Citat:
Frågan är om det uppstår mer kärlek bara för att man istället investerar i killen "tuggmotstånd?"
Så du frågar dig om kvinnor kan attraheras av motsatsen(Dom riktiga männen?(2) till ack så sexiga fuck-boys (varför kallar ni dom för boys btw? är det inga riktiga män alltså?(1))
Och att sådan kvinnor som även kan tända på en mysig hemtoffla till man (2)
gör sig till en people pleaser som brukar våld på sig själv (menar du att hon gör våld på sig själv när hon stryker han medhårs eller när är hon kör över honom? )
Men har inte kvinnor som tänder på fuckboys gjort sig själv till en people pleaser istället?
Så du frågar dig om kvinnor kan attraheras av motsatsen(Dom riktiga männen?(2) till ack så sexiga fuck-boys (varför kallar ni dom för boys btw? är det inga riktiga män alltså?(1))
Och att sådan kvinnor som även kan tända på en mysig hemtoffla till man (2)
gör sig till en people pleaser som brukar våld på sig själv (menar du att hon gör våld på sig själv när hon stryker han medhårs eller när är hon kör över honom? )
Men har inte kvinnor som tänder på fuckboys gjort sig själv till en people pleaser istället?
Om det uppstår mer kärlek just vet jag inte med en kille med tuggmotstånd. Men tror de flesta tjejer blir kåtare av det och det ska inte underskattas i sammanhanget.
Alltså jag har egentligen inte så mkt personlig erfarenhet av s.k fuck boys och jag vet inte varför dom kallas för det men själva benämningen ger ju ändå nån slags hint om hur tänket gick när det begreppet myntades.
Vad menar du med en ”riktig man”? En som är lojal men sexig? Föredrar ju en sån framför en lösaktig horkille (eftersom Fuckboy inte gick hem) alla dar i veckan även om den sistnämnda kan vara ack så gullig och bra i sängen.
Men personligen gillar jag lugn o ro.
Och jag avgudar mysiga hemtofflor herregud.
Det handlar inte om det.
Det handlar om att vissa killar är så jävla beta att man inte klarar av deras underdånighet om man är en snygg tjej med utstrålning.
Så som vi nu mycket riktigt och mycket plågsamt får bevittna i den där kaosmatchningen.
Tror det finns stor risk för att Märta får sig en riktigt obehaglig stalker på halsen efter det här. Och det är ju fan inte okej, eller hur?
Man ska såklart inte köra över människor heller men i det här fallet menade jag nog mer att hon skulle spela med och låtsas gilla honom.
Tyvärr visade ju sig Märta redan vid altaret vara en riktigt genomusel skådespelerska så i rest my case.🤷🏼♀️
Citat:
Nu har jag samlat in fler långsökta bevis!. Extremfeministen & manshataren Nour El Refai sin podd där hon hunsar sin man Henrik att uttrycka PK-åsikter samtidigt som hon berättar om olika kvinnor hon vill ligga med parallellt https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Nilla_Fischer_%28cropped%29.jpg
sa att drömmannnen tar hennes avkomma på babysim samt står upp för sin fru genom att inte få ihop livspusslet & stannar hemma & därmed säger nej till en viktig fotbollsmatch som kan inbringa 2353000000 miljoner till familjen
sa att drömmannnen tar hennes avkomma på babysim samt står upp för sin fru genom att inte få ihop livspusslet & stannar hemma & därmed säger nej till en viktig fotbollsmatch som kan inbringa 2353000000 miljoner till familjen
De där två är så oerhört perverterade och fåniga i sin podd. Gillar dem separat men när de är ihop snackar vi toxisk relation så det stinker om det. Tror de bråkar sjukt mkt men har bra hett makeup-sex.

. Man fick ju ångest bara av att se detta.