2022-04-18, 09:33
Medlem
2022-04-18, 10:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Detta måste vara den sämsta säsongen någonsin... Fran lämnar efter tre dagar för att han "saknar sina barn" - är det samma barn han ville göra stolta genom att vara med i Robinson? - folk får covid och måste avbryta; två deltagare häckar på en strand och gör ingenting; vuxenmobbing i lag Nord... 🤫

Nä, ingen vidare säsong. Och ändå tittar jag... 😋

Måste säga att jag gillar Mattias! Maken till bitter surgubbe har jag nog aldrig skådat. 😂

Gillar Joel också, men han kommer nog inte vinna. Hans så kallade lagkamrater lär rösta ut honom så fort de får chansen. Och hamnar han i Gränslandet är det nog kört..

Men större under har ju skett. Minns någon säsongen då en mager kille som mest slappnade i en hängmatta - vill minnas att han hette Jesper men kan ha fel - vann? Det varven kille med som hette Jesus också, om det är någon ledtråd.

Hursomhelst, denne Jesper var en osannolik vinnare, men tog hem det hela. Men då kanske finalerna var lika fysiskt krävande som de är nu.

Ja ja, jag blir "pladdrig" när jag är övertrött, vilket jag är nu. 🙂

Jerker vann bara för att han hade bra balans på plankan samt för att Jesus drog lott mellan honom och Klas.

Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
Jag tror han hette jerker, han ljög ju att han var bög, bara för att komma med, han visste att chansen skulle bli större så =)

Menar du att han inte var bög på riktigt? Vad har du för belägg för det?
2022-04-18, 12:08
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

2022-04-18, 14:26
Medlem
610Herrgaards avatar
Måndag

2022-04-18, 14:27
Medlem
Enmansdemos avatar
.
2022-04-18, 14:56
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Robinson må 18 mars
2022-04-18, 15:34
Medlem
lundaelevs avatar
Söndagens avsnitt börjar med gnäll från Joel.. ut med muppen!
2022-04-18, 16:52
Medlem
2022-04-18, 17:37
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Japp ! Sämsta säsongen är det .Utan tvekan.

Ja. Och som sagt, ändå tittar vi... 😋

Citat:
Jag tror han hette jerker, han ljög ju att han var bög, bara för att komma med, han visste att chansen skulle bli större så =)

Jerker var det, ja. Det var ju ett tag sedan.

Men ljög han verkligen om att vara gay? Hela han bara skrek gay, så ljög han spelade han bra.

Citat:
Shevin är en äcklig blattefitta
Mattias är en skitsnackare av rang, backstabber deluxe
Linn är totalt handlingsförlamad, likaså Jessica.
Inte många är kapabla att fixa käk, sitta under ett risigt skydd och klaga på att man inte har mat och blir blöt, fan ut och jobba, sök mat, fixa ordentligt skydd, riktiga loosers hela bunten.
vad är dessutom vitsen att ha med en massa tidigare deltagare, vill man ge vissa människor extrachans att vinna pengar?

Hur stor "loser"
är man om man inte kan stava till det, tro...?

Jag tycker det är lite kul när de tar in "veteraner", särskilt när det är sådana man gillade. Som Mattias, han är min favorit! 😄

Det är bra mycket roligare än när de har "kändisversioner" av sådana här program. Fattar inte att folk gillar sådant.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jerker vann bara för att han hade bra balans på plankan samt för att Jesus drog lott mellan honom och Klas.

Menar du att han inte var bög på riktigt? Vad har du för belägg för det?

Ja, så var det visst. Som sagt, det var ju ett tag sedan så jag hade glömt detaljerna. Och namnet, uppenbarligen...

Jag tror inte att han ljög om att han var homosexuell. Som jag skrev ovan så tyckte jag att det "syntes" rätt tydligt att han var gay, så om han fejkade gjorde han det bra. Man kan ju undra vilken fördel det skulle ge en person att ljuga om sin läggning.

Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Söndagens avsnitt börjar med gnäll från Joel.. ut med muppen!

Men vilket gnäll om Joel, ut med er...

Jag förstår honom till 100%, han är mobbad och mår självklart inte bra. Men man kanske måste ha upplevt det själv för att förstå.

De andra; i alla fall Jessica och Shevin, är ju fruktansvärt känslokalla och empatilösa. Det gjorde ont att se när Joel grät och ingen rörde en fena eller sade något för att trösta. Man måste vara bra kall för att kunna se en människa vara så ledsen och sedan bara säga att "han låter som en trasig skiva, jag är trött på att höra det".

Sedan kan jag väl hålla med om att han kanske saknar den sociala kompetens som krävs för sådana här sammanhang. Han kanske ville utmana sig själv, eller så ville han vara med själv i det program han uppenbarligen älskar så, och tänkte inte på vad det kunde komma att innebära.

Vilket som, så hejar jag lite på honom. Han lär väl inte vinna dock.

@peterZiipen: Jag gillade din idé om att ha Annas "hängtid" i signaturen, så jag snodde den. Hoppas du inte har något emot det! 🙂
2022-04-18, 17:40
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Vem är Angelica?

Att Angela har sillisar måste man vara blind för att inte se. Oproportioneligt stora för hennes kroppsbyggnad, onaturligt fasta och formade som CD-skivor.

Shevin (Titiyo) har stora naturliga bröst.

Att kvinnornas utseende och bröst är så viktiga! Blir så less, i alla trådar om Tv-program är det samma visa; diskussioner om vilken kvinna som är snygg och inte; hur brösten ser ut och huruvida de är äkta eller ej... Vad f*n har det för betydelse?!
2022-04-18, 20:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Vem är Angelica?

Citat:
Att Angela har sillisar måste man vara blind för att inte se. Oproportioneligt stora för hennes kroppsbyggnad, onaturligt fasta och formade som CD-skivor.

Shevin (Titiyo) har stora naturliga bröst.

Bodde inte hon i södra Sthlm förut?
2022-04-18, 21:21
Medlem
lundaelevs avatar
Lyckas inte citera men Joel är fanheller mobbad. Jag var mobbad i 10 år och halv självmedvetet bli utstött är inte mobbning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in