2022-04-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror dessutom att han tror att han inte kan åtalas för det förtal han begår eftersom man inte kan åtala Patrik & co

Så är det säkert, han om nån borde vara försiktig men det är bra jävla underhållande att se jätte bebisen säga sina åsikter
Citera
2022-04-11, 22:45
Medlem
HotPopcorns avatar
Rask är ju en riktig dundersopa. Nu har han hittat någonting nytt som han kan "reagera på". Jag misstänker att hans uppfattning om att vara "kreatör" är att det helt enkelt räcker med att infinna sig, och framgången kommer automatiskt som en följd av hans (upplevda) överlägsna inneboende kvalitéer när han presenterar nästa heta potatis.

Och angående hans skit-poddar. Varför skulle man vilja lyssna på just honom, när allt han gör är plagierar andra? Jag antar att han ser sig själv som mediet som kan nå ut till publiken med sin fantastiska stämma och sin unika tolkning och infallsvinkel.

Han kommer sluta precis som Harakiri-korvgubben gjorde. Det vill säga, trollen vinner. Han kommer försvinna i bruset när han inte längre är underhållande att titta på. Alternativet är att han fortsätter med smutsigt drama tills han har förnedrat sig själv så mycket att han inte vågar visa sig offentligt längre.
Citera
2022-04-11, 23:07
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Så! Hur gick det med den magiska kristallkulan som skulle sia om framtiden?
Skulle den inte laddas extra mycket med info vid fullmåne, eller är det bara mitt minne som spelar mig ett spratt?!
Hahaha, den skulle laddas i fullmåne, men det orkade inte Alexander vänta på, så han försökte ändå, satt och halvskrek "Den är kall!" och tände rökelser och efterfrågade om någon kände en häxa mm
När han blev ifrågasatt om det var så bra för barnen med alla rökelser, så hävdade han att han alltid vädrade ut 1 timme innan barnen kom hem😇
Citera
2022-04-11, 23:18
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hahaha, den skulle laddas i fullmåne, men det orkade inte Alexander vänta på, så han försökte ändå, satt och halvskrek "Den är kall!" och tände rökelser och efterfrågade om någon kände en häxa mm
När han blev ifrågasatt om det var så bra för barnen med alla rökelser, så hävdade han att han alltid vädrade ut 1 timme innan barnen kom hem😇
Han är snabb med lögnerna, det får man ge honom. Inte särskilt trovärdig i längden bara.
Citera
2022-04-11, 23:26
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dumpen har utgivningsbevis -- det har inte Rask så den där filmen kan kosta honom långt mer än skyddstillsyn och 85 000 .... Fängelse och lång saftigare skadestånd om han blir anmäld.

Smart där av Rask..
Vad är Rasks intention med att "reagera" på "dumpen"?
Varför känns det som om Rask fortfarande söker likes, söker bland flitigt kommenterade aktuella händelser på flashback?

Har han tröttnat på nyhetstramset skvallerkanalen? Med tanke på vad han brukar kommentera, undrar jag över hans svala intresse över Chrippas flytt? Eller det faktum att feastarna ska flytta, för att inte tala om att cluee köpt hus och ska renovera och flytta?

Rasken är supernöjd med sitt liv och trivs så bra eftersom han har allt han behöver, mat, kläder, hyran betald osv..
Citera
2022-04-11, 23:29
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad är Rasks intention med att "reagera" på "dumpen"?
Varför känns det som om Rask fortfarande söker likes, söker bland flitigt kommenterade aktuella händelser på flashback?

Har han tröttnat på nyhetstramset skvallerkanalen? Med tanke på vad han brukar kommentera, undrar jag över hans svala intresse över Chrippas flytt? Eller det faktum att feastarna ska flytta, för att inte tala om att cluee köpt hus och ska renovera och flytta?

Rasken är supernöjd med sitt liv och trivs så bra eftersom han har allt han behöver, mat, kläder, hyran betald osv..

Det är för att han inte har något intressant eget att komma med. D.v.s. det finns ingenting han själv åstadkommer som är intressant nog för Youtube. Därför behöver allting vara baserat på vad som händer i omvärlden. Han kan ju inte gärna bara filma hur han ligger och fjärtar och få visningar på det. Å andra sidan är det väl precis vad han inbillar sig.
Citera
2022-04-11, 23:34
Bannlyst
Intressant att tjockisen gör en video om en pedofil efter att ett flertal skribenter här skrivit att han låter som ett äckligt peddo i sin podd.
Jag påstår inget. Bara intressant, och det känns som han tog illa vid sig när det pratas illa om hans vidriga röst.
Citera
2022-04-11, 23:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotPopcorn
Rask är ju en riktig dundersopa. Nu har han hittat någonting nytt som han kan "reagera på". Jag misstänker att hans uppfattning om att vara "kreatör" är att det helt enkelt räcker med att infinna sig, och framgången kommer automatiskt som en följd av hans (upplevda) överlägsna inneboende kvalitéer när han presenterar nästa heta potatis.

Och angående hans skit-poddar. Varför skulle man vilja lyssna på just honom, när allt han gör är plagierar andra? Jag antar att han ser sig själv som mediet som kan nå ut till publiken med sin fantastiska stämma och sin unika tolkning och infallsvinkel.

Han kommer sluta precis som Harakiri-korvgubben gjorde. Det vill säga, trollen vinner. Han kommer försvinna i bruset när han inte längre är underhållande att titta på. Alternativet är att han fortsätter med smutsigt drama tills han har förnedrat sig själv så mycket att han inte vågar visa sig offentligt längre.
Harakiri-korvgubben förlorade inte emot några troll. Han glömde ansöka om tillstånd i tid.
Citera
2022-04-11, 23:43
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Harakiri-korvgubben förlorade inte emot några troll. Han glömde ansöka om tillstånd i tid.

Likheten mellan dem är att ingen av dem förstår vad som en gång gjort dem populära. Korvgubben trodde det var hans fantastiska käk som gjorde att folk drogs till honom, snarare än det utmärkta läget för hungriga fyllekäkare. På samma sätt tror Rask att det är sin egen förträfflighet som gjort att han en gång i tiden fått många visningar. När det inte alls är det.
Citera
2022-04-11, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HotPopcorn
Likheten mellan dem är att ingen av dem förstår vad som en gång gjort dem populära. Korvgubben trodde det var hans fantastiska käk som gjorde att folk drogs till honom, snarare än det utmärkta läget för hungriga fyllekäkare. På samma sätt tror Rask att det är sin egen förträfflighet som gjort att han en gång i tiden fått många visningar. När det inte alls är det.

Spot on, ett av de bästa inläggen i tråden.
Citera
2022-04-11, 23:49
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Intressant att tjockisen gör en video om en pedofil efter att ett flertal skribenter här skrivit att han låter som ett äckligt peddo i sin podd.
Jag påstår inget. Bara intressant, och det känns som han tog illa vid sig när det pratas illa om hans vidriga röst.
Ja, det har du rätt i, hans fantastiska arbetsredskap, den härliga mysiga krispiga rösten som han får mycket beröm för.
Det är klart att det inte riktigt lirar med hans självbild, att lyssnarna inte hör det han själv hör...
Det jag hört av poddarna är iallafall inte imponerande.. peddopodden med farbror fnask...
Hans snack om att han inte tänker hora för ett arbete, vad är det han sysslar med nu då?
Citera
2022-04-12, 01:02
Medlem
area50s avatar
Så nu ska han åka räkmacka på Dumpens uthängningar? Pinsamt & desperat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in