2022-04-14, 23:46
  #19837
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pedrogonza123
Haha avtändningen är inte ens jobbig, de bara lall, träna och ät bra med mat och drick vatten dont be like that cmon
Lyrica ATn är bland dom värsta avtändningarna som finns om du äter 600mg+ i 6 månader eller mer.

Var värre än att kliva av 150mg metadon i 3-4 års tid.
Citera
2022-04-16, 04:12
  #19838
Medlem
Inte så van, men fick en karta igår och har sen dess ätit elva stycken utdelat på två dygn.. Tyckte det var nice i början så har försökt fylla på, men känns inte så mycket när jag fyller på.

Satt och googlade lite nu och fick reda på att man kan få EP anfall och sluta andas i sömnen vid höga doser.
Käkat ungefär 2000mg uppdelat på hela dagen och nojar på att somna ifall jag slutar andas.
Väger iaf 100+ och dom räknar mg per kilo, så det är iaf lite bra.

Nojar jag i onödan?
Citera
2022-04-16, 08:45
  #19839
Medlem
Jag överlevde. Ignorera min post.
Citera
2022-04-17, 10:57
  #19840
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Du kommer garanterat att säga samma sak när du blir tvungen att tända av från det

Du hade rätt.
Citera
2022-04-17, 23:32
  #19841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nithian
Du hade rätt.
Vad hade jag rätt om? Orkar inte leta upp min post!
Citera
2022-04-18, 11:45
  #19842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Vad hade jag rätt om? Orkar inte leta upp min post!


Att det suger fucking nballe att kliva av lyrica.
Citera
2022-04-18, 12:40
  #19843
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nithian
Att det suger fucking nballe att kliva av lyrica.
Ja det är hemskt tyvärr!
Citera
2022-04-19, 10:06
  #19844
Medlem
Robbadobbs avatar
Har käkat mycket lyrica förr men var längesedan. Blir man lite bäng på 300 mg bara. Minns fan inte hur det var. Får inte bli för bäng heller.
Har några st 300 mg liggandes som jag tänkt förgylla några dagar med.
Citera
2022-04-19, 11:01
  #19845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Har käkat mycket lyrica förr men var längesedan. Blir man lite bäng på 300 mg bara. Minns fan inte hur det var. Får inte bli för bäng heller.
Har några st 300 mg liggandes som jag tänkt förgylla några dagar med.

300 mg ger dig en rätt skön känsla, går alltid att boosta med en bärs eller två. Själv tar jag oftast en och en halv 300 mg för ett skönt rus.
Citera
2022-04-19, 11:25
  #19846
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majvor1
300 mg ger dig en rätt skön känsla, går alltid att boosta med en bärs eller två. Själv tar jag oftast en och en halv 300 mg för ett skönt rus.
Ok tack 🤩 då tar jag en sån o boostar med lite alkohol efter. Tog 4 mg sub för en halvtimme sen men de borde inte krocka va? Tänker på kramp å sånt. Har hög opiat tolerans.
Citera
2022-04-19, 17:57
  #19847
Medlem
Jag tar typ 225-250 mg varannan dag för att orka jobba och träna. Utan lyrican blir det ofta för tungt mentalt, och slutar med att jag sjukskriver mig eller bara sitter hemma (och ibland dricker).

Jag förstår att det inte är ett direkt hälsosamt val, men lyrica i kombination med min antidepp (Voxra) gör mig till en fullt fungerande människa. Undviker att ta bilen/mc om jag känner att det kickar extra vissa dagar, annars har jag inga problem att köra varken dessa fordon eller truck på jobbet.

Bör jag sprida ut det mer sällan, och är det hållbart? Med hållbart menar jag inte "kommer jag trilla dit och trycka massa pregabalin varje dag?" utan mer om det är hållbart för ens skalle och hur det påverkar ens GABA-receptorer (eller vad fan det är Lyrica går på)?

Undviker gärna svar som uppmanar till total nykterhet och annan skit. Jag vill ligga på en hälsosam nivå om det är möjligt.
Citera
2022-04-19, 20:04
  #19848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
Jag tar typ 225-250 mg varannan dag för att orka jobba och träna. Utan lyrican blir det ofta för tungt mentalt, och slutar med att jag sjukskriver mig eller bara sitter hemma (och ibland dricker).

Jag förstår att det inte är ett direkt hälsosamt val, men lyrica i kombination med min antidepp (Voxra) gör mig till en fullt fungerande människa. Undviker att ta bilen/mc om jag känner att det kickar extra vissa dagar, annars har jag inga problem att köra varken dessa fordon eller truck på jobbet.

Bör jag sprida ut det mer sällan, och är det hållbart? Med hållbart menar jag inte "kommer jag trilla dit och trycka massa pregabalin varje dag?" utan mer om det är hållbart för ens skalle och hur det påverkar ens GABA-receptorer (eller vad fan det är Lyrica går på)?

Undviker gärna svar som uppmanar till total nykterhet och annan skit. Jag vill ligga på en hälsosam nivå om det är möjligt.

Låter som lite väl ofta. 1-2 ggr i veckan låter mer sunt. Att bli beroende och tända av från lyrica ska vara riktigt hemskt. Så, var försiktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in