2022-04-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaKing
Varför spelar du offer? Vart någonstans har jag påpekat din hudfärg? Jag vet inte vem du är. Du skrev klart och tydligt: ” Afrohår kan i regel inte bli långt som hos oss.” Vilket är en ren lögn. Textur har inget med längd att göra vilket du försökte antyda.
Så trött på detta. Rasiskortet.
Citera
2022-04-09, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Du påpekade hudfärg genom att skriva ”vit”. Vad jag vet så är det bara rasister som påpekar hudfärger! Och kom inte dragandes med ”Jag-är-svart-och-kan-inte-vara-rasist” kortet för det kan du visst vara!!! Klart att textur har med längd och göra. Om håret krullar sig pga texturen så kommer också längden att påverkas. Det förstår alla med en iq över 70.

+1. Exakt. Så in i märgen trött på att icke vita ska ha konstant tolkningsföreträde. De använder ofta hudfärg och ursprung i sin argumentation för både det ena och det andra och inser inte att det är de själva som är rasister. Snark.
Citera
2022-04-09, 18:25
Avslutad
felpost.
Citera
2022-04-09, 22:42
Medlem
Frank har bäst personlighet av samtliga deltagare! Snäll,ödmjuk,humoristisk. Det märks att han mår dåligt när rödhåret ryter åt honom.
Kanske han och Sabrina hade blivit ett bra par? Hon är visserligen en torrboll men i alla fall vänlig. Eller så kanske Frank hade kunnat locka fram lite roligare sidor hos henne, som Latif inte kan?
Citera
2022-04-10, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banbrytare
Frank har bäst personlighet av samtliga deltagare! Snäll,ödmjuk,humoristisk. Det märks att han mår dåligt när rödhåret ryter åt honom.
Kanske han och Sabrina hade blivit ett bra par? Hon är visserligen en torrboll men i alla fall vänlig. Eller så kanske Frank hade kunnat locka fram lite roligare sidor hos henne, som Latif inte kan?
Det har du rätt i!
Haha, tänk då Latif och Anna! Power couple!
Citera
2022-04-10, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Du påpekade hudfärg genom att skriva ”vit”. Vad jag vet så är det bara rasister som påpekar hudfärger! Och kom inte dragandes med ”Jag-är-svart-och-kan-inte-vara-rasist” kortet för det kan du visst vara!!! Klart att textur har med längd och göra. Om håret krullar sig pga texturen så kommer också längden att påverkas. Det förstår alla med en iq över 70.

Du låter som en jubelidiot.
Citera
2022-04-10, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
+1. Exakt. Så in i märgen trött på att icke vita ska ha konstant tolkningsföreträde. De använder ofta hudfärg och ursprung i sin argumentation för både det ena och det andra och inser inte att det är de själva som är rasister. Snark.
Men alltså varför ignorerar ni faktum att den här personen drog en stereotypiskt lögn gällande afrikanskt hår och påpekade klart och tydligt att afrikanskt hår inte växer i hens egna ord ”som oss”? Vad menade personen då när hen skrev ”som oss”? Ingenstans i det jag skrev drog jag rasistkortet. Så jävla lamt och ironiskt nog att det är ni själva som drar rasistkortet utan att ens fatta det. Ren idioti.
Citera
2022-04-10, 07:53
Medlem
Citat:
Så trött på detta. Rasiskortet.
Gå och lägg dig om du är trött. Om du kallar detta att dra ett rasistkortet när jag försöker förklara att MITT hår och andra personer med samma textur kan VISST har hår som växer lika långt som alla andra med annan textur så vet jag inte vad mer som kan sägas förutom att ni är alla lika dumma i huvudet. Det är ironiskt att det är alltid människor som skriver som er som är snabba på att påpeka rasistkortet när ni inte kan komma med en kontrande kommentar.
Citera
2022-04-10, 07:55
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Men alltså varför ignorerar ni faktum att den här personen drog en stereotypiskt lögn gällande afrikanskt hår och påpekade klart och tydligt att afrikanskt hår inte växer i hens egna ord ”som oss”? Vad menade personen då när hen skrev ”som oss”? Ingenstans i det jag skrev drog jag rasistkortet. Så jävla lamt och ironiskt nog att det är ni själva som drar rasistkortet utan att ens fatta det. Ren idioti.

Men vem bryr sig!! Lägg ner, har du inget annat att göra, det är ett jävla HÅR!!
Citera
2022-04-10, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Men vem bryr sig!! Lägg ner, har du inget annat att göra, det är ett jävla HÅR!!

Varför ska jag lägga ner, det är min rätt att få skriva när något ej stämmer så lägg ner själv.
Citera
2022-04-10, 08:36
Medlem
Citat:
Det har du rätt i!
Haha, tänk då Latif och Anna! Power couple!

Haha! Ja av henne hade han blivit satt på plats! Men tror nog hon hade knäckt honom också till slut.
Citera
2022-04-10, 13:34
Medlem
Citat:
Varför ska jag lägga ner, det är min rätt att få skriva när något ej stämmer så lägg ner själv.
Vänligen förflytta dig själv till annan mer relevant tråd, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in