2022-04-11, 18:50
Hur mycket cash drar Arbetsvägrarbaronen in på sin pedofilpodd? Kan ju inte vara mer än någon hundralapp i månaden. Vad är det för människor som ens lyssnar på skiten? Slår vad om att inte hans familj vill lyssna på eländet.
Citera
2022-04-11, 19:03
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Hur mycket cash drar Arbetsvägrarbaronen in på sin pedofilpodd? Kan ju inte vara mer än någon hundralapp i månaden. Vad är det för människor som ens lyssnar på skiten? Slår vad om att inte hans familj vill lyssna på eländet.
Barnen har inget val, när pappisch sätter igång sin podkääst på storbildstv:n, som kvällsmys för barnen...
Han tycker så mycket om att podda, vad blir nästa grej tro?
Kommer vi få se honom i nakenyoga, andas enligt 328 vibrationer, wimhof etc? Kundahliniyoga, periodisk fasta och veganmat har han nosat på. Dricker han urin ännu? Aluminium i deodorant är han rädd för, även medicin och vaccin, hur tänker han med all cbd olja och kräm som han äter och smörjer sig med?
När kommer pling plongtaxin och hämtar idioten och ikläder honom en tröja med fasta lägen??
Citera
2022-04-11, 19:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Skulle idioten börja gräva i soptunnor efter pant skulle jag fan respektera honom mer än i dag. Åtminstone om panten gick till familjen.

Ja, ECT skulle han behöva tveklöst. Skulle själv gärna experimentera lite på honom med en skalad trefas-kabel!
Det går inte att respektera en 3 barnsfarsa som ringer och tigger pengar av mamma och farfar när han ska köpa mat till ungarna, håller med dig angående burkarna, det gäller egentligen allt som får in en summa att räkna med, nej jag räknar inte hans 2500 netto som en lön att räkna med, bidragsbaronen får flera gånger högre bidrag av staten varje månad.

Och Therese, varför skaffar inte hon only fans? Har man sådär mycket skulder och flera barn samtidigt som man är arbetslös måste man ta till drastiska åtgärder. Det enda jag sett henne göra för att dra in pengar är att försöka sälja sina gamla hm-kläder,

Jag vill simultanörfila upp båda och ge dom en utskällning som heter duga. Men då skulle väl Rask börja grina och springa in och gömma sig i sovrummet i 3 år till.
Senast redigerad av knark-kungen 2022-04-11 kl. 19:19.
Citera
2022-04-11, 19:14
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Barnen har inget val, när pappisch sätter igång sin podkääst på storbildstv:n, som kvällsmys för barnen...
Kommer vi få se honom i nakenyoga, andas enligt 328 vibrationer, wimhof etc? Kundahliniyoga, periodisk fasta och veganmat har han nosat på. Dricker han urin ännu? Aluminium i deodorant är han rädd för, även medicin och vaccin, hur tänker han med all cbd olja och kräm som han äter och smörjer sig med?
När kommer pling plongtaxin och hämtar idioten och ikläder honom en tröja med fasta lägen??
Vägrar han vaccin eller babblar han bara om att det är farligt?
Är det full on "tre mil norr om Molkolm"?
Senast redigerad av Under-Jorden 2022-04-11 kl. 19:19.
Citera
2022-04-11, 19:29
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under-Jorden

Han är rädd för att ta det, antagligen för att det ska komma någon otäck biverkan som till exempel sug på att söka jobb, ambition att försörja sin familj etc.

Men ärligt, han berättade att han är rädd för att ta sprutan. Bara så där.
Senast redigerad av Hayworthian 2022-04-11 kl. 19:35.
Citera
2022-04-11, 19:30
Medlem
Nu har P3d0f1lJägarBaronen laddat upp en ny video, bra att han iaf laddar upp lite nytta. Men hade han inte haft "Psykisk ohälsa" så hade han säkert gått ut själv och jagat dem och catchat förtals domar dagligen.
Citera
2022-04-11, 19:47
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Han är rädd för att ta det, antagligen för att det ska komma någon otäck biverkan som till exempel sug på att söka jobb, ambition att försörja sin familj etc.

Men ärligt, han berättade att han är rädd för att ta sprutan. Bara så där.
Okej. Jag tänkte att han ju gillar att babbla.
Känns som han säger ungefär vad som helst, så länge någon lyssnar..
Citera
2022-04-11, 20:06
Citat:
Ursprungligen postat av Under-Jorden
Han är rädd för biverkningar..
Trots att han gladeligen outat att alla i släkten äter lyckopiller, Ludde äter dessutom annat för att fungera så bra som möjligt. Alexander vill inte prova, för han vill inte förändra någonting, han trivs bra mellan lakanen, kramandes sin pet-flaska med varmvatten och den hemmagjorda riskudden, ett örngott fyllt med ris, in i micron och mys loss
Citera
2022-04-11, 20:23
Ny video från Vaccinvägrarbaronen!

https://youtu.be/i1Mq6NAxa-k
Citera
2022-04-11, 20:27
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur går det för Therese med jobb? Måste vara jobbigt att se skulden öka från månad till månad medans man lever på lånade pengar som man väljer att bränna på cigg, solarium och energidryck, god man någon?

Skulle jag vara i deras situation skulle jag grinda från morgon till kväll, skulle tom kunna tänka mig att cykla runt och leta pant, men sånt är väl den långtidsarbetslösa luffaren Rask för fin för.

Nu ska han bjuda in några hokus pokus gäster till podden och prata häxor och troll, har han full blown psykos nu? Dags att åka in till psyket för en dos litium eller är han redan bortom räddning?

Kanske en ect behandling borde startas omgående?

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Så! Hur gick det med den magiska kristallkulan som skulle sia om framtiden?
Skulle den inte laddas extra mycket med info vid fullmåne, eller är det bara mitt minne som spelar mig ett spratt?!
Citera
2022-04-11, 20:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Han jobbar visst! Han gör det jättemycket och sliter för att göra sin podd bättre!!

Jag tycker inte om hans podd men han kanske gör!!
Ett jobb betyder att man utför ett arbete och får lön. Det gör inte Rask, rask har en hobby, han leker, han jobbar inte.
Citera
2022-04-11, 20:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Ny video från Vaccinvägrarbaronen!

https://youtu.be/i1Mq6NAxa-k

Ååå nej.
Ska han in i dumpenträsket där alla på båda sidor är förlorare och försöka sno åt sig clout nu.
Inga gränser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in