Citat:
Ursprungligen postat av
Papper1512
Ta till dig ditt tidigare misslyckande ödmjukt och som en lärdom. Det är aldrig enkelt att förvandla 25k till en miljon. Det är otroligt osannolikt att lyckas.
Trades gör man endast med pengar man har råd att förlora. Pengar man en vacker dag kan behöva placeras långsiktigt och med lite lägre risk.
Du är absolut inte i form för trading på ett tag. Placera pengarna, betala skulder och ta nya tag om ett par år.
Yes det är planen, är bara att be till någon övre makt att btc inte springer till 100k+ utan mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
xeK
Oroa dig inte, har sett folk förlora över 55 miljoner kronor under 1 år.
OBS inte jag då, jag gör inga såna misstag.
Man brukar ju höra att alla som idag sitter på miljoner förlorat allt ett par gånger på vägen dit också men det kanske bara är en skröna.
Oavsett så har jag ju inget annat val än att ge mig upp på hästen igen vid ett senare tillfälle, har trots allt lärt mig en del värdefulla värdefulla och dyrbara läxor men skulle ljuga om jag sa att detta inte gjort mig extremt deprimerad, är helt isolerad med noll framutssikter eller något bra i cvt vid 27 års ålder, kunde för fan varit på gränsen till pensionerad och bott i Asien.