Update: Jag har idag käkat 3x300 mg och har verkligen fått ett rus idag. Jag tog en till när jag kände att det lättade en aning, o sen ännu en till när det igen lättade.
Hur länge sitter det i egentligen?
Ruset: Blicken och huvudet "gungar" lite, balansen är lite off, det kittlar lite smått i benen, jag känner mig väldigt trött men i övrigt normal. Tycker mig inte ha någon ångestdämpning som jag märker i alla fall. En aning extra välbefinnande under mycket korta intervall, knappt så det är värt att nämna. Intressant drog ändå.
Blir man "bakis"?
Fan, jag vill ju uppleva euforin/välbefinnandet som andra pratar om!