2022-04-11, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Varför raderas mina meddelanden? Vad är detta för jävla propaganda som sprids? Nationalism som politisk ideologi har bara fört med sig misär. Ni kommer att bli varse om det snart.

Nationalism är patriotismens navelskådning.
Citera
2022-04-11, 17:36
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Nationalism har aldrig fört med sig något bra.

Dina åsikter är fullständigt ointressanta, dina argument för dina åsikter skulle dock kunna vara intressanta…
Citera
2022-04-11, 18:32
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Ska jag sluta trolla i tråden och skriva vad jag verkligen hoppas på, så hoppas jag naturligtvis på Le Pen. Apropå hennes relation till Putin så vet vi inte någonting om vad som egentligen hänt. Globalisterna har som vana att köra false-flag operationer och färgrevolutioner, rysk media är censurerad i Väst och ensidig information sköljer över oss via MSM om hur hemsk Putin är.

Det kan också bli förändring i EU om Le Pen vinner, och kanske till det bättre säger jag fast jag är federalist.

Men om du frågar mig vem jag tror vinner, så tror jag att Macron vinner. Man har antingen riggat valet eller så är folk så dumma i huvudet att de inte förstår bättre. Jag har länge utgått ifrån att globalisterna på sikt kommer att få som de vill. Pga att de är skickligare.

Så nu har det gått upp för dig att islamisering och massinvandring är dåligt. Grattis.
Citera
2022-04-11, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Så nu har det gått upp för dig att islamisering och massinvandring är dåligt. Grattis.

Har du inte fattat att jag alltid tyckt det så är det bara synd om dig. Men det kommer oavsett att bli Macron som vinner. Efter Trump tror jag inte globalisterna någonsin kommer att släppa fram något annat än marionetter. Trump var en överraskning men nu är de beredda.

När väl kriget i Ukraina är över (som man utnyttjat till att få med Sverige/Finland i NATO) så kommer det en ny variant av Covid, och då vill de ha Macron vid spakarna i Frankrike.
Citera
2022-04-11, 19:07
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Minimal chans för Le Pen att vinna, tyvärr. Det verkar som fransmännen är lika tappade som engelsmännen. Först Macron och sedan Johnson och nu Macron igen.

Macron är en genomskinlig figur för alla med någon livserfarenhet och läroverket senast 60-talet.
Bara det att Macron inte var på plats på sitt partis valvaka igår, utan anlända dit i limousin med ett ljushav av mc-poliser runt omkring ekipaget först två timmar efter vallokalerna stängt.
Och invänta alla andra partiledare tills de hållit sina tacktal.
Majestätet sist i suverän distans till alla andra, fattas bara.
Så relativt ung, så bortskämd, så illa åtgången å huvudets vägar.

Det blir tyvärr ca 60 - 40 i Majestätets favör.
Som Engelsmännen, svenskarna, kanadensarna....

Jag är övertygad att även invandrarna kommer en dag att rösta på nationalism och stängda gränser. Då är det naturligtvis försent.
Citera
2022-04-11, 19:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Har du inte fattat att jag alltid tyckt det så är det bara synd om dig. Men det kommer oavsett att bli Macron som vinner. Efter Trump tror jag inte globalisterna någonsin kommer att släppa fram något annat än marionetter. Trump var en överraskning men nu är de beredda.

När väl kriget i Ukraina är över (som man utnyttjat till att få med Sverige/Finland i NATO) så kommer det en ny variant av Covid, och då vill de ha Macron vid spakarna i Frankrike.

Det är klart vi andra här på forumet tror du är sosse eller moderat när du sagt att du ska rösta på sossarna eller moderaterna, och sedan nu på Macron.
Citera
2022-04-11, 20:13
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
https://www.friatider.se/le-pen-atervandring-ar-antirepublikanskt

En halmgubbe.
Citera
2022-04-11, 20:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
En halmgubbe.

SD-politikerna håller på Le Pen. Det finns ingen SD-politiker som gillar Macron, eftersom Macron är som Magdalena Andersson, om inte värre.
Citera
2022-04-11, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Det är ju ni som skapat skiten vi lever i. Män som tävlar mot kvinnor, könsstympning av små flickor i Europa osv. Varför gnäller du?

Varför skulle jag ha skapat det? Är höger
Citera
2022-04-11, 20:48
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Varför skulle jag ha skapat det? Är höger

Inte tillräckligt höger.
Citera
2022-04-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är jättemånga fransmän som inte har vaccinerat sig också.

Kanske det? I Sverige vet vi vilka det är som inte vill vaccinera sig - de från "utsatta områden"..

De dog som flugor under pandemins första fas och upptog IVA-platserna. Ändå ville inte deras släktingar vaccinera sig när vaccinet väl var på plats.

Deras religösa ledare var inte mycket till hjälp och vad hjälpte det att trycka info-broschyrer på 52 olika språk när folk inte kan läsa och skriva - men ändå vägrar att lyssna på sådana som kan?

Jag förstår Macrons frustation och känner med honom när han ville pissa på dem.. Dra åt helvete med era "krav" hit och dit. Åk tillbaka till era hemländer och smitta folk där om ni vill. Kom inte till Europas civiliserade länder för att utöva era medeltidsreligioner och tro på sagofigurer - men inte myndigheter.

All ära åt Macron som sa rakt ut det som Le Pen borde ha sagt - men inte vågade. Fegis..
Senast redigerad av sno 2022-04-11 kl. 20:57.
Citera
2022-04-11, 20:56
Medlem
Citat:
SD-politikerna håller på Le Pen. Det finns ingen SD-politiker som gillar Macron, eftersom Macron är som Magdalena Andersson, om inte värre.

Maggan skulle ALDRIG våga uttrycka sig som Macron. Att pissa på vaccinmotståndare.. nope ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in