Citat:
Ska jag vara helt ärlig så var han rätt trevlig faktiskt, och han protesterade inte heller mot någonting av det jag sa. Jag blev otroligt förvånad faktiskt. För han måste ha gått på riktigt bra muskelavslappnande piller eller så har han kanske en ödmjuk sida hos sig också. Det var nog snarare jag som var mer konfrontativ och tjatade på. Annars brukar ju inte han vara rädd för att öppna kakhålet.Bara ett vänskapligt råd, du kan aldrig vinna en diskussion mot en narcssist, dom spelar med helt andra regler än oss vanliga empatiserande människor, tro mig, jag har försökt, trodde ärligt talat personen skulle slå ihjäl mig när jag slet av honom masken.
Det bästa förhållningssättet är no contact, om det inte går så håll avstånd och ifrågasätt inte lögnerna irl, det är då det empatilösa odjuret kommer fram och då kan vad som helst hända, finns många som dött av detta.
Det bästa förhållningssättet är no contact, om det inte går så håll avstånd och ifrågasätt inte lögnerna irl, det är då det empatilösa odjuret kommer fram och då kan vad som helst hända, finns många som dött av detta.
Citat:
Jag menar; sen när började man tro på allt man läser på Flashback? Eller är det bara en massa noobs i denna tråden numera? Någon jävla random användare kommer in och påstår att den sitter på inspelningar där han, vadå? Verbalt misshandlar sin familj eller? Och du bara sväljer det. Uppmanar personen att inte bry dig om "oss". Det här är ett diskussionsforum om du har missat det. Om man inte vill bli ifrågasatt så hör man nog inte hemma här.Nej, det kan jag förstås inte veta om det är lögn eller inte, men jag får intryck av att det finns trovärdighet i detta baserat på att som den där familjen lever är det fullt rimligt att anta barnen inte lever riktigt normalt. Tiden får väl visa om det är sant eller inte, det kan jag inte göra nåt åt.
Sen kan den här personen skriva hur mycket skit om mig den vill. Det biter inte på mig. Men varför ska inte Alex få ha en röst som vädras åt bägge hållen? Om någon kom in i tråden och påstod att Alex knullar småbarn och samlar på barnporr, hade ni inte ifrågasatt det då? Hade ni bara svalt allting i rädsla för att bli kallade för "kritiska grisar".
Logga ut, för fan.