2022-04-18, 12:29
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Vänta har Rask som bor så trångt tagit över ett helt rum för att skapa content? Javisst ja, han sålde bilen. Attans!

Nja han är ingen contentskapare på det viset, han sätter bara "sin personliga touch" på saker och ting enligt egen utsago.
Senast redigerad av Miy 2022-04-18 kl. 12:49.
Citera
2022-04-18, 12:58
Medlem
Romanche92s avatar
Tror ni anledningen till att BB har blivit tun är på grund utav stress och ångest över deras skulder?
Citera
2022-04-18, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Tror ni anledningen till att BB har blivit tun är på grund utav stress och ångest över deras skulder?

Delvis, samt användandet av hans frus adhd medicin som i princip fungerar som amfetamin för rocknrollbaronen.
Citera
2022-04-18, 13:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Delvis, samt användandet av hans frus adhd medicin som i princip fungerar som amfetamin för rocknrollbaronen.
Tror han snortar Therese och E dampmedicin och ligger och runkar hela dagarna.

Fö läste jag om den här mannen i tidningen idag, min första tanke var att det handlade om Bedragarbaronen men han har väl inte varit med i lyxfällan?

https://www.expressen.se/nyheter/del...vt-bedrageri-/

Väldigt mkt som stämmer in på han och hans skitliv åtminstone.
Citera
2022-04-18, 13:19
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Citat:
Han äter amfetamin (adhdmedicin), det tar bort hunger och finns i många bantningsmedel.
Citera
2022-04-18, 13:26
Nu är Tessan iväg och solar igen... verkligen bra investerade korvören...
Citera
2022-04-18, 13:28
Medlem
Citat:
Nej! Jag tror inte han mår särskilt dåligt över skulderna då skulderna tillhör Tess. Hade han brytt sig mer om sin fru än om sig själv så hade han säkert kunnat ta Ulf-pengarna till hennes skulder och varit karl nog att ta ett arbete och betala av skadeståndet själv.

När skulderna uppdagades här på flashback så var han väldigt snabb på att sätta Tess framför live-kameran där hon fick berätta att det var hennes skulder och ingen annans.
Citera
2022-04-18, 13:38
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Hon prioriterar som en jävla gris. Rynkorna blir ju värre av sån solning också.

Nej Therese du kan inte sola dig snyggare. Du ser ut som ett gammalt russin nu. Och pengarna behövs till annat! Och varför skiter du i att jobba? Låt mig gissa. Du känner att kronofogden ändå kommer utmäta såpass mycket att du inte tjänar på det? Hoppas du tar dig samman.
Citera
2022-04-18, 13:53
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Nej Therese du kan inte sola dig snyggare. Du ser ut som ett gammalt russin nu. Och pengarna behövs till annat! Och varför skiter du i att jobba? Låt mig gissa. Du känner att kronofogden ändå kommer utmäta såpass mycket att du inte tjänar på det? Hoppas du tar dig samman.
Jag antar att det är den logiken som paret lever efter, att de tjänar på att inte jobba...
Det är fruktansvärt oansvarigt att lägga pengar på skit, på sig själv, när de är i den sits de befinner sig. Att paret ens införskaffar läsk, tobak, mm är så ansvarslöst.
Ruttna förebilder för sina barn
Patetisk amöba som låtsas lida av grov ångest..
Hur lång tid ska det behöva ta innan tramset stoppas?
Jag tänker på alla videoklipp där pappisch intervjuat sina barn och ställt frågor om vad de vill arbeta med, vad övriga jobbar med osv. Han tycker på riktigt att han "jobbar"🙈🙉🙊
Citera
2022-04-18, 13:54
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Tror din gissning korrekt, det gäller nog många med skulder, de skulle ändå knappt ha mer pengar i plånboken än när de går och blir feta i soffan och äter chips och dricker cola sträckkollar netflixserier.
Ingen av föräldrarna Rask kommer någonsin gå tillbaka till arbetslivet.
Citera
2022-04-18, 14:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Therese aka "gör allt för mina barn".

Dags att skicka in ännu en soc anmälan, väljer man att röka, sola solarium och dricka energidryck i hennes situation då måste berörda myndigheter få reda på det.

Jag tyckte först det var Rask som var värst men jag tror bannemig Therese tagit över förstaplatsen som den sämsta föräldern i Rask hushållet.

Att hon lägger upp det på insta vittna också om att hon inte ens fattar hur skevt det är.

Jag tror Thessan är utvecklingsstörd. Typ downs light
Senast redigerad av knark-kungen 2022-04-18 kl. 14:19.
Citera
2022-04-18, 14:47
Medlem
Petercrisss avatar
Citat:
Där går de ynka pengarna han tjänat på poddandet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in