2022-04-08, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subterranean
Jag förstår.
Har inte Facebook så kan inte läsa vad som har skrivits så jag inte tillgång till info. Är hon inte delaktig så får dumpen allt tagga ner.

Har du vaknat på rätt sida idag.. detta va va ja la halva kvällen på att få dig att förstå att dumpen hänger mer än vad dom borde.. kul att du vakna på rätt sida idag Subterranean😉
Citera
2022-04-08, 12:27
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
För att du och individer likt du är lågpannade jättebebisar. En vuxen person som inte ens kan uttrycka sig i skrift (du) borde hålla sig borta från forum. Du skapar bara irritiation då du inte förstår simpla inlägg och havererar totalt med dina egna teorier.

Det är ju du som inte kan utrycka dig i skrfit, du bemöter nämligen ingenting man säger utan istället kallar du en för nånting bara. Då har man liksom förlorat i brist på argument.
bara för att du kallar nån lågbegåvad och jättebebis blir det inte så hur mycket du än grinar om det.

Det är du som beter dig barnsligt..
Citera
2022-04-08, 12:27
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Dumpen la upp chattloggar om att hustrun känner sig "fet och ful" och Dumpens egna fiskare skrev hånfullt något i stilen "äter hon för mycket chips eller?" och detta kände Sara och Dumpen är saker man publicerar om en helt oskyldig människa som är det faktiska offret i detta.

Detta resulterade i att folk på sociala medier diskuterat huruvida hon också har varit delaktig i mannens skit och det gick så pass långt att en dåre gick in på mannens Facebook och skrev en hånfull kommentar om kvinnans utseende baserat på vad Dumpen la upp från chattloggarna.

Dumpen drog väl också upp om att han inte får någon sex av sin frun, och om det berodde på att hon var tjock och ful och inte kåt av sig. Så onödigt att lägga upp den loggen.
Citera
2022-04-08, 12:28
Medlem
Citat:
Jag förstår.
Har inte Facebook så kan inte läsa vad som har skrivits så jag inte tillgång till info. Är hon inte delaktig så får dumpen allt tagga ner.

Det är det som är problemet, man blurrar registreringsskyltar men ger medvetet ut tillräckligt mycket information om männen för att dessa ska kunna hittas av pöbeln. Och jag bryr mig inte nämnvärt om dom som bor själva, men i det senaste fallet har mannen en hustru (som också hängdes ut osmakligt nog) och två tonåringar vars liv kommer vara förändrat för alltid. Pöbeln ska inte ha tillgång till oskyldiga människor adresser. Det krävs bara en instabil människa för att helt oskyldiga ska råka illa ut.
Citera
2022-04-08, 12:28
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:

Hur många medlemmar har sidan?

Dom har 83 000 medlemmar, ändå är det bara idioterna som skriver kommentarer och då ska vi komma ihåg att dom numer modererar trådarna, det var alltså värre innan. Vilket sammanträffande va!!!
Citera
2022-04-08, 12:30
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Dumpen verkar själva hålla med då de tagit bort de delar vi snackar om. Skulle vara intressant att veta varför? Hur de arbetar och ser på sina egna metoder är högst intressant. Tycker inte du det själv? Vad har våra privata relationer med det här att göra? Själv är totalt icke nyfiken på ditt privatliv, så där kan vi inte mötas tyvärr.

Era resonemang (överreaktiva, ni ska vara vuxna men reaktiva som tonåringar) tyder ofta på att något är skevt, trauma, mobbing, incel, taskig självkänsla Gud vet vad men signaler om att något inte är helt som det ska. Är det så brukar det även vara svårt att upprätta långvariga sunda relationer, lite som ett kvitto. Dumpen kan ha tagit bort chatten på grund av att frun bett om det eller på grund av påtryckningar eller på grund av något annat, oavsett var det som stod i chatten inte det minsta anmärkningsvärt, det vill säga inget som inte en stabil vuxen människa kan hantera.

Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
sorry men är nyfiken som fan ... varför fick du sånt inkarvat i huven?
Jag är lika nyfiken, kanske för att jag är lika charmig irl som på Flashback. Jag vet inte vem som karvade i motorhuven, uppenbarligen någon som var för feg för direktkommunikation. Har råkat ut för sådant där anonymt kladdande ett par gånger i livet, men jag har även fått anonyma gåvor och kärleksbrev så jag tänker att det går jämnt ut.

Citat:
sitter du, ålrens och mowglino i samma rum/kontor och jobbar på detta gemensamt ? ? är ni från childhood eller ??
Eller hur, Svarten och Mowglino hade kunnat vara childhood-brothers.
Citera
2022-04-08, 12:33
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Era resonemang (överreaktiva, ni ska vara vuxna men reaktiva som tonåringar) tyder ofta på att något är skevt, trauma, mobbing, incel, taskig självkänsla Gud vet vad men signaler om att något inte är helt som det ska. Är det så brukar det även vara svårt att upprätta långvariga sunda relationer, lite som ett kvitto. Dumpen kan ha tagit bort chatten på grund av att frun bett om det eller på grund av påtryckningar eller på grund av något annat, oavsett var det som stod i chatten inte det minsta anmärkningsvärt, det vill säga inget som inte en stabil vuxen människa kan hantera.

Jag är lika nyfiken, kanske för att jag är lika charmig irl som på Flashback. Jag vet inte vem som karvade i motorhuven, uppenbarligen någon som var för feg för direktkommunikation. Har råkat ut för sådant där anonymt kladdande ett par gånger i livet, men jag har även fått anonyma gåvor och kärleksbrev så jag tänker att det går jämnt ut.

Eller hur, Svarten och Mowglino hade kunnat vara childhood-brothers.

Jaha ok, så du vet inte varför du fick bilen saboterad alltså ? ? Jag hajar inte riktigt, anonymt kladdande är det skriverier i nån chat eller vad?

Ja haha. men den där Aloe-vera vrkar totalt besatt...snacka om en skiva som hakat upp sig
Citera
2022-04-08, 12:37
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Era resonemang (överreaktiva, ni ska vara vuxna men reaktiva som tonåringar) tyder ofta på att något är skevt, trauma, mobbing, incel, taskig självkänsla Gud vet vad men signaler om att något inte är helt som det ska. Är det så brukar det även vara svårt att upprätta långvariga sunda relationer, lite som ett kvitto. Dumpen kan ha tagit bort chatten på grund av att frun bett om det eller på grund av påtryckningar eller på grund av något annat, oavsett var det som stod i chatten inte det minsta anmärkningsvärt, det vill säga inget .

Vilken novell du fick till. Jag är nyfiken på Dumpens arbetsmetoder. Vad har våra privata liv med saken att göra? Det är du som reagerar emotionellt, i alla fall är det du som tar upp det hela tiden.

Ska tråden bara innehålla okritiska hyllningar så närmar sig väl det mer klankultur och människor som inte pallar att stå oemotsagda utan att skita på sig känslomässigt.
Citera
2022-04-08, 12:40
Medlem
Citat:

Då kan du skriva ut vad du heter och och intima saker om dig själv, så ser vi hur du hanterar att en pöbel skriver om dig på sociala medier.

Ditt löjilga "vuxna människor kan hantera såna saker" är enkelt för dig att skriva när du i ren anonymitet gottar dig i Dumpens perversa chattar med lika perversa män och där du i mer än 500 inlägg i tråden har lyckats hitta dig ett löjligt kall i livet bl.a obildade pöbellågpannor. Passar nog dina ynka 7.5 högskolepoäng från Gävle.

Dumpen ägnar sig åt en pöbelmentalitet som hör hemma i odemokratiska länder utan rättssystem, det hör inte hemma i Sverige vilket är tydligt då rättssystemet inte vill röra Dumpens skit ens med tång. Återigen, kvar hamnar ni överemotionella och trasiga människor som gottar er i den här skiten. Hela din Flashback-vistelse handlar om sex, relationer och dejting så du har nog en skruv lös då du har hittat en fetisch i detta.
Senast redigerad av Aloe-Blacc 2022-04-08 kl. 12:55.
Citera
2022-04-08, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Dumpen drog väl också upp om att han inte får någon sex av sin frun, och om det berodde på att hon var tjock och ful och inte kåt av sig. Så onödigt att lägga upp den loggen.
Det han sa i chatten visar på hur dessa vuxna män arbetar för att få småflickor att tycka synd om dem som inte har en fru som kan hjälpa dem i deras stora nöd.. min fru förstår mig inte så jag behöver träffa en formbar oerfaren ung flicka så att jag kommer till min rätt
Citera
2022-04-08, 12:47
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Dom har 83 000 medlemmar, ändå är det bara idioterna som skriver kommentarer och då ska vi komma ihåg att dom numer modererar trådarna, det var alltså värre innan. Vilket sammanträffande va!!!

Jag tror många är medlemmar i den där gruppen trots att de inte aktivt valt det själva. Många blir inbjudna/tillagda av vänner och de flesta lär godkänna inbjudan mest för man inte vill det ska se weird ut om man avböjer. Precis så jävla överkänsligt är ämnet. Trycker du nej och inte vill gå med i dumpengruppen så är du potentiellt en pedofilkramare.
Citera
2022-04-08, 12:49
Medlem
Citat:
Det är ju det första man tänker ... att ett gammalt liv med gärningar ska döljas

efternamnsbyte vid annat än bröllop är skumt. möjligtvis att ett sambopar som inte vill gifta sig och båda hade tråkiga andersson namn tidigare...

Namnbyte, speciellt förnamn, är det bara skojare och labila psykfall som sysslar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in