Citat:
Ursprungligen postat av
Cancel---Culture
Haha helvete va blåst du är… Är du alltid rädd för allting annat i livet också eller har du läst för mycket Aftonbladet och SVT?
Le Pen hade vunnit denna omgången utan Zemmour. Men tyvärr så kommer Macron vinna då det inte kommer att tillåtas att Le Pen vinner vilket är konstigt då etablissemanget hela tiden annars håller på de kvinnliga kandidaterna
Många som blivit psykotiska när det gäller Putin alltså och kan inte hålla isär sina åsikter om mannen inte ens när det gäller val i Frankrike…
Fan pratar du om? Jaha, Le Pen hade säkerligen vunnit ja. Men så länge ingen får över 50% blir det ny valomgång så det säger ingenting. Men jag antar att det är islamiseringen som ligger som får din autism att gå på högvarv.
Men jag förstår att ditt perspektiv, det ligger någon form av misslyckande i livet som kräver ett behov att gå tillbaka till hur det var förr. Och Putin är den typen som kan införliva dina looserdrömmar.
Jag är halv fransman, läser fransa tidningar och följer france info så mycket som det går. Det återkommande problemet är hur folk som arbetar får mindre och mindre att leva av, och kriget kommer att sätta ett oerhört stort tryck på redan marginaliserade grupper.