Citat:
Ursprungligen postat av
shoottheelks
Europa fixade fred. USA såg till att sabba det.
Viktoria "fuck EU" Nuland, mfl. har vi att tacka för det.
Börja inte prata om någonting helt annat nu.
Var ljög BBC?
Citat:
Arresterad för att han följde "The Minsk agreement" och var oppositionspolitiker!?
Det är du som hävdar att han blev arristerad för att han var oppositionspolitiker. Ukraina menar att han gått Putins ärenden. Jag gav dig dessutom lite kött på benen. Nu får jag också veta att han utan stöd gått och gjort uppgörelser med de utbrytargrupper som putler sponsrat och beväpnat.
Låt oss inte gå in på "minskavtalet", där har ryssland och ukraina olika uppfattningar av vad avtalet går ut på. I det stora hela har ryssland i efterhand till och med hävdat att det står saker där som faktiskt inte står där.
Citat:
Zelensky bröt ett internationellt avtal och arresterade oppositionen innan kriget ens började.
We've been over this, och man skulle kunna starta en hel tråd om minskavtalet och varför den här mannen vars dotters gudfader är Putin har gjort sig skyldig till landsföräderi. Jag förstår inte vad du ens är on about då
det här inte i någon vettig värld föranleder det äckliga vidriga övergrepp som nu putin utövar på Ukrainarna.
Nå, svara nu på frågan: var ljög BBC? Det är det enda jag är intresserad av. Hela ditt inlägg bara LÖS om hur BBC ljuger och både det ena och det andra förvirrade stödargumentet för det.
Kan du inte förklara var BBC ljög i diin länk?