2022-04-13, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Dumpen får börja att fiska uteslutande på arabiska, då kanske det inte fångas in svenska snuskofiler? 🤔

Nej, det funkar ju inte, då det till stor del handlar om att visa upp de vidriga chattloggarna. Man måste vara en riktig idiot om man tror att det inte förekommer någon pedofili bland babbarna. Jag behöver knappast påminna om synen på barnäktenskap och annat i MENA-länder eller afghanernas småpojksknullande. Andelen pedofiler och förövare är antagligen större bland icke-vita invandrare än bland svenskar.
Citera
2022-04-13, 11:35
Avslutad
Det är konstigt att hon inte brottas ner i subjektivt putativt nödvärn (kameran kan upplevas och argumenteras vara ett vapen). Men modigt av henne att gå ensam emot så många.
Citera
2022-04-13, 11:42
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Nej, det funkar ju inte, då det till stor del handlar om att visa upp de vidriga chattloggarna. Man måste vara en riktig idiot om man tror att det inte förekommer någon pedofili bland babbarna. Jag behöver knappast påminna om synen på barnäktenskap och annat i MENA-länder eller afghanernas småpojksknullande. Andelen pedofiler och förövare är antagligen större bland icke-vita invandrare än bland svenskar.
Om Dumpen börjar använda sig av google translate så kan de transkribera chattarna från arabiska, så det problem som du så självsäkert påstår finns existerar inte. Faktum är att Dumpen kan chatta även på tyska, danska, franska, ryska etc google translate ger oändliga möjligheter och därmed kan Dumpen hitta snuskofiler från alla Europas hörn, från hela världen och därmed får du dina "blattar" som du tjatar om.
Citera
2022-04-13, 12:05
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Haha, det var mig en sur jävla skåning. Han "ryter" i alla fall ifrån lite...
Ja det var en jäkla "sprattelgädda" till att förneka allt envist hela tiden. Synd att det inte blev en längre pratstund innan han slank tillbaka ner i vattnet igen.
Citera
2022-04-13, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag förstår din frustration över att dessa gubbar bara blir fler och fler och vill göra värre saker.

Men besinna dig tills du har alla fakta på bordet och du är 110% säker att just den här gubben är den han är och att det faktiskt är så att han har skrivit de saker som finns på dumpen.

En ihopklistrat chat där det inte framgår vem som egentligen sagt vad och när eller i vilket sammanhang är alltför osäkert för att plocka någon på.

Säkert är han en gris som behöver skållas men det behövs riktiga bevis.

Bevisen finns på Dumpen. Återstår att identifiera skåningen med 100% säkerhet.
Citera
2022-04-13, 13:17
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Väldigt sällan dessa araber och kamelknullare ingår äktenskap med svenska minderåriga dock. Och det är väll de svenska barnen vi vill skydda? Invandrar barnen skiter vi väll i eller hur?
Citera
2022-04-13, 13:23
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Nej, det funkar ju inte, då det till stor del handlar om att visa upp de vidriga chattloggarna.
Detta är nog sant. Det kan inte uteslutas att Dumpens metod beror på dumhet snarare än monetära intressen, men oavsett skälen till det valda arbetssättet är det näppeligen att beskriva som optimalt om det ska syfta till att förhindra att så många barn som möjligt att utsättas för övergrepp.

Brå har en rapport där man granskat polisanmälda våldtäkter mot barn, vilket ju är det brott Dumpen påstår sig ha förhindrat vid åtminstone en majoritet av konfrontationerna. Tyvärr är rapporten från 2011 och jag har inte lyckats hitta någon senare (vet någon om att detta finns tar jag tacksamt emot länk).

I rapporten från 2011 framgår hur som helst följande fördelning avseende relationen mellan gärningsman och det utsatta barnet.

https://i.imgur.com/qfhZZve.png

I de fall offret har åldern 0-14, som ju är de fall som Dumpen intresserar sig för i sitt "fältarbete", är det alltså fallen där offret och gärningsmannen är obekanta för varandra i väldigt tydlig minoritet. Det är enbart dessa fall som Dumpen förhindrar (om man, till skillnad från vad jag gör, anser att de förhindrar något alls).

Rapporten är som sagt från 2011 och det är nog fullt rimligt att anta att andelen fall där offer och gärningsman träffats på internet har ökat. Att det skulle ha ökat väsentligt från noll procent i gruppen 0-11 år respektive 15 procent i gruppen 12-14 år tror jag dock knappast, särskilt inte i den yngre gruppen. Dumpens på alla sätt märkliga och fullständigt gränslösa "pedofilmamma" är sannolikt alltjämt att betrakta som mer av en statistisk anomali än något annat.
Citera
2022-04-13, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Jaha, då var det dags igen för en ny gädda!

https://dumpen.se/2022/04/13/han-tappade-en-trettonaring-napp-igen/

Vad heter den här stjärnan då?
Citera
2022-04-13, 13:44
Medlem
Magnums avatar
Psykopatrik och Sara Satmara är två empatilösa kräk som tror de gör en god gärning. De bryr sig egentligen inte ett dugg om utsatta barn, de vill bara jävlas med folk, varav flera är uppenbart utvecklingsstörda, samt tjäna pengar och framställa sig själva som goda. Personer som mår bra av att andra mår dåligt, oavsett syfte. Riktigt obehagliga personer! Satmaran är sjuk på riktigt, det kan inte vara många synapser som är korrekt kopplade innanför det pannbenet!

Föredettingen och lögnhalsen Psykopatrik överlevde ju tyvärr både den självförvållade bilolyckan och sjukdomen han fick i höstas men hoppas både han och Satmaran blir brutalt mördade av nån som tänder till under en konfrontation. Då kommer skumpan ställas på kylning. Likaså den dagen de hamnar bakom lås och bom.

Och nej, detta inlägg ska absolut inte tolkas som ett försvar för pedofiler.
Senast redigerad av Magnum 2022-04-13 kl. 13:55.
Citera
2022-04-13, 13:55
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag tror många är medlemmar i den där gruppen trots att de inte aktivt valt det själva. Många blir inbjudna/tillagda av vänner och de flesta lär godkänna inbjudan mest för man inte vill det ska se weird ut om man avböjer. Precis så jävla överkänsligt är ämnet. Trycker du nej och inte vill gå med i dumpengruppen så är du potentiellt en pedofilkramare.

Själv har jag aktivt valt att inte bli en del av den gruppen på Facebook bland annat av den enkla anledningen att nivån är så låg. Många har nog blivit tillagda utan att knappt veta om det.

Citat:
Ursprungligen postat av sunessensommar
Detta är nog sant. Det kan inte uteslutas att Dumpens metod beror på dumhet snarare än monetära intressen, men oavsett skälen till det valda arbetssättet är det näppeligen att beskriva som optimalt om det ska syfta till att förhindra att så många barn som möjligt att utsättas för övergrepp.

Brå har en rapport där man granskat polisanmälda våldtäkter mot barn, vilket ju är det brott Dumpen påstår sig ha förhindrat vid åtminstone en majoritet av konfrontationerna. Tyvärr är rapporten från 2011 och jag har inte lyckats hitta någon senare (vet någon om att detta finns tar jag tacksamt emot länk).

I rapporten från 2011 framgår hur som helst följande fördelning avseende relationen mellan gärningsman och det utsatta barnet.

I de fall offret har åldern 0-14, som ju är de fall som Dumpen intresserar sig för i sitt "fältarbete", är det alltså fallen där offret och gärningsmannen är obekanta för varandra i väldigt tydlig minoritet. Det är enbart dessa fall som Dumpen förhindrar (om man, till skillnad från vad jag gör, anser att de förhindrar något alls).

Rapporten är som sagt från 2011 och det är nog fullt rimligt att anta att andelen fall där offer och gärningsman träffats på internet har ökat. Att det skulle ha ökat väsentligt från noll procent i gruppen 0-11 år respektive 15 procent i gruppen 12-14 år tror jag dock knappast, särskilt inte i den yngre gruppen. Dumpens på alla sätt märkliga och fullständigt gränslösa "pedofilmamma" är sannolikt alltjämt att betrakta som mer av en statistisk anomali än något annat.

Jag tror att Dumpens uthängningar inte hjälper så mycket alls. Mycket energi som slöäsa bort på lite resultat. Pedofilmamman är ett ämne i sig som kan diskuteras hon är extremt osannolik och en pervers fantasi skapat av Dumpen.
Citera
2022-04-13, 13:55
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunessensommar

Du är klok du.... Dina pappor måste vara nöjd med dig! Allihoppa!

Det du skriver och visar med vetenskapligt underlag ligger ju faktiskt i linje med vad jag anat. Dvs att Dumpen räddar få barn men skadar många.

Faktum är att internet fanns 2011 också och det var lättare att vara pedofil på den tiden. Klappjakten fanns men den är större idag. Lagstriftningen har skärpts också.

Det är inte så enkelt att grooma barn som en del tycks tro...
Citera
2022-04-13, 14:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Om Dumpen börjar använda sig av google translate så kan de transkribera chattarna från arabiska, så det problem som du så självsäkert påstår finns existerar inte. Faktum är att Dumpen kan chatta även på tyska, danska, franska, ryska etc google translate ger oändliga möjligheter och därmed kan Dumpen hitta snuskofiler från alla Europas hörn, från hela världen och därmed får du dina "blattar" som du tjatar om.
Har du testat att använda google translate i en chatt med någon som inte kan stava?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in