2022-03-12, 17:41
Medlem
MiniHopp.s avatar
Lite frågor om Metamfetamin och Crystal Meth !!

Är det är samma substans men i olika former?

En kristallform som man röker.
En pulverform som man snortar.

Eller är någon form mer ”ren” ”potent” än den andra?

Och om man nu har kristallformen och inte vill röka den, går det att snorta / bomba den istället?

Vad är en bra startdos för kristallform vid bomb eller snortning?

Har aldrig testat Crystal Meth innan men är van vid vanligt gatutjack och brukar det ofta.
Hur ska man tänka vid doseringen? Ska man tänka att det är 10ggr starkare än vanligt tjack eller vad säger ni?

Hur ofta återdoserar man Crystal Meth?

Syftet är att få ett riktigt party rus
med massa energi och gärna lite eufori också! Festen pågår cirka 17-20 timmar! Kommer vara på en techno klubb utomlands!
Citera
2022-03-13, 15:28
Medlem
MiniHopp.s avatar
Lägger till en fråga!

Jag har väldigt hög tolerans på vanligt amfetamin och MDMA då jag kört det en hel del.

Betyder det att jag har någon form av tolerans på Crystal Meth också?
Eller har jag noll tolerans på CM om jag aldrig kört CM tidigare trotts hög tolerans på Amfetamin och MDMA?

Tänker på hur jag ska dosera första gången.
Citera
2022-03-21, 12:51
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Får hem en 0.1a imorgon. Blir första gången för mig.

Är van med PHP och 2-methyl-pvp. Hoppas det är snarlika effekt

Hur gick det?
Citera
2022-04-16, 18:23
Medlem
Citat:
Nopp. Men vill testa.

Hade man kunnat köpa svavelsyra o röd fosfor i Sverige så hade jag syntetiserat det själv.

Finns massvis med inrikes shoppar på darknet du kan köpa Crystal meth, billigt med. kanske 300-600 kr grammet om du bara ska ha ett, sen blir det ju alltid billigare
Citera
2022-04-17, 12:49
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalius
Finns massvis med inrikes shoppar på darknet du kan köpa Crystal meth, billigt med. kanske 300-600 kr grammet om du bara ska ha ett, sen blir det ju alltid billigare
Testade crystal från en intikes vendor, men det var riktigt skit. 0.2g på 1h utan effekt
Citera
2022-04-18, 14:50
Medlem
TonyMoontanas avatar
I serien Breaking Bad så visas olika metoder hur man kokar crystal meth, varför lägger de till chillisås och likande medans de kokar?, gör det amfetaminet bättre?
Citera
2022-04-18, 15:23
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
I serien Breaking Bad så visas olika metoder hur man kokar crystal meth, varför lägger de till chillisås och likande medans de kokar?, gör det amfetaminet bättre?
Kan ju vara för att det bara är fiktion.
Citera
2022-06-26, 11:48
Medlem
Citat:
Får hem en 0.1a imorgon. Blir första gången för mig.

Är van med PHP och 2-methyl-pvp. Hoppas det är snarlika effekt

Kan du inte skriva en rapport för oss oskulder?
Citera
2022-06-26, 12:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana

Det lägger inte i nån chili sås vad jag vet? Där emot säger dom att det är chilipulver i en förgiftad batch och det är deras hemliga ingrediens. Vilket inte stämmer dom vill bara förgifta honom Tuco tror jag han heter ^_^
Citera
2022-06-26, 15:08
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Det lägger inte i nån chili sås vad jag vet? Där emot säger dom att det är chilipulver i en förgiftad batch och det är deras hemliga ingrediens. Vilket inte stämmer dom vill bara förgifta honom Tuco tror jag han heter ^_^

Det dom tänkt ha ihjäl Tuco med är ricin, inte nå jävla chilipulver. Chilipulvret sägs vara Jesses "signatur" innan han träffar Walter. Om man inte förstår hur jävla cp-puckat det är så kanske man bör sluta med knarket helt och hållet.
Citera
2022-06-26, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Det dom tänkt ha ihjäl Tuco med är ricin, inte nå jävla chilipulver. Chilipulvret sägs vara Jesses "signatur" innan han träffar Walter. Om man inte förstår hur jävla cp-puckat det är så kanske man bör sluta med knarket helt och hållet.

Jag såg det här avsnittet nyligen och dom försöker inte ha han ihjäl med något "jävla" chilipulver nej såklart inte.

När dom väl är hos Tuco försöker dom att övertala honom att ta deras nya batch som i själva verket inte är någon skillnad utöver att det är förgiftad och där säger Jesse att han har haft i chilipulver i det bla.
Tuco säger att han inte gillar chilipulver och tar upp en egen påse ur sin egen ficka.

Lugna ner dig lite, har du vart vaken på meta eller har du en pinne i röven?
Citera
2022-06-26, 19:45
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Jag såg det här avsnittet nyligen och dom försöker inte ha han ihjäl med något "jävla" chilipulver nej såklart inte.

När dom väl är hos Tuco försöker dom att övertala honom att ta deras nya batch som i själva verket inte är någon skillnad utöver att det är förgiftad och där säger Jesse att han har haft i chilipulver i det bla.
Tuco säger att han inte gillar chilipulver och tar upp en egen påse ur sin egen ficka.

Lugna ner dig lite, har du vart vaken på meta eller har du en pinne i röven?

Se om avsnittet och återkom. Jag är lugn, ursäkta att man slänger sig med uttryck som kan uppfattas som opassande, jag har såklart enormt mycket tålamod kvar att lägga på folk som på allvar frågar om chilipulver gör så att knarket blir mer potent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in