Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Nejdå, jag bidrar inte med ett skapandes grand till samhället. Jag är en riktig parasit, freeloader och boja runt Moder Sveas fot. När sådana som du står och skrapar rutor 06:35 i januari ligger jag hemma och njuter av sängvärmen. Ibland när jag vaknar till på måndagsmorgonen brukar jag tänka på sådana som dig och att ni nu har en lång och tung och tråkig arbetsdag framför er. Då hånflinar jag och vänder mig om i sängen och somnar om.

Still living the dream alltså
Citat:
Ursprungligen postat av
drrty
Jag håller med till 100 procent angående fis-tessan. Hon tillåter ju alla bukkakebaronens påhitt. Och det är hon med alla nuvarande skulder.
Spermabaronen är något psykiskt sjuk med narcissism och möjligen bipoläritet, men T verkar faktiskt vara slightly retarded. Lätt utvecklingsstörd på riktigt, hennes beteende går inte att skylla på adhd. T förtjänar mer skit än den hon får för sitt enäjblande för bajsbaronen och att hon negligerar sin familj med skuldberg osv.
Hon verkar bara gå och vänta på att skithögen ska "slå igenom" med något av alla hans projekt, och tror man det så är man lätt utvecklingsstörd.
Disclaimer: det är inget fel på utvecklingsstörda, men det är fel när en person inte inser själv sin låga begåvning och låter det gå ut över 3 barn.
Hon har blivit lovad av Bajsbaronen att hon ska bli den nästa Jonna, hon vill också köra Lambo och bo i ett hus som aldrig blir klart? fatta drömmen bara gå runt i ett stort hus och instagramma hela dagarna wow ja dör.
Ibland undrar jag om hon ångrar att hon inte blev ihop med Chrippa eller någon annan youtuber med lite driv här i livet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Martensite
Jahapp, nu har Therése också blivit arbetsvägrare. Hur mycket pengar får de in per månad egentligen och hur stor andel bränner de på snus och Nocco? Stackars barn! De ser säkert fram emot en resa på sommarlovet, men med tanke på Poddbaronens oförmåga att försörja familjen så blir det väl på sin höjd en utflykt till Ullared att se fram emot.
Ullared har dom ALDRIG råd med, dom har inte ens råd med bensin dit och hem och en glass var påvägen.
Förra sommaren blev det en halvdag till high chaparall som Olof K betalade.
Detta år blir det på sin höjd en picknick på berget med denniskorvar och mer.
Betalar Alf kan det bli en räkmacka vid ån, då kommer Bajsbaronen uppdatera oss om det, ni minns väl Edwards räksmörgås sommaren 2019? Ryktet säger att den togs på kredit och lånet idag ligger på 7500 för den räksmörgåsen.