2022-04-18, 17:22
Medlem
fjiskens avatar
Skulle inte bajsbaronen starta städfirma för några år sen?
Citera
2022-04-18, 17:34
Medlem
Petercrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Du menar som allt annat som håller några dar och sen lägger ner och tröttnar på
Citera
2022-04-18, 18:03
Medlem
Citat:

Företagsbaronen ljög om att han hade startat en städfirma.

2015 annonserade han om att han efter några månaders uppehåll skulle starta igen, utan fusk och utan tjafs!

https://www.facebook.com/permalink.p...00008414651925

Videon där han berättar om det nya företaget

https://www.bitchute.com/video/34zqhLwcTHjO/
Citera
2022-04-18, 18:36
Jahapp, nu har Therése också blivit arbetsvägrare. Hur mycket pengar får de in per månad egentligen och hur stor andel bränner de på snus och Nocco? Stackars barn! De ser säkert fram emot en resa på sommarlovet, men med tanke på Poddbaronens oförmåga att försörja familjen så blir det väl på sin höjd en utflykt till Ullared att se fram emot.
Citera
2022-04-18, 18:37
https://streamable.com/xzop27
Han skriker rakt ut av glädje eftersom podden går så bra...

Till middag serveras......varma mackor🤜
Citera
2022-04-18, 18:48
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Jag håller med om att Tessan verkar vara otroligt korkad, men något måste ju ha hänt. Hon har ju i alla fall verkat vara stabilare än Alex i alla fall. Vet att hon tidigare har varit på honom om att han ska ta ett vanligt jobb med en stabilare inkomst. Men antar att 10 år med Baronen + KF skulderna har gjort sitt.

Jag tänker såhär också angående Tessans skulder. Tänk om hon först nyligen fått reda på att de finns? Han kanske lånat i hennes namn bakom ryggen på henne? Han skulle lätt kunna göra en sån sak. Hon är tyvärr lågbegåvad och han är såpass manipulativ så han lär gärna ta rollen som "sköter pappersarbete och räkningar här hemma" bara för att kunna låna pengar till sin lyx och den där bilen(?)... Sedan har hon nån gång under graviditeten eller strax innan fått veta det på något vänster, luften har gått ur henne och hon vill inte arbeta mer.. Hon tycker nu det är han som ska ställa skulden tillrätta, inte hennes löneutmätning. Känns troligt, eller vad tror ni?

Jag vet att hon tidigare både sagt att hon är skuldfri, och ändrade sedan till att "det är gamla skulder", men det var nog bara för att rädda sin makes ansikte utåt. Hon har trott hon varit skuldfri....sedan tvingas hon täcka för honom med en lögn, igen...
Citera
2022-04-18, 18:50
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Ja var är firman?? I samma video skryter han ju om att han har haft flera företag innan så detta kan han... Vilka företag? Tror han på sig själv när han sitter och ljuger så? Det är ju riktigt illa med skallen på honom.
Citera
2022-04-18, 18:54
Medlem
En intressant observation är att i det här klippet, https://ufile.io/jvg27dsu, pratar Rask om hur han tycker att om man kan jobba med youtube så kan man ha ett ordinarie jobb och att det finns jobb för alla. Har man dålig rygg kan man vara telefonförsäljare, man kan ju ligga ned och arbeta (hans egna ord).

Som sagt - intressant observation eftersom han talar emot sig själv.

edit: Från 03:02 och framåt så rantar han om sådant som han själv borde göra istället för att gå hemma och arbetsvägra.
Citera
2022-04-18, 18:55
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nejdå, jag bidrar inte med ett skapandes grand till samhället. Jag är en riktig parasit, freeloader och boja runt Moder Sveas fot. När sådana som du står och skrapar rutor 06:35 i januari ligger jag hemma och njuter av sängvärmen. Ibland när jag vaknar till på måndagsmorgonen brukar jag tänka på sådana som dig och att ni nu har en lång och tung och tråkig arbetsdag framför er. Då hånflinar jag och vänder mig om i sängen och somnar om.
Still living the dream alltså

Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Jag håller med till 100 procent angående fis-tessan. Hon tillåter ju alla bukkakebaronens påhitt. Och det är hon med alla nuvarande skulder.
Spermabaronen är något psykiskt sjuk med narcissism och möjligen bipoläritet, men T verkar faktiskt vara slightly retarded. Lätt utvecklingsstörd på riktigt, hennes beteende går inte att skylla på adhd. T förtjänar mer skit än den hon får för sitt enäjblande för bajsbaronen och att hon negligerar sin familj med skuldberg osv.
Hon verkar bara gå och vänta på att skithögen ska "slå igenom" med något av alla hans projekt, och tror man det så är man lätt utvecklingsstörd.

Disclaimer: det är inget fel på utvecklingsstörda, men det är fel när en person inte inser själv sin låga begåvning och låter det gå ut över 3 barn.
Hon har blivit lovad av Bajsbaronen att hon ska bli den nästa Jonna, hon vill också köra Lambo och bo i ett hus som aldrig blir klart? fatta drömmen bara gå runt i ett stort hus och instagramma hela dagarna wow ja dör.

Ibland undrar jag om hon ångrar att hon inte blev ihop med Chrippa eller någon annan youtuber med lite driv här i livet.

Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Jahapp, nu har Therése också blivit arbetsvägrare. Hur mycket pengar får de in per månad egentligen och hur stor andel bränner de på snus och Nocco? Stackars barn! De ser säkert fram emot en resa på sommarlovet, men med tanke på Poddbaronens oförmåga att försörja familjen så blir det väl på sin höjd en utflykt till Ullared att se fram emot.
Ullared har dom ALDRIG råd med, dom har inte ens råd med bensin dit och hem och en glass var påvägen.

Förra sommaren blev det en halvdag till high chaparall som Olof K betalade.

Detta år blir det på sin höjd en picknick på berget med denniskorvar och mer.

Betalar Alf kan det bli en räkmacka vid ån, då kommer Bajsbaronen uppdatera oss om det, ni minns väl Edwards räksmörgås sommaren 2019? Ryktet säger att den togs på kredit och lånet idag ligger på 7500 för den räksmörgåsen.
Citera
2022-04-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Vem blir den förste att lansera påståendet att Rask förgriper sig på sina barn i den här tragiska tråden och hur lång tid tar det innan det blir en trådsanning som "alla" är överens om och slentrianmässigt refererar till, likt svartmöglet och knarkandet?

Any takers?

Edit: Lol, inlägget rapporterat för 0.03 Trams och OT. Hela den här tråden kvalar in under 0.03. Plus 1.04 och 1.08. Och 0.09.

Edit 2: Och nu har inlägget rapporterats för 0.06 Kommenterar moderatoråtgärd också. Folk är verkligen inte intresserade att få sin trivselmobbing och okynnesryktesspridning ifrågasatt.

Om det fanns någon som helst substans i att han förgrep sig på sina barn hade det kunnat diskuteras. I svartmögelsfallet är det ju trots allt Baronen själv som presenterat det spåret, när han visar upp fläckarna och t.o.m gör ett mögeltest som han visar upp på kanalen. Christian är hemma hos familjen och mäter fukthalten i golvet. Det är ingen okynnesryktesspridning.

Tjackspåret, där har du en poäng. Men det finns viss substans, eftersom det är ett faktum att Rask har rasat i vikt under den senaste tiden. Parallellt med hans beteende av långa långa rants iförd glajjor i bilen, och hur han suttit och bemött varenda jävla inlägg i tråden i november/december på maniskt tjack-manér. Inte nog med det är han öppen med att han var en konsument av amfetamin i yngre dagar. Med tanke på vilken lögnaktig person han är i största allmänhet, så är uttalandet om att han inte stoppat i sig narkotika sedan Edward kom till världen inte mycket värt.
Citera
2022-04-18, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Vänta bara tills podden slår igenom och annonspengarna börjar trilla in. Då blir det whiskey med ostbricka, feta cigarrer, vloggar om hur livet ska levas och klockor för typ 15 papp igen.
Citera
2022-04-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Snart dax för en fet gammal halik mercedes igen, blomstrande affärer är i sikte om kojbaronen får berätta💪
Dax att damma av skjortorna & någon gamal kavaj.. Snart reser sig kreatören från askan 🙄
Inte nog med det så kunde familjen äta sig mätta med varma smörgåsar i dag 🤘. Men va fan var det på smörgåsarna?, ser ut som utsmetad kattmat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in