2022-04-03, 21:07
Medlem
Hunden007s avatar
Riktigt illa att man inte känner igen någon.

Den enda som jag gör är Frida för hon åkte på en hjärnskada efter varit knockad. Kul att se hon tar framsteg efter detta dock men Dansar tjejen är totalt värdelös. Kul iallafall någon är mer hopplösare än killarna är.
Citera
2022-04-03, 21:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Blev inte Carin Koch utsedd till sexigast eller snyggast på touren någon gång? Det nämnde dom inget om.
Det var därför att på den tiden så var hon ju inne i rollen som osexiga Carin Hjalmarsson

Leinegaards helikopterplatta är iår riktigt illa ute, man kan följa progressionen varje år

89 skärmdumpar på frida wahlberg har jag tagit så far på dom första 13 minutrarna av programmet, inga konstigheter!
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-03 kl. 21:46.
Citera
2022-04-04, 01:07
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Tittar ikväll för första gången denna säsong.
Förutom boxaren kände jag inte igen någon till utseendet. Järbyns namn känner man igen, men att han är mästare var nytt, säkert deltagit i en del tävlingar dock.

TV:n var på i bakgrunden och jag hörde namnet Patrik och tänkte först Sjöberg, vilket jag förstod inte stämde. Järbyn poppade upp och det var alltså han. Han har ett silver i Super-G och ett brons i störtlopp från VM. Mästare, knappast.

Ledsnade på detta program efter två säsonger. Jag förstår inte att folk orkar titta på detta. Har de inget annat att göra?
Citera
2022-04-04, 01:56
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
TV:n var på i bakgrunden och jag hörde namnet Patrik och tänkte först Sjöberg, vilket jag förstod inte stämde. Järbyn poppade upp och det var alltså han. Han har ett silver i Super-G och ett brons i störtlopp från VM. Mästare, knappast.

Ledsnade på detta program efter två säsonger. Jag förstår inte att folk orkar titta på detta. Har de inget annat att göra?

Folk ser väl något avsnitt för det var ju bra en gång i tiden. Patrik Sjöberg var med i den bästa säsongen någonsin. Säsong 2. Tror det var den mest sedda Mästarnas mästare säsongen? Och inte konstigt. Höjdhopparna Sjöberg och Holm. Och så tre Tomas. Brolin, Gustafson och Johansson. Och Armand Krajnc vann. Och tjejerna var inte dåliga dom heller. 100% fd mästare allihopa.

https://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4starnas_m%C3%A4stare_2010
Citera
2022-04-04, 06:07
Medlem
NiccoJs avatar
Leijnegard ser ut att komma direkt från den parkbänk där han sovit på natten under några tidningar.
Citera
2022-04-04, 12:00
Avslutad
Fy fasen så okvinnligt att hålla på med boxning.

Är Frida lesbisk?
Citera
2022-04-04, 19:13
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Fy fasen så okvinnligt att hålla på med boxning.

Är Frida lesbisk?
Nej hon är gift med en Emil och har två barn. Hela familjen deltog väl i Sofias änglar har jag för mig.
Citera
2022-04-05, 15:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Nej hon är gift med en Emil och har två barn. Hela familjen deltog väl i Sofias änglar har jag för mig.
Hoppas det går lite illa för Emil då (han behöver dock inte dö, bara förvrängas lite) så att hon kan ställa upp i Sofias skydds-Änglar istället, för då kan ju jag bli ihop med henne efteråt när han är ute ur bilden , nä allvarligt varför var hon med i Änglarna? handlade det om hennes förvärvade boxnings-hjärnskada eller har hon förlorat man & barn tidigare?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-05 kl. 15:35.
Citera
2022-04-05, 18:58
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Folk ser väl något avsnitt för det var ju bra en gång i tiden. Patrik Sjöberg var med i den bästa säsongen någonsin. Säsong 2. Tror det var den mest sedda Mästarnas mästare säsongen? Och inte konstigt. Höjdhopparna Sjöberg och Holm. Och så tre Tomas. Brolin, Gustafson och Johansson. Och Armand Krajnc vann. Och tjejerna var inte dåliga dom heller. 100% fd mästare allihopa.

https://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4starnas_m%C3%A4stare_2010
Jo det var definitivt den bästa säsongen. Det hade ju också med det klassiska samtalet mellan Holm och Sjöberg där Holm snackade om att han hade fler hopp över 2.30 än Sjöberg och Sjöberg tyckte att det var en ointressant höjd eftersom han gjorde den i sömnen och avslutade sedan med Sjöbergs klassiska 2.42 är ju högre än 2.40. Det är därför det heter höjdhopp annars kunde det ha hetat mängdhopp. Otroligt kul att se besserwissern Holm bli totalt ägd av Sjöberg

https://www.dailymotion.com/video/x2ty2u7
Citera
2022-04-05, 19:20
Medlem
outback4s avatar
Lägg bara ner eländet
Det blir bara patetiskt se mediokra c-kändisar tävla i vem som blir mest ihågkommen..
Två dansare vid namn Stillman är med..
Kunde inte Fredrik Stillman vart med i stället? Han har ju vm/ os guld i hockey i alla fall.

För att programmet inte ska dö sotdöden ta med några riktiga mästare nästa gång.
Björn Borg lär aldrig komma med.
Men istället för Norman ( en nobody i tennis..) ta med Wilander eller Stefan Edberg.
Och Marcus Hellner och Mats Sundin är två exempel på riktiga mästare.
Sedan kan gärna JO Waldner få vara med igen. Ge honom ett eget program, det kommer inte bli tråkigt
Citera
2022-04-05, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo det var definitivt den bästa säsongen. Det hade ju också med det klassiska samtalet mellan Holm och Sjöberg där Holm snackade om att han hade fler hopp över 2.30 än Sjöberg och Sjöberg tyckte att det var en ointressant höjd eftersom han gjorde den i sömnen och avslutade sedan med Sjöbergs klassiska 2.42 är ju högre än 2.40. Det är därför det heter höjdhopp annars kunde det ha hetat mängdhopp. Otroligt kul att se besserwissern Holm bli totalt ägd av Sjöberg

https://www.dailymotion.com/video/x2ty2u7

Sjöberg sa jämnhopp och inte mängdhopp i det klippet. Oerhört underhållande var det i vilket fall. Sjöberg var lite rappare i käften på den tiden. Kanske har knarket tagit ut sin rätt för dagens Gammelgädda.
Citera
2022-04-10, 20:08
Moderator
Dr Kings avatar
Stark insats av Järbyn i 90 grader. Däremot känns det som att de har slappat till det lite och att det nu snarast är 95 grader vilket gör det lite enklare. De går inte riktigt ner så djupt som man skall och därmed blir det lite lättare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in