Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Ytterligare ett Azov-näste fullt med hakkorsflaggor, Hitlertavlor, hakkorsmuggar osv. Jag måste säga att det är lite festligt att se sånt här varenda gång ryssarna publicerar info om en ny bas de tagit, samtidigt som samtliga "antinazister" i Sverige gör allt för att förklara bort Azovs nazism. Senast var det AFA-toppen Mathias Wåg som relativiserade bort den. Glenn Hysén är mer nazist än Azov enligt 99% av alla svenska "antifascister".
Här bilder från en ny bas. Nazistprylar överallt:
https://t.me/wargonzo/6571
Jag förstår varför svenska antifascister gör som de gör, men det är fortfarande underhållande att bevittna.
Vad finns det för belägg för att det här skulle vara någon "Azovbas"?
Varför finns det så pass få bevis på att Ukraina är fylld av nazister? Det enda vi sett hittills är några få telegramkonton med bilder på diverse hak där det förekommer nazistföremål (som dessutom lika gärna skulle kunna ha slängts dit).
Att man under sin övergreppsinvasion stöter på en och annan nazist betvivlar jag inte, det hade man gjort i Ryssland också. Särskilt de fattigare distrikten. Men ingenting du har länkat till hittils stödjer nazist-narrativet.
Vid det här laget borde bevisen vara överväldigande om narrativet var sant. Det vi sett hittils är någon tillfångatagen nazist och några patetiska bilder på pojkrum. Hittills har vi istället mest sett ryska tvättäkta nazister i farten.