Måste erkänna såhär i efterhand att jag var lite tidigt ute. Min hemmagjorda botten indikator slår dock ut denna vecka. om det är en tröst?
Under 200 veckor medelvärde har alltid varit bra köp historiskt. Alltså under 22300.
ETH och bitcoin longs fortsätter öka.
Insider handeln i usa gick upp igår. Se om den fortsätter uppåt idag.
Mashinskys likvidering ligger runt 14k. Det kan tala för mer nedgång.
Inflationssiffror är dock bra att hålla koll på. En lokal topp kommer ge bred uppgång.
Jag fyllde på på 20K.