2022-05-04, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
En tanke.

Dom som nu söker efter barn att träffa, dom borde rimligen hört talas om dumpen... hur f#n kan de vara så totalt jävla tappade att de inte förstår risken för att möte dumpen, eller likande?

Det omoraliska är givet. Men hur jävla korkad och aningslös får man vara?

Sen förnedra sig genom att i kostym ta en maxlöpning med en löpstil som får det att se ut som att han skitit i byxan ...

Människor som till det yttre lever väletablerade liv är i själva verket många gånger mänskligt helt jävla frånvända på lite samma sätt som Kenta. Idioten kände sig utvald och som högsta vinsten till någon han trodde var en fjortis. Att han förmodligen kände till Dumpen ändrade ett skit på det i hans narcissistiska hjärna.
Citera
2022-05-04, 20:28
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venicones
Jag har inte särskilt mycket spännande skvaller att bjuda på. Han var en tämligen alldaglig och "vanlig" person. Absolut inte dryg eller otrevlig men inte heller särskilt spännande eller intressant att snacka med. Han var dock lite "uptight" och skitnödig på den tiden jag hade med honom att göra. Jag fick intrycket att han var en sådan som desperat ville jobba sig uppåt snabbt i hierarkin, och att han var lite för otålig för sitt eget bästa. Han var definitivt en sådan person som ansåg att pengar och ytlig status var mycket viktigt. Vad hans intelligens beträffar var han väl inte helt tappad, men han överskattade helt klart sin intelligens emellanåt. Jag skulle säga att hans intellekt var högst medelmåttigt.

Tack för info! Låter som ganska normal person för den positionen.

Givet att han va på bc sökte han antagligen vuxna tjejer eller killar.

Någon som varit in på hans bc -konto? Står det vad han söker? (Och hur stor penis har han?)
Citera
2022-05-04, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Människor som till det yttre lever väletablerade liv är i själva verket många gånger mänskligt helt jävla frånvända på lite samma sätt som Kenta. Idioten kände sig utvald och som högsta vinsten till någon han trodde var en fjortis. Att han förmodligen kände till Dumpen ändrade ett skit på det i hans narcissistiska hjärna.

Helt rätt
https://www.mynewsdesk.com/nexer/pressreleases/nexer-infrastructure-expands-in-malmoe-3141813

Kostymgäddan lär sitta och ta på sig själv när han läser intervjun med honom själv...
klassisk skitnödig tråkmåns utan själsligt djup ... tur han har sina strumpor
Citera
2022-05-04, 20:30
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nu är den klar att svettas och skämmas!

Ja jösses, dessa män. Bastugäddan.

Vad tror han egentligen på allvar att han ska ha sex med en 14-åring, hon skrev typ "jag vill ha framförhållning" låter inte direkt som en sliten 14-åring, och hon är ju så himla påflugen, bara det är ett varningstecken om en trollslända.

Så skickar han en ansiktsbild på sig själv, vilken knallkork.

När kåtheten griper tag i snuskofilen då rasar all logik och sans..
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-05-04 kl. 20:33.
Citera
2022-05-04, 20:33
Medlem
N0IItoleranss avatar
Alltså gäddorna avlöser varandra i en aldrig sinande ström.
Det var en fröjd att se padelfiguren lomma genom limhamn!
Sen kommer bästa äldre elfixare med dåliga knän som ska våldta och ett barn i vad jag förmodar är brfens bastu.

Två sidor på ett mynt
Det stavas predatorer. För egen njutning helt strunta i den andra

BUM kostymen lär ha det tufft i branschen ett tag
Elgäddan vet jag inte riktigt vad som ska hända med. Men hans dröm är krossad och förmodligen hans lust ett tag
Citera
2022-05-04, 20:34
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
1988 spelade jag "Brusa högre lilla å" på elgitarr på en begravning. En vit kista, modell medium. Som pröjs fick jag 200 spänn och överbliven smörgåstårta. Hon i kistan var 16 år och en tid senare fick jag veta att det var självmord pga övergrepp. Där nånstans odlade jag mitt förakt för såkallade "gäddor".

Jag lyssnade på versionen med elgitarr nu.
Så vackert. Starkt av dej.
Citera
2022-05-04, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Någon som varit in på hans bc -konto? Står det vad han söker? (Och hur stor penis har han?)

De hittade honom på BC alltså? Jisses. Varför inte njuta av livet när man har det så förspänt som han? Nej, han regar konto på BC som ett annat sönderrunkat mongo.
Citera
2022-05-04, 20:38
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Ja jösses, dessa män. Bastugäddan.

Vad tror han egentligen på allvar att han ska ha sex med en 14-åring, hon skrev typ "jag vill ha framförhållning" låter inte direkt som en sliten 14-åring, och hon är ju så himla påflugen, bara det är ett varningstecken om en trollslända.

Så skickar han en ansiktsbild på sig själv, vilken knallkork.

När kåtheten griper tag i snuskofilen då rasar all logik och sans..
Sen sätter han sig i bastun och väntar. Jävla tomte!
Citera
2022-05-04, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Jaaa varför skriker hon det? Sen springer hon väldigt märkligt…
Det måste bero på att han är våldtäktsman, d v s att han blivit dömd för våldtäkt. Men jag hittade inget på Mrkoll och Lexbase.
Det kanske är något väldigt gammalt som blivit gallrat eller något han gjorde som minderårig eller kommer att göra i framtiden men inte än blivit dömd för.

Dumpen är tillförlitligt. Jag känner Sara, hon skulle inte ljuga. Jag ringde och frågade. Jo, J*cob är både pedofil/gädda och dömd våldtäktsman. Korrekt.

EDIT: Fan! Jag glömde fråga om Dumpen har domar från andra länder.
Citera
2022-05-04, 20:39
Avslutad
Det sägs att kostymgäddan inte slutat springa än ... I eftermiddags ska han ha skymtats utanför Hamburg i rakt södergående riktning ... den blåa kostymen fladdrandes i vinden ...
Citera
2022-05-04, 20:40
Medlem
Veniconess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Nu har jag läst igenom chattloggarna. Och jag är faktiskt lite besviken. Hade väntat mig betydligt grövre saker än lite munknullande, men det var tydligen det snuskigaste lille J*cob kunde tänka sig. Jämfört med vissa andra gäddor framstår han ju som i princip normal på det sexuella planet. Och han var inte särskilt pådrivande heller. Men är man så dum så man bestämmer träff med någon som man inte ens känner igen till utseendet så får man skylla sig själv.

Jag ser att många hånar J*cob för hur han springer i sina lågskor, men det är ju ingenting jämfört med hur otroligt löjlig Sara ser ut när hon springer. Alltså, har den kvinnan rört på sig i något annat än gångfart i hela sitt liv. Hon ser ju knappt ut att kunna stå på benen!
Citera
2022-05-04, 20:41
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Helt rätt
https://www.mynewsdesk.com/nexer/pressreleases/nexer-infrastructure-expands-in-malmoe-3141813

Kostymgäddan lär sitta och ta på sig själv när han läser intervjun med honom själv...
klassisk skitnödig tråkmåns utan själsligt djup ... tur han har sina strumpor

Sidan redan bortplockad 😁😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in