Citat:
Ursprungligen postat av
Pedrogonza123
Haha avtändningen är inte ens jobbig, de bara lall, träna och ät bra med mat och drick vatten dont be like that cmon
Lyrica ATn är bland dom värsta avtändningarna som finns om du äter 600mg+ i 6 månader eller mer.
Var värre än att kliva av 150mg metadon i 3-4 års tid.