2021-04-17, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Asså klart som fan att han inte kan hålla på som han gjorde i hemlandet. Lätt att vara ödmjuk och snäll när man inte känner en käft och behöver nånstans att bo tänker jag.

Nja... har du sett 90 days fiancee? Där finns det många bevis på att man kan vara ett asshole fast man kommer till ett land där man inte känner en kotte och behöver nånstans att bo. Kolla bara på Colt och Larissa i säsong 6 eller säsong 4 där en amerikansk man tog dit rysk brud som betedde sig fullkomligt vidrigt.
Citera
2021-04-17, 21:31
Medlem
Bjurras avatar
Förstår inte varför man skulle vilja hacka på Tony. Han är lite tafatt och bortkommen men snäll och lojal. Sliskig är det sista adjektivet jag skulle använda för att beskriva honom.
Citera
2021-04-18, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banbrytare
Nja... har du sett 90 days fiancee? Där finns det många bevis på att man kan vara ett asshole fast man kommer till ett land där man inte känner en kotte och behöver nånstans att bo. Kolla bara på Colt och Larissa i säsong 6 eller säsong 4 där en amerikansk man tog dit rysk brud som betedde sig fullkomligt vidrigt.

HAHAHAHAHA LARISSA JA!! Fyfan vet inte vilken av de som e värst colt(y) eller larissa.
Citera
2021-04-18, 14:24
Medlem
Cristys FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100045788119630
Citera
2021-04-18, 20:27
Medlem
EggBoxJuans avatar
Har bara tittat på serien lite då och då eftersom det sänds på en lite konstig tid för mig.
Men jisses vilka nötter vissa av dem är.

Kvinnan med malajen kommer ju aldrig att bli lycklig det måste hon ju inse.
Malajen är ju en jävla latmask som inte klarar av minsta lilla uppgift, hur skulle han kunna klara sig i Sverige?
Så går det när en kvinna vill ha uppmärksamhet genom att försöka ha en exotisk man.

Thailändskan är lite mysig men lite av lycksökerska som mest vill ha dyra saker.
Hon är dock förmodligen lojal och verkar inte ha problem med att hjälpa till med hushållet.
Hennes snubber verkar vara så desperat efter kärlek att han blir lite dumsnäll.
Jag hoppas det löser sig för dem.

Nigerianskan eller vad hon är definitivt lycksökerska och vill förmodligen bara ha uppehållstillstånd.
Fin liten kropp har hon i alla fall, fast hon har förmodligen peruk, och kanske till och med aids.

Japanen är ju helt hopplös, omogen som en 12-åring och skulle sätta mina besparingar på att han aldrig kommer att bo i Sverige.
I stort sett samma sak med den förmodade mördaren/heroinisten från Brasilien.

Mannen som är från vad jag antar är Sydafrika är ju helt blåst, han är dock som gjord för den dåren han besökt här.

Filipinskan har jag inte lyckats få se än, är det fastslaget att svensken är pappa till hennes barn?
Citera
2021-04-18, 20:57
Medlem
Sandra, barnmorskan, är ett totalt nervvrak.
Citera
2021-04-18, 21:02
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Förstår inte varför man skulle vilja hacka på Tony. Han är lite tafatt och bortkommen men snäll och lojal. Sliskig är det sista adjektivet jag skulle använda för att beskriva honom.

Det är Massajen från Tanzania som är den sliskige *urrk*. Han anlände nyss till Sverige dessutom, redo att leva på oss skattebetalare * dubbel urrk*
Citera
2021-04-18, 22:12
Medlem
Du verkar ju inte ha koll på ditt egna lands lagar? Kommer någon på uppehållstillstånd så blir man inte beviljad bidrag från staten fattar du väl?
Citera
2021-04-19, 11:57
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra

Kan bara hålla med, verkar genuint snäll och omhändertagande. Lite tafatt och därför kanske haft svårt att hitta någon svensk kvinna att leva. Jag hoppas det går bra för honom.

Sandra gnällde och grinade över att bli lämnad i hyddan helt själv och att hon behövde sopa, det var minsann inte okej sen när masajen är i Sverige gör hon samma sak mot honom...🤦‍♀️ hon beter sig fruktansvärt omoget och verkar som sagt leva ut sin ungdom nu. Hon och Nicole skriker sig hesa om att en relation måste vara helt jämställd och att man ska dela allt 50/50 utan att verka vilja förstå att man ibland måste ge vika på den punkten eftersom en själv och ens partner i regel kan ha helt olika syn på exempelvis ordning och reda. Jag är pedant och dammsuger gärna 3-4 gånger i veckan, gubben min tycker det räcker med max en gång i veckan. Vi har försökt med städdagar och att vi då skulle dela upp sysslorna, jag med mitt pedanteri och kontrollbehov hade och har svårt för det och gjorde istället allt medan han var på sin utbildning. Nu sköter jag städningen och även om han säger att det känns orättvist mot mig så är det bästa lösningen då jag vill ha det på ett visst sätt och städar gärna i min ensamhet. Allt behöver inte vara 50/50 även om man i en utopi skulle vilja ha det så.
Citera
2021-04-19, 17:08
Medlem
Bjurras avatar
Jag tycker Nicole har rätt skön humor men att leva med en sådan pedant kan inte vara lätt om man inte har en sådan läggning själv.
Citera
2021-04-20, 08:53
Medlem
vonblixens avatar
Fick reklam från Lager 157, och tyckte att en av modellerna liknade Emma. När jag kollade vidare så kände jag igen Cherno direkt, hans ansikte är lite lättare att komma ihåg. Så tydligen jobbar de som fotomodeller nu?

https://www.lager157.com/sv-se/artiklar/kille/
Citera
2021-04-20, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Fick reklam från Lager 157, och tyckte att en av modellerna liknade Emma. När jag kollade vidare så kände jag igen Cherno direkt, hans ansikte är lite lättare att komma ihåg. Så tydligen jobbar de som fotomodeller nu?

https://www.lager157.com/sv-se/artiklar/kille/
jo det är dom två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in