2025-11-01, 14:27
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tror det. Men vet att Muppen tog ett vitt år någon gång under sin ”karriär”. Vilket år det var kan jag inte dra mig till minnes. Men tror att han drack här. Han påstod däremot att han hade läget under kontroll och var inte alkoholiserad.

Min bedömning är att Baronen inte är alkoholiserad. Han är bara sjuinihelvetes störd, och har ett oerhört kontrollbehov. När han krökar kommer den verkliga Baronen fram, den som han har allt att vinna på att dölja för att dupera sin omgivning. Efter många haverier har han insett att det bästa är att spola kröken för att inte förstöra sitt redan dåliga rykte fullständigt. Berusningen i dagsläget består istället av tjack. Han är givetvis ingen nykterist nuförtiden, och har aldrig varit det. Han har bara bytt huvuddrog mot en annan.

Back in the days fick även Den Äckelskade Porrbaronen vara med i media. Sedan dess har stjärnan dalat må jag säga.

Jakten på dagens runk tog över helt.

Han måste verkligen ångra att han är fast i äktenskapets bojor.
Citera
2025-11-01, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Back in the days fick även Den Äckelskade Porrbaronen vara med i media. Sedan dess har stjärnan dalat må jag säga.

Jakten på dagens runk tog över helt.

Han måste verkligen ångra att han är fast i äktenskapets bojor.

Ja, det hade inte gått upp för alla hur störd han var på den tiden. Folk hade uppfattningen att han genuint ville hjälpa folk som var i samma situation som honom. När det enda det handlade om var att han behövde ett dragplåster för att dra blickarna på sig själv, och valde att visa upp sin egen pappas missbruk då han är en skrupelfri galning som inte tycker någonting är heligt.

Det har även slagit mig hur han bara blivit knäppare med åren. Förr var han videor 10-15 minuter i längd som alla andras, och han kunde hålla en röd tråd där videon handlade om samma sak rakt igenom. Idag sitter han och upprepar sig i cirklar i 1-2 timmar där han försvarar sig mot någon annans påståenden om honom, och tar allehanda stickspår där han kan blanda familjevlogg med prat om hur han fått sina kukbilder spridda, hur Kronofogden är på honom, etc. Han är bara helt sjukt jävla konstig i dagsläget.
Citera
2025-11-01, 15:12
Medlem
StekplankAmbross avatar
Helvete vad kränkt BB blev på instagram om någon frågade ifall han var emo. han matade med bilder på tuffa bilder på rockers och frågade givetvis chat gpt om skillanden mellan emo och sleazerocker som pratade om hur emos skar sig i armen och grät medans rockers älskade att knulla och festa. 100% att baronen log nöjt när han benämner sig själv som kungen av fitta. Går dock emot lite hans självbild av en utvecklad och mogen man som inte dricker något mer. Sen har ju trosaborna på flashback avslöjat att många tjejer i plugget tyckte att han var konstig. PLUS! kvaliteten på tjejer (Åsa är senaste exemplet) visar att han tar vad han får
Citera
2025-11-01, 15:59
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Det har även slagit mig hur han bara blivit knäppare med åren. Förr var han videor 10-15 minuter i längd som alla andras, och han kunde hålla en röd tråd där videon handlade om samma sak rakt igenom. Idag sitter han och upprepar sig i cirklar i 1-2 timmar där han försvarar sig mot någon annans påståenden om honom, och tar allehanda stickspår där han kan blanda familjevlogg med prat om hur han fått sina kukbilder spridda, hur Kronofogden är på honom, etc. Han är bara helt sjukt jävla konstig i dagsläget.

Det stavas T J A C K
Citera
2025-11-01, 16:59
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Helvete vad kränkt BB blev på instagram om någon frågade ifall han var emo. han matade med bilder på tuffa bilder på rockers och frågade givetvis chat gpt om skillanden mellan emo och sleazerocker som pratade om hur emos skar sig i armen och grät medans rockers älskade att knulla och festa. 100% att baronen log nöjt när han benämner sig själv som kungen av fitta. Går dock emot lite hans självbild av en utvecklad och mogen man som inte dricker något mer. Sen har ju trosaborna på flashback avslöjat att många tjejer i plugget tyckte att han var konstig. PLUS! kvaliteten på tjejer (Åsa är senaste exemplet) visar att han tar vad han får
“Svart bälte i ångest”
”Jag vill inte mååå så hääär 😭😭😭 snyft gråt”

………
Citera
2025-11-01, 17:32
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Det stavas T J A C K

Jo, men du får ta hänsyn till att Rask har haft en besvärligare uppväxt än de allra flesta barn. Så att han går på tjacket eller spånken, för att döva smärtan från alla barndomsminnen, är inte så konstigt. Hans farsa är ju en våldsam man, och hans höger hängde ständigt i luften.
Citera
2025-11-01, 18:17
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Hans farsa är ju en våldsam man, och hans höger hängde ständigt i luften.

För att citera Black Jim Slim, en man som nog känner Baronen bättre än de flesta; Låter sant!

Citera
2025-11-01, 18:41
Medlem
Hur gick det med intervjuen hos SvD (?)? Blev han faktiskt intervjuad eller var det också ett påhitt? Om det faktiskt kom ut en journalist till Baronen så måste det ju finnas en del material i form av text och bilder.
Citera
2025-11-01, 19:22
Medlem
Semestervikaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Hur gick det med intervjuen hos SvD (?)? Blev han faktiskt intervjuad eller var det också ett påhitt? Om det faktiskt kom ut en journalist till Baronen så måste det ju finnas en del material i form av text och bilder.

Ja han blev intervjuad och medverkade i SvD podden badfluence. Han fick väl några minuter totalt. Det var väl 2 avsnitt om Chrippa på ca 40 minuter vardera. Rask gjorde såklart en analys av podden i 2 videos. Hans analys var väl på över 2 timmar.
Citera
2025-11-01, 20:02
Medlem
Telepatisks avatar
Hans jävla "pluggande" är så himla genomskinligt, en sådan uppenbar scam och det stör mig att korkade snälla människor kommer att gå på det och donera pengar till honom..

Förövrigt, har han erkänt att han har knarkat massa innan? Han sa det flera gånger i senaste videon, men jag minns att han tidigare har sagt att Black Jim Slim höll Rask och dom andra borta från knarket (och uppenbarligen knarkade själv iaf)..
Citera
2025-11-01, 20:20
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Varför fixade inte Baronen flera Bitcoins från Ulf när han hade chansen? Justja för att han är IQ-befriad. För heder och samvete har han inte
Citera
2025-11-01, 22:18
Medlem
GreenBatterys avatar
Nu har Trosas största emo-rockare tillika den porrskadade ÄckelBaronen tagit bort en video igen!
Vilken var det denna gång?

Emo-rockaren har ju en klart emo:ig svart häxkvast tatuerat på ena ägghalvan så varför låtsas han att han inte är emo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in