Citat:
Ursprungligen postat av
lundaelev
Lyckas inte citera men Joel är fanheller mobbad. Jag var mobbad i 10 år och halv självmedvetet bli utstött är inte mobbning.
Jag blev också mobbad, och jag tycker
Joel är mobbad.
Citat:
Ursprungligen postat av
lundaelev
Välkommen till Flashback! Passar det inte kan du lämna.
Självklart är det inte de som uppför sig illa som ska skärpa sig, utan vi som stör oss på att helt oväsentligt tjat om utseende ska lämna tråden...
När du blev mobbad, borde du då ha ändrat dig så mobbarna slutade eller borde de inte ha mobbat dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
david-taxi
Det är du som hade åsikt av vad andra tycker om kvinnor i TV. Jag menade att det är idiotiskt att bry sig om andras åsikter. Så du får väl säga att jag är en hycklare men jag stör mig inte på att du bryr dig. Du stör dig på att folk bara fokuserar på utseende. Låt dom! Det är deras åsikt.
Man är en PK-polis när man ifrågasätter andras åsikter, inte för att man själv har en annan åsikt.
Med det resonemanget är ju du en "PK-polis"...
Citat:
Ursprungligen postat av
chaga
Peter är nya jaget framför laget
Eller ska mobbarpakten låta den sippra förbi? Skillnad på folk och folk tydligen.
Tänkte exakt samma,sak!
Citat:
Ursprungligen postat av
david-taxi
Hhahahahahaha ok... Så du tror killarna på Robinson är fysiskt starkare än tjejerna av en slump?
1. Jag var en smula ironisk....
2. Män är inte alltid starkare än kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Screem
I skytte kan kvinnor prestera bättre än män, men de är det enda jag kan komma att tänka på.
Inom ridsport tävlar män och kvinnor mot varandra, och kvinnor vinner ofta.