Ja, han var väl ingen speedkula direkt, men det krävs ändå bra kondition för att orka 90 minuter. Han blev sällan utbytt. Dom andra höll inte på med konditionsidrotter.
Ja, han var väl ingen speedkula direkt, men det krävs ändå bra kondition för att orka 90 minuter. Han blev sällan utbytt. Dom andra höll inte på med konditionsidrotter.
Nej det är överraskande att Henrik skulle vinna så enkelt. Men han var också överlägsen i medicinbolls-tävlingen förra veckan så såg det komma. Kim ser som sagt riktigt tung ut.
Japp Kongo har gått ner sig rejält sedan karriären. Inte riktigt lika illa som Brolin men det har nog blivit ett antal chipspåsar och pizzor där och inte särskilt mycket träning.
Tysklandsmatchen blev en läropeng för min del. Den lärde mig att aldrig slå av en match. Sen dess kollar jag alltid till slutsignal och ger aldrig upp. Osannolik och underbar match.
Var aldrig något större fan av Kongo. Bra skott men rätt kantig och seg. Tyckte helt klart att Taco var bättre.
Håller helt med, men när man sammanfattar i efterhand så uppskattar jag ändå det att han var en så tydlig träningsprodukt som tog sig till en fin karriär genom vilja och inställning
Håller helt med, men när man sammanfattar i efterhand så uppskattar jag ändå det att han var en så tydlig träningsprodukt som tog sig till en fin karriär genom vilja och inställning