Citat:
Ursprungligen postat av
Ålen
Att driva om en kvinnas utseende att hon är för fet och ful för att vara sexuellt attraktiv är sexistiskt, ja. Just ful var Dumpens fiskare hela tiden tryckte på, inte gäddan.
Vad snackar du om??
Det var Päddan själv som talade om att hans fru inte ville ha sex för att hon ansåg sig vara tjock o ful. Om det var något han bara hittade på eller sanning hör varken hit eller dit. Oavsett vad, var det han själv som skrev så.
Däremot var det "barnet" som undrade om det var för mkt "chips"..varpå han svarar "Aaa" eller "Mmm"..om jag inte helt missminner mig.
För övrigt kan du få förklara hur du tänker om att det skulle falla inom ofredande eller ärekränkning angående hans anhöriga.
Det är ju inte de som frågat om en minderårig svalt sperma, de råkar bara vara just anhöriga till en Pädda och ibland är det bara så att livet suger och man får gilla läget. Kanske t o m vara tacksam att man blev varse förr än senare om man inte anat något innan.
Jag är hur som helst sjukt nyfiken på ditt juridiska kunnande. Vänligen förklara!