2022-09-16, 16:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nästa roliga video från Rask. Detta mästerverk har han kallat för "Pevaryl?"

https://www.youtube.com/shorts/auJB2PD_Nmk

En fitnessbrud står och tränar med kablar, man ser att kabeln går upp i skrevet på kvinnan. Sedan klipper Rask in en bild på sig själv när han ser lite upphetsad ut, han tar upp, vad jag utgår ifrån, är kabeln kvinnan tränat med och luktar på den, varpå Rask byter ut sin kåta min mot att se äcklad ut. Kan ni tänka er vad Pevaryl är? Jo det är en salva som man bl.a kan använda vid behandling av:

https://www.youtube.com/watch?v=6zXDo4dL7SU
Han önskar väl att han fick vara det -
- är man vuxen och känner att man måste deklarera för världen att man fått göka två gånger så händer det nog inte så ofta.
Citera
2022-09-16, 17:17
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nästa roliga video från Rask. Detta mästerverk har han kallat för "Pevaryl?"

https://www.youtube.com/shorts/auJB2PD_Nmk

En fitnessbrud står och tränar med kablar, man ser att kabeln går upp i skrevet på kvinnan. Sedan klipper Rask in en bild på sig själv när han ser lite upphetsad ut, han tar upp, vad jag utgår ifrån, är kabeln kvinnan tränat med och luktar på den, varpå Rask byter ut sin kåta min mot att se äcklad ut. Kan ni tänka er vad Pevaryl är? Jo det är en salva som man bl.a kan använda vid behandling av:

https://www.youtube.com/watch?v=6zXDo4dL7SU
https://youtu.be/xO0NRMxd6fc
Kolla vid 22 minuter. Var ä mördarn Ottisen?
Citera
2022-09-16, 17:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Tycker det är konstigt att han inte släppt missbruksbloggen i en dvd box till oss hardcore fans.

Jag undrar också hur det går med självbiografin, när är release date?
Citera
2022-09-16, 18:20
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vad tror du själv att du får för svar på den frågan? Finns det något Rask kan göra som skulle få positiv respons? Jag minns då folk sa att dom slutar kritisera honom när han slutar med Youtube, när han faktiskt tog bort kanalen så gick precis samma människor och gjorde då en tråd om hans podcast istället och försökte fortsätta samma häxjakt där som här, förutom då att inläggen togs bort hela tiden för att det forumet var hårdare reglerat. Kändisskvaller försökte man sig även på.

Nej hans Mortimer är inte rolig men han har även yngre följare, och följare som gillar honom och det han gör som inte är flashback, som det han gör är för. Eller var det någoj här som bad honom säga.något som Mortimer? Inte?

Hans podcast är ju tyvärr tio gånger sämre än hans youtubeklipp så jag förstår dem. Rask behöver skaffa ett vanligt knegarjobb där han slipper skämma ut sig.
Citera
2022-09-16, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Hans podcast är ju tyvärr tio gånger sämre än hans youtubeklipp så jag förstår dem. Rask behöver skaffa ett vanligt knegarjobb där han slipper skämma ut sig.

Instämmer helt. Men det där med jobb kommer som vi vet, aldrig att hända 😂
Citera
2022-09-16, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tycker det är konstigt att han inte släppt missbruksbloggen i en dvd box till oss hardcore fans.

Jag undrar också hur det går med självbiografin, när är release date?

HAHAHA, det kommer alldeles säkert komma på dvdbox. Den kan ju Micke lotta ut i sin datingrävling sen haha
Citera
2022-09-17, 10:24
Ett glädjande besked är att barnen Rask kommer få chansen att gosa och leka med en liten hund.
Det finns gott om hundrastvakter för lillerbror Stora Luddes familjetillskott.
Tessan har lagt upp en bild på sötaste valpen, samt bilder på fd gravidmagen och A som bebis längs memory lane.

Det är ingen grand danois, utan liknar en pomerian, men det låter jag vara osagt, det finns så många olika raser och blandisar att det är en djungel att pricka rätt ibland.

Jättekul för barnen❤️
Citera
2022-09-17, 12:23
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ett glädjande besked är att barnen Rask kommer få chansen att gosa och leka med en liten hund.
Tessan har lagt upp en bild på sötaste valpen, samt bilder på fd gravidmagen och A som bebis längs memory lane.

Det är ingen grand danois, utan liknar en pomerian, men det låter jag vara osagt, det finns så många olika raser och blandisar att det är en djungel att pricka rätt ibland.

Jättekul för barnen❤️
Vilka glädjande nyheter att någonting positivt äntligen händer för dom där barnen, självklart är det någon annan i familjen än superfarsan som fixar biffen.

Nu kan djuret Rask köpte till sina ungar (den vandrande pinnen) leka med hunden Stora L köpte
Citera
2022-09-17, 13:04
Bannlyst
Lystring Kal-Fredrik! GULDLÄGE för dig att kunna bjuda familjen på oxfilé nu om du gör en video om barnälskaren Pontus Rasmusson!
Mvh, tips från Coachen
Citera
2022-09-17, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Lystring Kal-Fredrik! GULDLÄGE för dig att kunna bjuda familjen på oxfilé nu om du gör en video om barnälskaren Pontus Rasmusson!
Mvh, tips från Coachen

En video?

Han borde göra en serie, minst mellan 5-10 avsnitt. Han behöver inte tala fritt, finns en uppsjö av artiklar i olika dagstidningar han kan läsa utantill ifrån.

Men självklart ska han även mellan uppläsningen av artiklar sticka in med sina egna åsikter och teser, det är vad han gör bäst: Den allvetande Skithögen
Citera
2022-09-17, 13:23
Medlem
Wooqiprwos avatar
Fan i helvete alltså! Tänk om både A och T drog in varsin låginkomst i månaden åtminstone! Fatta vad mycket det skulle göra för dessa stackars barn.
Citera
2022-09-17, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Jättekul för barnen❤️

Och innan magen ens blivit så stor satt hon och lovade de befintliga barnen ett större boende innan A skulle komma. Snart 3 år senare bor de fortfarande kvar och det är trängre än någonsin. Men nu 6 år senare så har de i alla fall tillgång till en hund i deras närhet.

Edit: kom och tänka på denna när hunden ämnet dök upp igen https://streamable.com/iid0jd
Senast redigerad av razerdayzer 2022-09-17 kl. 20:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in