Ja om det inte avslutas med en fet köpwick på daily och landar ovanför 41-42 snart så är det nog slut på det roliga för det här året med risk för en långsam nedgång till sub 30

Lite som 2018.
Moonboys hånade mig när jag sade att 46-48 var shorty time. Tydligen var fundamentals up only
Så går det när man tror att btc ska pumpa vid varje nyhetstillfälle. Det fungerar inte så.
Nästa support kommer in vid ca 39.2 - 39.5. Får se om nått händer där. Annars kan det bli en stophunt med en brutal veke ner til 36