2022-04-10, 21:44
Medlem
Åhh älskade gull-Joel! Jag vill bara krama honom. Att ge Mattias en fördel för att Joel gillade honom den säsongen han var med är en väldigt unik motivering haha.

En helt orimlig överreaktion från lag syd plus att de bara verkar ha haft i tankarna hur deltagarna i lag öst presterar på tävling. Om alla ser Hayes som det största hotet är det ju mer strategisk att ge den extra rösten till Mattias så han kan rösta ut Hayes. De beter sig som Joels val är det VÄRSTA som hänt i Robinsons historia.

Jag är verkligen trött på lag syds otroligt dåliga beteende. Hoppas ingen av de vinner!
2022-04-10, 21:47
Medlem
Hoppas på Linn som segrare.
2022-04-10, 21:48
Medlem
picapicans avatar
Varför är Joel så illa omtyckt?
2022-04-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Åhh älskade gull-Joel! Jag vill bara krama honom. Att ge Mattias en fördel för att Joel gillade honom den säsongen han var med är en väldigt unik motivering haha.

En helt orimlig överreaktion från lag syd plus att de bara verkar ha haft i tankarna hur deltagarna i lag öst presterar på tävling. Om alla ser Hayes som det största hotet är det ju mer strategisk att ge den extra rösten till Mattias så han kan rösta ut Hayes. De beter sig som Joels val är det VÄRSTA som hänt i Robinsons historia.

Jag är verkligen trött på lag syds otroligt dåliga beteende. Hoppas ingen av de vinner!

De får tacka Joel för att Hayes åkte. Heja Joel!
2022-04-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Du menar lag Nord.

Haha du har helt rätt! Tre lag i Robinson är tydligen för många för mig.
2022-04-10, 22:03
Medlem
Mobbning är bara förnamnet i årets Robinson.!
2022-04-10, 22:07
Medlem
ColaKexs avatar
Joel kanske inte är någon nobelpristagare eller stor taktiker, men de andra tre ägnar sig åt utfrysning och ren mobbning.
2022-04-10, 22:09
Medlem
Förstår inte hur folk kan bete sig så fånigt i TV, de vet att en stor del av befolkningen tittar. Så sjukt ovärt att framstå som en mobbare etc. För vad, en pyttechans att vinna en halv mille? Hallå, du får ingenting för 500000 idag, väx upp!
2022-04-10, 22:14
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Förstår inte hur folk kan bete sig så fånigt i TV, de vet att en stor del av befolkningen tittar.!
Tror du allvarligt att dom skulle tänka på det?!
2022-04-10, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Tre har dött?
De dog psykiskt.

Fast Sandra åkte inte hem pga sin tumör, utan för att hon testade positivt för covid. Hon berättade visserligen om tumören innan hon åkte hem, men det var för att understryka hur jobbigt det var att behöva bryta.

Damn, vad man saknar Sandras arsle! Men det finns lite tröst på hennes insta för den som letar.
2022-04-10, 22:15
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
3st ovanligt korkade mobbare i lag nord. Dessa 2 fruntimmer är av värsta sorten, vidriga. Bouletävlingen handlade om att vinnaren själv skulle ge någon en extra röst, inte att laget skulle välja tillsammans, vad var då vitsen med tävlingen. Stå på dig Joel, dom andra 3 är dumma på riktigt.
2022-04-10, 22:17
Medlem
Joels motivering var ganska kass, hade han sagt att Mattias är en underdog som han höll på förra året av den anledningen och att Mattias åkte ut ganska snabbt och därför inget hot, så hade de ju kanske köpt den motiveringen i laget, men samtidigt känns det som att tjejerna i hans lag (vad det nu heter) gillar att tjafsa mot honom, så de hade surat om han inte röstade som de tyckte oavsett tror jag.

Edit: Dessutom säger sig den "intelligenta" trion att Mattias är ett hot, men inte Linn, som tog sig till finalveckan, hon använde också en del list i immunitetstävlingen mot Mattias...Hayes ses som ett hot av många, men han är bara stor och lat. Jag tror inte på snacket om att han lade sig i tävlingen på gränslandet mot Mattias, han var bara sämre.
Senast redigerad av Sarajevo 2022-04-10 kl. 22:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in