Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-11, 21:00
Medlem
Hoppas baronen reagerar mer på peddos fan vad jag garvade när baronen sa "Jag njuter ju mer han skakar...och jag är inte ens sadist" HAHAHAHAH !!!
Citera
2022-04-11, 21:03
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Så! Hur gick det med den magiska kristallkulan som skulle sia om framtiden?
Skulle den inte laddas extra mycket med info vid fullmåne, eller är det bara mitt minne som spelar mig ett spratt?!
Ja så är det, det stod i häxboken som följde med i köpet, fast han fick ju allt skit för att göra ett reklamavsnitt på kanalen.

Den där plastkulan fick heller inte användas av någon annan än Bajsbaronen, jag hoppas Therese tog sitt förnuft till fånga och lämnade in den på återvinningen. Om en fullvuxen karl sätter sig och spår i en spåkula på vardagsrumsgolvet medans andra människor är på arbete är det dags att klippa sig och skaffa sig ett jobb innan psykakuten kommer och hämtar en med tvångströjan.
Citera
2022-04-11, 21:08
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ja så är det, det stod i häxboken som följde med i köpet, fast han fick ju allt skit för att göra ett reklamavsnitt på kanalen.

Den där plastkulan fick heller inte användas av någon annan än Bajsbaronen, jag hoppas Therese tog sitt förnuft till fånga och lämnade in den på återvinningen. Om en fullvuxen karl sätter sig och spår i en spåkula på vardagsrumsgolvet medans andra människor är på arbete är det dags att klippa sig och skaffa sig ett jobb innan psykakuten kommer och hämtar en med tvångströjan.
Haha vad fan, det är ju så patetiskt så jag vet inte om man ska skratta eller gråta!
Men klippa sig behöver han nog inte göra, finns inte mycket att arbeta med där.
Skulle vara smutt med en uppföljning på kristallkulan!
Citera
2022-04-11, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Ååå nej.
Ska han in i dumpenträsket där alla på båda sidor är förlorare och försöka sno åt sig clout nu.
Inga gränser.
Ja, där kan han säkert profitera på något. För det är vad Rask bara gör; drar fördelar.
Citera
2022-04-11, 21:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Ååå nej.
Ska han in i dumpenträsket där alla på båda sidor är förlorare och försöka sno åt sig clout nu.
Inga gränser.
Dumpen har utgivningsbevis -- det har inte Rask så den där filmen kan kosta honom långt mer än skyddstillsyn och 85 000 .... Fängelse och lång saftigare skadestånd om han blir anmäld.

Smart där av Rask..
Citera
2022-04-11, 21:43
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dumpen har utgivningsbevis -- det har inte Rask så den där filmen kan kosta honom långt mer än skyddstillsyn och 85 000 .... Fängelse och lång saftigare skadestånd om han blir anmäld.

Smart där av Rask..

Good to know och tack för tipset.
Citera
2022-04-11, 22:00
Medlem
Förstå om det fungerade som USA i Sverige, då hade Arbetsvägraren fått betala saftiga skadestånd och säkert fått sitta i finkan en sväng för sina upphovsrättsbrott och sitt förtalande av andra på internet, och inte kommit undan med böter.

Men det går ju inte, p.g.a bYrÅkRaTiN.
Citera
2022-04-11, 22:14
Medlem
Citat:

Smart där av Rask..

Ja fast tror knappast Patrik & CO kommer stämma Rask, o sen har han blurrat. Så ska man vara realistisk så kommer inget hända för 5-öre.
Citera
2022-04-11, 22:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Ja fast tror knappast Patrik & CO kommer stämma Rask, o sen har han blurrat. Så ska man vara realistisk så kommer inget hända för 5-öre.
Nej, inte Patrik & Co .. däremot mannen som hängs ut.
Nej, det syns tydligt vem som är i bild - att ha lite dålig skärpa räcker inte för att blurra bort identitet.
Citera
2022-04-11, 22:28
Medlem
Citat:
Nej, inte Patrik & Co .. däremot mannen som hängs ut.
Nej, det syns tydligt vem som är i bild - att ha lite dålig skärpa räcker inte för att blurra bort identitet.

Sant trodde du menade Patrik o dem, hade han varit smart så hade han ändrat rösten o blurrat mer. Men han är ju inte direkt den som tänker innan han gör något.
Citera
2022-04-11, 22:37
Medlem
Skithögen sparkar in öppna dörrar "Jag hatar pedofiler!", ja, ingen tycker om pedofiler, Rask.

Sedan tycker jag det är slående, hur Rask pratar om att han har empati. Men han sitter och myser åt en annan mans plågor. Jag har själv ingen sympati för den här mannens gärningar, jag känner mig ändock illa till mods av att se gubbens vädjan. Föreställ er att ha blivit påkommen med det mest socialt oacceptabla i svensk kultur, och få höra att det kommer läggas upp på nätet, och att frugan och all släkt och vänner får reda på det. Det är klart att han lider, och det tycker i varje fall inte jag är jättekul att se på.

Det är lite så den här sajten fungerar. Man upprättar en skampåle på internet, så att andra snuskgubbar ser det och ska bli avskräckta från att göra samma sak, för man vill inte plågas så mycket som gubbarna i klippen.
Citera
2022-04-11, 22:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Sant trodde du menade Patrik o dem, hade han varit smart så hade han ändrat rösten o blurrat mer. Men han är ju inte direkt den som tänker innan han gör något.
Jag tror dessutom att han tror att han inte kan åtalas för det förtal han begår eftersom man inte kan åtala Patrik & co
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in