Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Therese aka "gör allt för mina barn".
Dags att skicka in ännu en soc anmälan, väljer man att röka, sola solarium och dricka energidryck i hennes situation då måste berörda myndigheter få reda på det.
Jag tyckte först det var Rask som var värst men jag tror bannemig Therese tagit över förstaplatsen som den sämsta föräldern i Rask hushållet.
Att hon lägger upp det på insta vittna också om att hon inte ens fattar hur skevt det är.
Jag tror Thessan är utvecklingsstörd. Typ downs light
Jag håller med till 100 procent angående fis-tessan. Hon tillåter ju alla bukkakebaronens påhitt. Och det är hon med alla nuvarande skulder.
Spermabaronen är något psykiskt sjuk med narcissism och möjligen bipoläritet, men T verkar faktiskt vara slightly retarded. Lätt utvecklingsstörd på riktigt, hennes beteende går inte att skylla på adhd. T förtjänar mer skit än den hon får för sitt enäjblande för bajsbaronen och att hon negligerar sin familj med skuldberg osv.
Hon verkar bara gå och vänta på att skithögen ska "slå igenom" med något av alla hans projekt, och tror man det så är man lätt utvecklingsstörd.
Disclaimer: det är inget fel på utvecklingsstörda, men det är fel när en person inte inser själv sin låga begåvning och låter det gå ut över 3 barn.