Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Det är skönt att när du skriver du dina påståenden så ser du till att du skrivit ett ord som du kan skylla på när den inte infaller. Precis som allt annat här inne.
Lite roligt att du säger att bara för du sagt ordet tillsäger så betyder det inte att du menade det på allvar ?
Vad betyder tillsäga? En synonym är meddela
Tro mig inte så sök på Google, det är du bra på.
Va ska du säga när Liverpool vinner ligan före Arsenal? Att du inte menade det för du aldrig skrev "punkt" i slutet av meningen så tekniskt sett har du inte skrivit klart inlägget ?
Haha. Du är bara för skön du, Imbaz. Lol.
Jag vet inte vad du lärde i skolan, men ordet tillsäger används som ett uttryck för troligen och/eller sannolikligen, du vet.
Du får ju naturligtvis tro vad du än vill. Men jag är övertygad om att Liverpool kommer inte vinna fler ligatitlar under Klopp, dels för jag tror att Klopp kommer snart att lämna Liverpool och lägga tränarkarriären på hyllan (baserat på vad han själv har uttalat), och p g a att Man City kommer att vara det ledande laget så länge som de har Pep vid rodret, samt att klubbar som Arsenal och Chelsea kommer snart att utmana om titeln igen.
Ambisjonen till Arsenal är att vinna ligan senast i 24/25. Långsökt? Njae, kanske. Omöjligt? Absolut inte.
Vi seglar en säker väg mot 4:e platsen 😀👍