Citat:
Ursprungligen postat av
Aloe-Blacc
Problemet är dock att Dumpen håller på med en låtsas-verksamhet. En stor majoritet av männen som Dumpen har haffat har antingen bara varit kåtbockar som skiter i några månader hit och dit till "byxmyndighet" eller rent ut sagt individer med intellektuella funktionsnedsättningar.
Undantag har så klart funnits men majoriteten är tämligen ofarliga individer och jag är övertygad om att en betydande del av männen faktiskt aldrig har träffat yngre tjejer eller kvinnor alls.
Undrar när Dumpen ska rikta in sig på faktiska pedofiler istället för att förstöra livet för anhöriga till männen som hängs ut.
Mja, i Dumpens begynnelse var de väldigt inriktade på just hebefiler, men nu på sistone har Patrik och Sara blivit så pass avtrubbade kring hebefili att de flesta gäddorna är riktiga pedofiler. Fortfarande rätt många svagbegåvade och nästan alla tillhör den lågutbildade arbetarklassen, men det är inte så märkligt med tanke på att de högbegåvade oftast är för smarta för att torska på uppenbara fejkprofiler. De har dessutom generellt sett pengar nog att inte behöva gå den tämligen osmidiga och riskabla vägen.
Om en man dyker upp på plats för att träffa en pedofilkvinna, i vissa fall efter en helt galet lång transportsträcka, så håller jag det för mycket osannolikt att det är första gången. Det brukar låta så för alla kriminella som torskar, men statistiskt sett är det omöjligt att alla har en sån himla otur. Sen är det en hel del som har domar eller åtminstone andra anklagelser bakom sig. Man får komma ihåg att de ofta har hängt en herrans massa år på dessa olika plattformar, och många långa timmar per dag dessutom. Det är en sexuell besatthet som är svår för en normal människa att ens försöka sig på att begripa. Jag skulle säga att de allra flesta gjort liknande försök tidigare; andelen som bara har den extrema oturen att råka ut för Dumpen genom den allra första stämda träffen på år och dar är nog rätt liten.