2022-04-13, 00:00
Medlem
Om något så sätter Dumpen dessa män i det totala utanförskapet och i en situation där man inte kan sjunka lägre i samhället vilket riskerar männen att släppa lös totalt då dom inte kan förlora något mer än vad dom redan har gjort.

Innan har männen åtminstone haft ett anseende att vara rädda om, när det är borta helt och hållet, en sociala liv med vänner och familj är borta så hamnar man i den riktiga extrema vändningen.
Citera
2022-04-13, 00:00
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanSteganos
Gruppen män oavsett etnicitet är enormt överrepresenterad jämfört med kvinnor. Detta kan omöjligt bero på att män är mer kriminella än kvinnor, bara på hur lagar och moral är definierade.
Gruppen flickor är också väldigt skevt överrepresenterat som låtsasoffer. Är böggäddor och pojkar bortglömda?

Av någon anledning är de bortglömda.

E.
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Om något så sätter Dumpen dessa män i det totala utanförskapet och i en situation där man inte kan sjunka lägre i samhället vilket riskerar männen att släppa lös totalt då dom inte kan förlora något mer än vad dom redan har gjort.

Innan har männen åtminstone haft ett anseende att vara rädda om, när det är borta helt och hållet, en sociala liv med vänner och familj är borta så hamnar man i den riktiga extrema vändningen.

Eftersom Dumpen är lukrativt ekonomiskt har konsekvenstänket ignorerats eller så saknas förmåga att reflektera över det förkastliga att ägna sig åt folkdomstol/pöbleri. Jag lutar åt pengateorin.
Senast redigerad av skoputs 2022-04-13 kl. 00:10.
Citera
2022-04-13, 00:03
Medlem
Citat:
MrNiceGuy är svensk, tysken är... tysk och den sista är ej en Dumpen-catch. Svenska män är de facto överrepresenterade i Dumpens uthängningar.

MrNiceGuy var väl av judisk härkomst om jag inte missminner mig. Tysken är tysk ja, inte svensk. Att den sista inte var Dumpens egna catch spelar väl ingen roll? Vi diskuterade nationalitet på de som hängs ut på sidan. Han blev uthängd på dumpen.

Men visst, svenskar är överrepresenterade på sidan. Jag påstod aldrig något annat. Jag bara förklarade att det inte handlade om 100% svenskar (som Alfons-Bokalen skrev).
Citera
2022-04-13, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
MrNiceGuy var väl av judisk härkomst om jag inte missminner mig. Tysken är tysk ja, inte svensk. Att den sista inte var Dumpens egna catch spelar väl ingen roll? Vi diskuterade nationalitet på de som hängs ut på sidan. Han blev uthängd på dumpen.

Men visst, svenskar är överrepresenterade på sidan. Jag påstod aldrig något annat. Jag bara förklarade att det inte handlade om 100% svenskar (som Alfons-Bokalen skrev).

Fasaden av att svenska män är helylle som inte håller på med övergrepp fallerade totalt liksom. På Flashback har man allltid beskyllt invandrare för allt som har med övergrepp att göra och alla rasister gråtrunkar sig till sömns i tråden.
Citera
2022-04-13, 00:13
Medlem
Citat:
Fasaden av att svenska män är helylle som inte håller på med övergrepp fallerade totalt liksom. På Flashback har man allltid beskyllt invandrare för allt som har med övergrepp att göra och alla rasister gråtrunkar sig till sömns i tråden.

Du överdriver. Det finns massvis med trådar där man diskuterar svenska förövare. Läs bara tråden om Rickard Bladh så får du se på hat.

Men självklart är det så att de flesta som begår övergrepp har utländsk bakgrund. Det har ju till och med SVT rapporterat så det tror jag ingen förnekar.

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/ny-kartlaggning-av-valdtaktsdomar-58-procent-av-de-domda-fodda-utomlands
Senast redigerad av JoeBidenLuktarBajs 2022-04-13 kl. 00:16.
Citera
2022-04-13, 00:18
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanSteganos
Jag fungerar som så att om någon är stöddig, oförskämd eller hotar mig i en kommentar så gör jag detsamma vid ett senare tillfälle men bara i samma media/forum. Om någon spottar, rånar, polisanmäler eller slår ner mig på stan så gör jag något motsvarande, beroende på omständigheterna, antingen där och då eller vid ett senare tillfälle. Om någon är otrogen eller blåser mig på pengar så gör jag detsamma mot kvinnan/personen vid en senare tidpunkt när jag får tillfälle. Är det en polis som tuppat utöver vad han borde sig så är det en polisbil som brinner osv. Jag skiftar inte media om jag verkligen inte måste för att komma åt skurken som gjort mig illa men det är nog långt ifrån alla som är så.
Sara påstod sig ha blivit hotad. Det tror jag antingen beror på hennes egen kaxigheten eller hennes medarbetares, egentligen inte på att gäddor blir uthängda om konfrontationerna hade skett på ett professionellt och ödmjukt sätt, ändå med samma resultat.

När Patrik skriker äckel med mera efter gäddorna är det snarare detta som resulterar i att dom hämnas. När jag ser att någon hotar en gädda i denna tråd så hotar jag den användaren inom laglighet tillbaka men utanför Flashback och denna tråd tar jag det inte (tonläge och outande flyttas då till den nivån). Om det verkligen är så att Sara har blivit hotad så är det antingen hennes eget eller hennes medarbetares fel som inte är professionella eller folk i denna tråd som inte håller god ton eller på andra sätt går över gränsen. Då spiller nog detta rätt många gånger över på Sara och kretsen kring dumpen även utanför Flashback. Det är nog rätt så många gäddor med anhöriga som läser även här och om inte Flashback modererar outande och andra oförskämdheter så kan jag tänka mig att resultatet landar hos Sara, Patrik och dumpen. Outande, hot eller oförskämdheter hör hemma i dumpens kommentarfält, inte här. Detta borde även myndigheter, mc-gäng, gangster, bluffare, ligor och annat pack tänka på. En viss del men tillräckligt många stannar inte, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra förrän de är döda. Följ lagen. Om inte var beredd att ta de juridiska konsekvenserna eller hämnd från de personer du gjort illa. Som myndighetsperson så gör du vad du är satt att göra men inget utöver det.

Exempelvis är Simon Häggström 10 gånger jävligare mot manligheten än dumpen men det är troligen ingen som hotat honom eftersom han följer en yrkesheder, han gör sitt jobb.
Dom ringde från förskolan och ville ha tillbaka dig i sandlådan! Hur fan orkar du gå runt med denna barnsliga mentalitet? Om jag kastar en snöboll på dig då är det bästa du kan göra att kasta tillbaka?

Oroa dig varken för Sara, Patrik eller dumpen folket dom vet precis vad dom gett sig in på och är uppenbarligen beredda att gå långt för att hänga ut vidriga gäddor.
Citera
2022-04-13, 00:48
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Problemet är dock att Dumpen håller på med en låtsas-verksamhet. En stor majoritet av männen som Dumpen har haffat har antingen bara varit kåtbockar som skiter i några månader hit och dit till "byxmyndighet" eller rent ut sagt individer med intellektuella funktionsnedsättningar.

Undantag har så klart funnits men majoriteten är tämligen ofarliga individer och jag är övertygad om att en betydande del av männen faktiskt aldrig har träffat yngre tjejer eller kvinnor alls.

Undrar när Dumpen ska rikta in sig på faktiska pedofiler istället för att förstöra livet för anhöriga till männen som hängs ut.
Mja, i Dumpens begynnelse var de väldigt inriktade på just hebefiler, men nu på sistone har Patrik och Sara blivit så pass avtrubbade kring hebefili att de flesta gäddorna är riktiga pedofiler. Fortfarande rätt många svagbegåvade och nästan alla tillhör den lågutbildade arbetarklassen, men det är inte så märkligt med tanke på att de högbegåvade oftast är för smarta för att torska på uppenbara fejkprofiler. De har dessutom generellt sett pengar nog att inte behöva gå den tämligen osmidiga och riskabla vägen.

Om en man dyker upp på plats för att träffa en pedofilkvinna, i vissa fall efter en helt galet lång transportsträcka, så håller jag det för mycket osannolikt att det är första gången. Det brukar låta så för alla kriminella som torskar, men statistiskt sett är det omöjligt att alla har en sån himla otur. Sen är det en hel del som har domar eller åtminstone andra anklagelser bakom sig. Man får komma ihåg att de ofta har hängt en herrans massa år på dessa olika plattformar, och många långa timmar per dag dessutom. Det är en sexuell besatthet som är svår för en normal människa att ens försöka sig på att begripa. Jag skulle säga att de allra flesta gjort liknande försök tidigare; andelen som bara har den extrema oturen att råka ut för Dumpen genom den allra första stämda träffen på år och dar är nog rätt liten.
Citera
2022-04-13, 01:33
Avslutad
Vad gör man 10 år på KIK eller ens där öht? Svar: Som naiv ersättning för dejting på Elitsinglar/Mötesplatsen (vilket dock inte är mycket bättre, om ens alls) eller på en strand någonstans i ett tropiskt klimat - vilket är det enda rimligt rationella för merparten män som inte tänder på slakteriavfall eller är väldigt förmögna.
Citera
2022-04-13, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Mja, i Dumpens begynnelse var de väldigt inriktade på just hebefiler, men nu på sistone har Patrik och Sara blivit så pass avtrubbade kring hebefili att de flesta gäddorna är riktiga pedofiler. Fortfarande rätt många svagbegåvade och nästan alla tillhör den lågutbildade arbetarklassen, men det är inte så märkligt med tanke på att de högbegåvade oftast är för smarta för att torska på uppenbara fejkprofiler. De har dessutom generellt sett pengar nog att inte behöva gå den tämligen osmidiga och riskabla vägen.

Om en man dyker upp på plats för att träffa en pedofilkvinna, i vissa fall efter en helt galet lång transportsträcka, så håller jag det för mycket osannolikt att det är första gången. Det brukar låta så för alla kriminella som torskar, men statistiskt sett är det omöjligt att alla har en sån himla otur. Sen är det en hel del som har domar eller åtminstone andra anklagelser bakom sig. Man får komma ihåg att de ofta har hängt en herrans massa år på dessa olika plattformar, och många långa timmar per dag dessutom. Det är en sexuell besatthet som är svår för en normal människa att ens försöka sig på att begripa. Jag skulle säga att de allra flesta gjort liknande försök tidigare; andelen som bara har den extrema oturen att råka ut för Dumpen genom den allra första stämda träffen på år och dar är nog rätt liten.
Det är klart att dessa män aldrig fått till eller aldrig hade fått till några träffar med riktiga småflickor. Hur många flickor har så låg självkänsla och ett så starkt sug efter bekräftelse att de är villiga att stämma sexträff med en gammal ful gubbe? Försvinnande få såklart.
Citera
2022-04-13, 03:46
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Det är klart att dessa män aldrig fått till eller aldrig hade fått till några träffar med riktiga småflickor. Hur många flickor har så låg självkänsla och ett så starkt sug efter bekräftelse att de är villiga att stämma sexträff med en gammal ful gubbe? Försvinnande få såklart.
Om pengar, knark, dyrare gåvor eller utpressning är med i bilden ändras situationen radikalt däremot.
Citera
2022-04-13, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Om pengar, knark, dyrare gåvor eller utpressning är med i bilden ändras situationen radikalt däremot.
Ja, men att dessa gubbar skulle ägna sig åt sådant finns det ingenting som tyder på.
Citera
2022-04-13, 07:18
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Att andelen utlänningar inte är högre hör ju också ihop med att många av dem inte kan svenska och inte kan uttrycka sig i skrift, och Dumpen fångar ju gäddor genom att chatta med dem, och då just på svenska. Användaren Alfons-Bokalen rapar upp en gammal idiotisk babbemyt om att svenskar i högre grad skulle vara pedofiler, vilket det inte finns några belägg för. Däremot vet vi att svenska gärningsmän hängs ut med namn och bild i betydligt högre grad än vad som är fallet med utlänningar.

Dumpen får börja att fiska uteslutande på arabiska, då kanske det inte fångas in svenska snuskofiler? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in