för att en man ska vinna mot en kvinna i röstning om vem folk mest tycker om? Ja, för det vore ju otänkbart...,

Jag fattar inte varför det är så viktigt att en kvinna vinner. Det är samma tjat i "Farmen" - "hoppas på att en tjej vinner i år".

Varför då? Är det inte den bäste farmaren eller överlevaren som ska vinna, oavsett kön?

Citat:
Idrottsläraren är helt gråhårig och han är bara 45 år. Ser faktiskt något sliten ut för sin ålder. Men helt okej kropp.

Ja, vissa blir gråhåriga tidigt. Inget fel med det.

Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Helsike vad lik Tommie nykomlingen är lik Thomas Di Leva

Ja... Di Leva några morotsröda dread locks så är de tvillingar! 😄

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Kan folk sluta tro att allt kvinnor gör är för att andra ska finna dem attraktiva?
Hon tränar för att han vill träna, och hon skiter i vad du tycker om hennes utseende.

Majoriteten av tjejerna/kvinnorna som lägger upp bilder på sig själva halvnakna gör det för att killar/män ska gilla det. Varför skulle de lägga upp bilder annars, för att farmor ska se dem? Självklart är det för att få gillande från män.

Instagram har vridit tillbaka feminismen med 30 år.

Inte för att jag är feminist...
2022-04-22, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Den som kom först till kvarn och dejtade mig såklart

Svårt å tippa vem som vinner immunitet då vi inte vet hur tävlingen ser ut - nån av de nya kanske då de borde vara mest motiverade då de ligger i riskzon.

Regnbågsdåren hoppas jag och tror kommer att ryka

Aha gillar du inte honom? Verkar trevlig av det lilla man sett men är en udda figur om det stämmer att han haft sex MED naturen, alltså inte I naturen. hehe Jag tror att jag minns en sådan karaktär från outsiders faktiskt, måste varit han.
Och han ser lite mager ut, därav min tidigare spekulation kring om de suttit i karantän inför programmet i halvsvält för att jämna ut oddsen.
2022-04-22, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Man ser i slutet av gränslandet-avsnittet vem som åker ut i örådet.
Senast redigerad av david-taxi 2022-04-22 kl. 01:26.
2022-04-22, 01:16
Medlem
Citat:
Ser att Elin tillhör kategorin utvikarna på Instagram, nu minskade respekten för henne. lol Läraren Henrik verkar sympatisk men även Tommy.

Desirée är alldeles för tränad, det ser inte ens bra ut när man ser ut som en man. Anna från en tidigare säsong hejade jag på men hon var också en sån övertränad tjej. https://www.instagram.com/p/CQjExqaJKRj/
https://www.instagram.com/p/CR4EBC1J0E_/
lol tog hon bort bilderna för att du länkade från FB?
2022-04-22, 01:20
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Aha gillar du inte honom? Verkar trevlig av det lilla man sett men är en udda figur om det stämmer att han haft sex MED naturen, alltså inte I naturen. hehe Jag tror att jag minns en sådan karaktär från outsiders faktiskt, måste varit han.
Och han ser lite mager ut, därav min tidigare spekulation kring om de suttit i karantän inför programmet i halvsvält för att jämna ut oddsen.

Det var tydligen en polare till Tommie, Mathias Risberg, som var med i Outsiders.
https://nyheter24.se/noje/tv/1017418-darfor-kanner-du-igen-tommie-gyllin-i-robinson

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in