2022-04-21, 12:05
Medlem
Nånting är ju väldigt fel med Märthas indolenta vänner.
Citera
2022-04-21, 12:19
Medlem
Det är inte Axels utseende det är fel på (även om det inte är till hans fördel) utan hans barnsliga skratt och nervositet. Som en liten griskulting som gör allt för att få suggans uppmärksamhet. Tror att han hade stånd hela kvällen och kom i byxorna av att bara titta på Märtha. Därför räckte det gott och väl att de höll avstånd och inte tog mer på varandra. Då hade han blivit så upphetsad att han fick en hjärnblödning.
Nä du Axel! Lite mer självförtroende hade hjälp dig att bli en rödhårig viking.
Citera
2022-04-21, 12:51
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumnos
Nånting är ju väldigt fel med Märthas indolenta vänner.

ja bögparets föräldrar och vänner var det lite mer drag i.
Citera
2022-04-21, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Välsmort munläder och lagom framfusighet kan vara väldigt charmigt och snabbt göra en kille man först avfärdat som för ful mkt snyggare.

Men det är en hårfin linje mellan att vara charmig och vara jobbig när det gäller sådana killar. Så det räcker inte hela vägen man måste ha en bra trygg, auktoritär personlighet också.

Det är bara att inse att jag aldrig kommer förstå mig på kvinnor. Vill ni få som ni vill eller vill ni bli dominerade? Och hur f-n ska man veta när ni vill bli överkörda och när ni verkligen vill få som ni vill? Det är stört jävla omöjligt att veta.

Ibland blir min fru liksom lite nykär i mig när jag bestämmer något. Nästa gång blir hon så arg och ledsen att hon går och lägger sig i sovrummet och gråter i timmar.

Tyvärr kostar det mer än det smakar så jag har löst det genom att hon nästan alltid får bestämma. Är lugnast så. Eller hur gör man? Har levt med henne i 20 år men fattar fortfarande inte...
Citera
2022-04-21, 14:47
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Det är bara att inse att jag aldrig kommer förstå mig på kvinnor. Vill ni få som ni vill eller vill ni bli dominerade? Och hur f-n ska man veta när ni vill bli överkörda och när ni verkligen vill få som ni vill? Det är stört jävla omöjligt att veta.

Ibland blir min fru liksom lite nykär i mig när jag bestämmer något. Nästa gång blir hon så arg och ledsen att hon går och lägger sig i sovrummet och gråter i timmar.

Tyvärr kostar det mer än det smakar så jag har löst det genom att hon nästan alltid får bestämma. Är lugnast så. Eller hur gör man? Har levt med henne i 20 år men fattar fortfarande inte...

Ja du jag lider med dig för du ska veta att vi har jävligt svårt att ens förstå oss själva ibland.🙃

Vet inte vad det där beteendet beror på men det har antagligen inget med dig att göra utan med hur hon mår och känner sig.
Det skulle kunna vara kopplat till hennes menscykel om hon nu har en sådan och inte proppat sig full med hormonella preventivmedel sedan hon var prepubertal då är det svårare att förutse humörsvängningar hos oss från Venus.

Men har hon en regelbunden menscykel är det ett hett tips att du och hon lär er den så blir det garanterat lite lugnare i stugan.
Hon kanske lugnar ner sig med sitt känslostyrda utagerande och du kanske får bättre förståelse för varför hon beter sig som en komplett idiot ibland. Det har hjälpt oss mycket i relationen att jobba så iaf.

Svaret på ursprungsfrågan är alltså att ibland vill vi bestämma och ibland vill vi bli dominerade.
😉 Det bästa är att helt enkelt lära sig kommunicera hur man mår så kan man ägna sig åt roligare saker än att sitta å martyrgrina i sovrummet.🤷🏼‍♀️
Citera
2022-04-21, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Ja du jag lider med dig för du ska veta att vi har jävligt svårt att ens förstå oss själva ibland.🙃

Vet inte vad det där beteendet beror på men det har antagligen inget med dig att göra utan med hur hon mår och känner sig.
Det skulle kunna vara kopplat till hennes menscykel om hon nu har en sådan och inte proppat sig full med hormonella preventivmedel sedan hon var prepubertal då är det svårare att förutse humörsvängningar hos oss från Venus.

Men har hon en regelbunden menscykel är det ett hett tips att du och hon lär er den så blir det garanterat lite lugnare i stugan.
Hon kanske lugnar ner sig med sitt känslostyrda utagerande och du kanske får bättre förståelse för varför hon beter sig som en komplett idiot ibland. Det har hjälpt oss mycket i relationen att jobba så iaf.

Svaret på ursprungsfrågan är alltså att ibland vill vi bestämma och ibland vill vi bli dominerade.
😉 Det bästa är att helt enkelt lära sig kommunicera hur man mår så kan man ägna sig åt roligare saker än att sitta å martyrgrina i sovrummet.🤷🏼‍♀️

Mens finns. Hon är inte ens 40 än. Ja det är väl antagligen det. Hon har ett jävla humör innan mens. Och under mens. Ja, egentligen hela tiden förutom vid ägglossning.
Citera
2022-04-21, 16:52
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Mens finns. Hon är inte ens 40 än. Ja det är väl antagligen det. Hon har ett jävla humör innan mens. Och under mens. Ja, egentligen hela tiden förutom vid ägglossning.

Haha fast om hon har ett jävla humör utom det fåtal dagar i månaden hon kan bli befruktad så är det nog nått annat hon e förbannad/ledsen över.

Du kanske behandlar henne som ett hembiträde?
Det gör en på jävligt dåligt humör ska du veta.🥺

Eller så är det nått annat du gör fel som hon tycker att du ska kunna förstå själv utan att hon säger det.
Citera
2022-04-21, 16:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Rödtotten blir ofantligt beta när han är med Märtha. Hon är ganska kall och hård. Mycket yta, men snäll på insidan. Hon attraheras av snygga män. Se bara på hennes pappa. En sån kille söker hon. Inte en rollspelsnörd.
Vad sägs om att någon slänger upp en skärmdump på fadren, jag hittar honom inte
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-21 kl. 17:05.
Citera
2022-04-21, 17:08
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Det ligger som ett separat program på SVT Play.
Fel det visas efter tv-avsnittet, och det är först när man tittat klart på eftersnacket som vi får se vad själva programmet ska handla om nästa vecka, så dom båda är osepparerbara i tid och rum
Citera
2022-04-21, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Roligt att Märtha säger att hon inte vill ha en man med toxisk maskulinitet. Hon får en nörd som kommer slicka hennes fötter om hon vill men inte är hon nöjd. Dessa feminister dras till hårda män men vill inte erkänna det.
Exakt så är det..
Citera
2022-04-21, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Roligt att Märtha säger att hon inte vill ha en man med toxisk maskulinitet. Hon får en nörd som kommer slicka hennes fötter om hon vill men inte är hon nöjd. Dessa feminister dras till hårda män men vill inte erkänna det.
Exakt så är det..
Citera
2022-04-21, 17:28
Medlem
Larasofts avatar
Nä, hon vill bara ha någon med annat utseende och kanske lite mer livserfaren och avspänd. Dominans är det få som söker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in