Citat:
Ursprungligen postat av
Ålen
Dumpen verkar själva hålla med då de tagit bort de delar vi snackar om. Skulle vara intressant att veta varför? Hur de arbetar och ser på sina egna metoder är högst intressant. Tycker inte du det själv? Vad har våra privata relationer med det här att göra? Själv är totalt icke nyfiken på ditt privatliv, så där kan vi inte mötas tyvärr.
Era resonemang (överreaktiva, ni ska vara vuxna men reaktiva som tonåringar) tyder ofta på att något är skevt, trauma, mobbing, incel, taskig självkänsla Gud vet vad men signaler om att något inte är helt som det ska. Är det så brukar det även vara svårt att upprätta långvariga sunda relationer, lite som ett kvitto. Dumpen kan ha tagit bort chatten på grund av att frun bett om det eller på grund av påtryckningar eller på grund av något annat, oavsett var det som stod i chatten inte det minsta anmärkningsvärt, det vill säga inget som inte en stabil vuxen människa kan hantera.
Citat:
Ursprungligen postat av
snivlem
sorry men är nyfiken som fan ... varför fick du sånt inkarvat i huven?
Jag är lika nyfiken, kanske för att jag är lika charmig irl som på Flashback. Jag vet inte vem som karvade i motorhuven, uppenbarligen någon som var för feg för direktkommunikation. Har råkat ut för sådant där anonymt kladdande ett par gånger i livet, men jag har även fått anonyma gåvor och kärleksbrev så jag tänker att det går jämnt ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
snivlem
sitter du, ålrens och mowglino i samma rum/kontor och jobbar på detta gemensamt ? ? är ni från childhood eller ??
Eller hur, Svarten och Mowglino hade kunnat vara childhood-brothers.