Citat:
Ursprungligen postat av
Juneaux
Jo precis men det är ju det som är hela grejen med robinson. Överleva på en öde ö.
Det har ju blivit för jävla lamt tycker jag.
Samma sak med hanna och philip.
Hanna ba: nä men guuuuu va jobbigt det är att vara isolerad från alla människor runt omkring. Då tänkte jag direkt, hur mycket hänger dom och snackar med kamerateamet?
Fan hela poängen är ju att dom ska vara isolerade på en ö! Philip är den enda sanna robinson snubben. Han stormtrivdes ju!
Edit: när dom var under karantän tänkte jag på.
Håller med att dom känns alldeles för mätta å belåtna ut!
Coolaste säsongen var han närkingen i hatt o Sverigetröja som vägra tvätta sig och var ute på jakt efter käk hela dagarna och gick tydligen för långt bort så inspelningsteamet skällde ut han! Haha, jävla kung!
Vill du se riktigt överlevnad så fanns program
På kanal 5, tror de hette ”ensam i vildmarken” där filma deltagarna sig själva o vart avsläppta på olika ställen runt om i Norska vildmarken, sen hade dom larmknapp för akut hjälp.
Fattar inte heller varför man inte ställde chipstutten Linn istället för Joel, hon bottna ju knappt på djupa delen!? Man hörde Joel säga något i stil med ”ja men helt rätt o ställa mig, mitt blodtryck var väldigt högt imorse” så han kanske kände sig krasslig, tror ändå han hade bidragit mer än Linn.
Jag tror Angie ryker, tyvärr! Hon är väldigt egen o rolig.
Om idrottsläraren springer massa maror o löptränar, kommer in nytankad med energi o pallar inte mer än Mattias, jusses, det var illa!
Trodde ”maskinen” Dessi skulle palla mer, men var nog mer gym i den kroppen.
Mina favoriter Peter o Philip traska hem vinsten idag på pannben, starkt.
Ser gärna att shev o hon andra blonda med plytet fullt av vårtor får lämna straxt!