Citat:
Ursprungligen postat av
Bjurra
Förstår inte varför man skulle vilja hacka på Tony. Han är lite tafatt och bortkommen men snäll och lojal. Sliskig är det sista adjektivet jag skulle använda för att beskriva honom.
Kan bara hålla med, verkar genuint snäll och omhändertagande. Lite tafatt och därför kanske haft svårt att hitta någon svensk kvinna att leva. Jag hoppas det går bra för honom.
Sandra gnällde och grinade över att bli lämnad i hyddan helt själv och att hon behövde sopa, det var minsann inte okej sen när masajen är i Sverige gör hon samma sak mot honom...🤦♀️ hon beter sig fruktansvärt omoget och verkar som sagt leva ut sin ungdom nu. Hon och Nicole skriker sig hesa om att en relation måste vara helt jämställd och att man ska dela allt 50/50 utan att verka vilja förstå att man ibland måste ge vika på den punkten eftersom en själv och ens partner i regel kan ha helt olika syn på exempelvis ordning och reda. Jag är pedant och dammsuger gärna 3-4 gånger i veckan, gubben min tycker det räcker med max en gång i veckan. Vi har försökt med städdagar och att vi då skulle dela upp sysslorna, jag med mitt pedanteri och kontrollbehov hade och har svårt för det och gjorde istället allt medan han var på sin utbildning. Nu sköter jag städningen och även om han säger att det känns orättvist mot mig så är det bästa lösningen då jag vill ha det på ett visst sätt och städar gärna i min ensamhet. Allt behöver inte vara 50/50 även om man i en utopi skulle vilja ha det så.