Citat:
Ursprungligen postat av
Strykninmannen
Jag såg inlägg från dig längre bak i tråden då var du inte lika anti mot Dumpen.
Jag är inte anti-Dumpen per se, men anti deras arbetsmetoder då de ej tycks förstå varför så många ensamma, utsatta män idag hamnat i en sådan sits att de stämmer träffar med barn, och att det generellt sett handlar om ett sjukdomstillstånd och inte ren pedofili. Annars får man, och som jag tagit upp tidigare, acceptera att vi helt plötsligt fått en explosion av pedofiler i samhället idag, vilket för min del känns orimligt och har ett flertal andra förklaringar som ej kan härledas till pedofili.
Att deras arbetsmetoder är förfärligt dåliga och enbart handlar om ren hämndlystnad än någonting annat fick vi bevis på när det första självmordet i Dumpens spår nu skett, en person som med största sannolikhet ej var pedofil men i själva verket sjuk och i kraftig behov av hjälp. Narkomaner och rattfyllerister är inte rätt personer att driva Dumpen, och utgivningsbevis var sannerligen inte tänkt som ett sätt att ge privatpersoner immunitet mot att begå dessa brott som narkomanerna gör.