2022-04-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Vänligen förflytta dig själv till annan mer relevant tråd, tack.

Eller så kan du be personen som gjorde detta falska påståenden att byta till en mer relevant tråd? Jag svarade på en kommenterar som någon skrev om en person i showen. Vidrigt att ni ge er på den som bara försöker ’debunka’ ett falsk påstående. Så lamt, men typiskt.
Citera
2022-04-10, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Funderar på Thanarwans dotter. Tänk att lämna sitt land, hela släkten, alla vänner, flytta till en helt ny kultur och inte kunna språket. Det är inte lätt. Hoppas Thanawarn tänkt igenom detta noga. Även om Mattias verkar hygglig, är det här en svår sits att sätta ett barn i. Plus att det finns ett syskon som är kvar i Thailand.

Ser dem ibland och det verkar gå bra. Mattias verkar vara en dröm-pappa och kille, och de har sett lyckliga ut när jag sett dem. Håller alla tummar för dem, det är nog kärlek på riktigt och både parter (och barn) har offrat mycket.
Citera
2022-04-10, 19:56
Medlem
Nawaphat har väl syskon? Varför är bara hon i Sverige och inte det/de andra barnet/barnen?
Citera
2022-04-10, 20:45
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Nawaphat har väl syskon? Varför är bara hon i Sverige och inte det/de andra barnet/barnen?

Vad jag förstått är det andra barnet vuxet.
Citera
2022-04-10, 23:04
Medlem
Alltså Tonys plastfarsa är ju så tänd på Christy så det inte är klokt. Kommenterar varenda bild på hennes facebook och berömmer hennes utseende, kläder etc.
Undra vad Tony tycker om det, äckligt beteende.

Christy kommer aldrig komma till Sverige.
Citera
2022-04-10, 23:08
Medlem
Fialisans avatar
Så vi ligger ungefär ett år bakom, då bilderna på honom och Melissa laddades upp April 2021... Så nu måste ungen vara två år, och de är fortfarande inte här. Tycker synd om honom som är så naiv, för han verkar som en snäll grabb som haft det lite kämpigt med mobbing och sånt
Citera
2022-04-10, 23:45
Medlem
Bandida.locas avatar
Sa inte Frank på SFI-kursen att han var från Sierra Leone? Ett av världens fattigaste länder... men blir ändå djupt tveksam att han kommer kunna hantera hennes nedlåtande och bossiga beteende.
Citera
2022-04-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Så vi ligger ungefär ett år bakom, då bilderna på honom och Melissa laddades upp April 2021... Så nu måste ungen vara två år, och de är fortfarande inte här. Tycker synd om honom som är så naiv, för han verkar som en snäll grabb som haft det lite kämpigt med mobbing och sånt

Han måste också dela sin flickvän med sin plastfarsa som själv önskar att Christy var hans istället för Tonys. Vidriga kommentarer från hans sida på Facebook, har alltid varit allergisk mot äldre män som skaffar sig unga thailändskor. Som skulle kunna vara barn eller barnbarn till dem.
Citera
2022-04-11, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Alltså Tonys plastfarsa är ju så tänd på Christy så det inte är klokt. Kommenterar varenda bild på hennes facebook och berömmer hennes utseende, kläder etc.
Undra vad Tony tycker om det, äckligt beteende.

Christy kommer aldrig komma till Sverige.

Är inte hans pappa lite sinnesslö?
Citera
2022-04-11, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Vad jag förstått är det andra barnet vuxet.

Nej barnet som är kvar i Thailand är 13 har jag för mig de sa.. nånstans runt 13. Men hon kanske stannade hos sin pappa?
Citera
2022-04-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foersoekte
Är inte hans pappa lite sinnesslö?

Det är hans plastfarsa som kommenterar, inte Annikas man. Då hade han nog fått höra det
Citera
2022-04-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Han måste också dela sin flickvän med sin plastfarsa som själv önskar att Christy var hans istället för Tonys. Vidriga kommentarer från hans sida på Facebook, har alltid varit allergisk mot äldre män som skaffar sig unga thailändskor. Som skulle kunna vara barn eller barnbarn till dem.
Urk, och hans lystna blick på ettårskalaset...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in