2022-04-06, 20:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
Kanske inte riktigt jättechanser den farligaste måste ändå varit ramträffen från Nketiah och Arsenal skulle väl kanske haft en straff med sig när Kouyaté krokade fast Sakas ben. Men förövrigt en ganska svag insats ifrån Arsenals sida som sagt.
ESR kom även han till en chans helt mot slutet av matchen.
Citera
2022-04-06, 20:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
ESR kom även han till en chans helt mot slutet av matchen.

Måste missat den chansen helt och hållet faktiskt
Citera
2022-04-06, 20:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Måste missat den chansen helt och hållet faktiskt
Såg du ens matchen? Men ngn jättechans var det däremot inte.
Citera
2022-04-06, 20:42
Avslutad
Citat:
Såg du ens matchen? Men ngn jättechans var det däremot inte.

Vilken ESR chans snackar du om? Den när Saka skjuter och ESR får en retur där väljer att skjuta bollen i mitten?
Citera
2022-04-06, 20:44
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Om något är säkert till 130% så är ett annat utfall omöjligt.

Det var lite dit jag ville komma med honom, att han kanske skulle förstå det själv. Men gav upp
Citera
2022-04-06, 22:39
Medlem
Tungt underläge för Chelsea på Stamford Bridge just nu, 1-3 mot Real Madrid. Jag är 130% säker på att Benzema redan gjort hattrick.
Citera
2022-04-06, 23:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Vilken ESR chans snackar du om? Den när Saka skjuter och ESR får en retur där väljer att skjuta bollen i mitten?
Ja, chansen som ESR fick via Saka. Det var ju inte ngn superchans direkt, men den blev även dåligt utnyttjad av ESR.
Citera
2022-04-06, 23:04
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ja, chansen som ESR fick via Saka. Det var ju inte ngn superchans direkt, men den blev även dåligt utnyttjad av ESR.

Är du 130% säker på det?
Citera
2022-04-06, 23:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Det var lite dit jag ville komma med honom, att han kanske skulle förstå det själv. Men gav upp
Det är inte samma sak, och är inte jämförbart.
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Är du 130% säker på det?
Nej, jag är 1000% säker på att ESR borde ha tagit bättre vara den chansen.
Citera
2022-04-06, 23:35
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Tungt underläge för Chelsea på Stamford Bridge just nu, 1-3 mot Real Madrid. Jag är 130% säker på att Benzema redan gjort hattrick.
Bra att du försöker att vara kaxig mens du kan Men jag är som sagt helt säker på att vi kommer att ta 4:e platsen, och jag är allt annat än orolig för att vi ska missa den platsen till Spuds eller ngn annan icke-relvevant klubb.

Godnatt 🌛👍
Citera
2022-04-07, 06:16
Medlem
Citat:
Bra att du försöker att vara kaxig mens du kan Men jag är som sagt helt säker på att vi kommer att ta 4:e platsen, och jag är allt annat än orolig för att vi ska missa den platsen till Spuds eller ngn annan icke-relvevant klubb.

Godnatt 🌛👍
Det är fortfarande öppet och vare sig du erkänner det eller ej är det långt ifrån avgjort. Sen vad du själv tror och vad som är säkert är två helt skilda ting. Det är fakta. Den s.k. icke-relevanta klubben Tottenham är för övrigt samma klubb som Arsenal såg till att skjuta upp en match mot, trots 1(!) bekräftat fall av covid. Låter som en ganska relevant match när man försöker sig på sådana dumheter. Extremt osportsligt från Peps lilla stjärtgosse.

Hur gick det med din förutsägelse angående Chelsea och Real Madrid i Champions League? Inte så bra, va? Kan du ta det och erkänna det som folk eller ska du komma med någon efterbliven ursäkt som börjar med ”Var har jag påstått…?”
Citera
2022-04-07, 07:19
Medlem
EnLitenFryss avatar
Everton sitter rejält i skiten nu. Man tappar 2-1 till förlust med 3-2 på Turf Moor. Man har en vinst på fem senaste, och kommande motstånd är:

Man United (H)
Leicester (H)
Liverpool (B)
Chelsea (H)
Leicester (B)

Vad tar man för poäng på de matcherna? 2p? 3p? 0p?

Efter det väntar tre matcher där man troligen har kniven på strupen att vinna: Watford (B), Brentford (H), Palace (H).

För att sen avsluta borta mot ett Arsenal där oddsen är goda att Arsenal har något att spela för. Antingen fjärdeplatsen eller att ingen går om dem i sista omgången.

Burnley och Watford har en betydligt enklare matchrad kommande veckor, de borde kunna få till några poäng där.

Kan Everton åka ur högsta serien? Sist de åkte ut var säsongen 50/51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in