2022-04-10, 20:15
Medlem
Enmansdemos avatar
Är det 2 dansare! ett danspar, väldigt långsökt! och säger något om desperationen

Man har aldrig haft en hel hockey-kedja med i Mästarnas Mästare, men nu har man öppnat för tredje formationen i OS 1994

Bra att Frida hade så svaga ben, skicka gärna hem Wallberg f.ö i detta avsnitt, för jag orkar inte med att gå sexuellt frustrerad över henne hela vägen till final
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-10 kl. 20:17.
Citera
2022-04-10, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Stark insats av Järbyn i 90 grader. Däremot känns det som att de har slappat till det lite och att det nu snarast är 95 grader vilket gör det lite enklare. De går inte riktigt ner så djupt som man skall och därmed blir det lite lättare.

Ja det känns som att det småfuskas lite med vinkeln. Men om man tjyvar 5 grader sitter man då i 85 eller 95 grader? 🤔

Någon som fattade bollkastningen?, klart snurriga premisser och inget som man som tittare kunde begripa, följa med i. 👎
Citera
2022-04-10, 20:48
Medlem
Retsinas avatar
Vem är hon den grova tjejen med stora brösten?
Citera
2022-04-10, 20:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Vem är hon den grova tjejen med stora brösten?
Frida Wahlberg kanske, kul att du noterar brösten, jag sitter själv & filosoferar över huruvida dom är hårda eller lösa med den muskelmassan? man vet inte om det är en stor bröstkorg eller`verkligen stora pukor

Jag har svårt att tro på silikon, men dom ser större ut än tidigare bilder (jag har ju tittat på en del nu) eller så har hon gått upp i muskelvikt

Här kan du få en länk till 4 stora bröst på en och samma bild https://www.facebook.com/photo.php?fbid=374353067386359&set=pb.100044350063 141.-2207520000..&type=3

Jag kanske borde bege mig till den här snusk-tråden och hata flaskback-männen där (FB) Skvaller om Frida Wallberg? har ni andra något emot det?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-10 kl. 21:44.
Citera
2022-04-10, 20:54
Medlem
Hunden007s avatar
hoppas dansaren torskar
Citera
2022-04-10, 20:56
Medlem
Frida går på knock!
Citera
2022-04-10, 21:00
Medlem
Vilken man Patrik Järbyn är. Att sitta i jägarställning i, var det över 36 minuter (?) är inget annat än enormt. Respekt Sen vilken rumpa Joanna Stillman har, varje mans dröm. Synd att hon åkte ut, henne ville man se mer av.
Citera
2022-04-10, 21:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Korrektion! Var fjärde mans dröm enbart

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vilken man Patrik Järbyn är. Att sitta i jägarställning i, var det över 36 minuter (?) är inget annat än enormt. Respekt Sen vilken rumpa Joanna Stillman har, varje mans dröm. Synd att hon åkte ut, henne ville man se mer av.
Vad hjälper det med ett ansikte och kropp i övrigt som enbart en mor kan älska (hennes partner älskar enbart röven) Du får nöja dig med titta på Pernilla i Mästarmötet om du vill se mer av båda!

Jag hade förväntat mig att en dansare skulle ha snabb reaktionsförmåga i nattduell, för det såg faktiskt inte ut som det var Frida som var snabb, hon är ju seg i kolan efter traumat, jag tror att Stillman bara var för blyg för att våga ta för sig mot denna respektingivande gestalt, en tvekan i attacken, se upp i backen och minska attacken som Markoolio's körsångerska sjöng

För alla hebbefila stalkers därute som var glada i Zara Zetterqvist, här https://www.facebook.com/268197083298308/photos/pb.100044350063141.-2207520000../271540842963932/?type=3 får ni se en bild på Fridas syrra som SÅG nästa lika bra ut, dock ej längre
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-10 kl. 22:04.
Citera
2022-04-10, 23:00
Medlem
Dansbruttan får nu även totalstryk hos Pernilla både i fysiska och mentala grenar Kan vara det mest misslyckade deltagandet jag någonsin sett i MM. Jag hade inte kollat om jag var hon och jag hade även försökt hindra min familj att göra det.
Citera
2022-04-11, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo det var definitivt den bästa säsongen. Det hade ju också med det klassiska samtalet mellan Holm och Sjöberg där Holm snackade om att han hade fler hopp över 2.30 än Sjöberg och Sjöberg tyckte att det var en ointressant höjd eftersom han gjorde den i sömnen och avslutade sedan med Sjöbergs klassiska 2.42 är ju högre än 2.40. Det är därför det heter höjdhopp annars kunde det ha hetat mängdhopp. Otroligt kul att se besserwissern Holm bli totalt ägd av Sjöberg

https://www.dailymotion.com/video/x2ty2u7

Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Sjöberg sa jämnhopp och inte mängdhopp i det klippet. Oerhört underhållande var det i vilket fall. Sjöberg var lite rappare i käften på den tiden. Kanske har knarket tagit ut sin rätt för dagens Gammelgädda.

Snacka om att det är mycket imponerande att hoppa 2,40 som 181 cm lång än 2,42 som 2 meter lång dock. Klart det underlättar att hoppa högt om man är en jävla jätte.
Citera
2022-04-11, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Snacka om att det är mycket imponerande att hoppa 2,40 som 181 cm lång än 2,42 som 2 meter lång dock. Klart det underlättar att hoppa högt om man är en jävla jätte.
Fötterna har väl lika lång väg att färdas uppåt oavsett längd på personen? Dessutom går den tävlingen ut på att hoppa så högt som möjligt.

Man såg i utslagningen att en boxare lever på snabb reaktion på vad som händer runt om medan dansarens är inövad och förbestämd där inget händer oplanerat.
Citera
2022-04-11, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Fötterna har väl lika lång väg att färdas uppåt oavsett längd på personen? Dessutom går den tävlingen ut på att hoppa så högt som möjligt.

Fast det går också ut på att prestera som bäst när det gäller som mest, som i alla sporter. OS-guld är det största.

Så du tror seriöst att någon som är 1,50 har exakt samma förutsättningar att hoppa 2 meter som någon som är 2 meter lång? Att hoppa så mycket över sin egen längd är mycket svårare givetvis.

Det finns en anledning till att man räknar med hopparens längd när man mäter spänst/hoppstyrka och Stefan Holm är den som hoppar överlägset högst i förhållande till sin egen längd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in