Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-23, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Varför hänger Sophia med dem där Tjäjjen ? Jag tycker Sophia verkar mycket vettigare. Men jag kan så klart ha fel. Är inte speciellt insatt i vad kändisarna gör.

Jag har ocksa undrat over detta.
Citera
2022-03-24, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
jag gissar att han tjatar att få åka med eller så åker han och överraskar henne utan hennes medvetande så hon har väl ingen talan eller val

Skulle tro att han behöver visa att han fortfarande finns vid hennes sida. Stora förändringar på g och då måste en del människor levla upp, sas.

Hon är ju fascinerade på det sätter - många åsikter om andra men sedan gör hon likadant när hon känner för det.
Citera
2022-03-24, 19:57
Medlem
Det har tidigare pratats om det i tråden, men är det inte märkligt att C.B skrivs in i handlingen och blir så offentlig just när en stor publikdragare försvinner? Vem vill se bara P.W fnittra runt och dricka bubbel? Jag tror C.B är en skådespelare, för inget med honom känns äkta.
Citera
2022-03-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Det har tidigare pratats om det i tråden, men är det inte märkligt att C.B skrivs in i handlingen och blir så offentlig just när en stor publikdragare försvinner? Vem vill se bara P.W fnittra runt och dricka bubbel? Jag tror C.B är en skådespelare, för inget med honom känns äkta.
Otroligt tillgjort….
Citera
2022-03-29, 13:01
Nånting jag har lagt märkte till senaste tiden hur lika Pernilla och Christina är varandra på instagram te,x Pernilla har ju Benjamin som favorit barn det märks både på insta och i wahlgrens värld sen är det Bianca hit och dit nu har jag även märkt att Christina gör lika dant många av hennes inlägg på instagram handlar mest om Pernilla, Bianca, Benjamin och nu senast grattade hon Pernilla och Christian på 1 årsdagen hon och Hans har 4 barn och minst 9 barnbarn men det är bara 1 av barnen och 2 barnbarn som hon ”hyllar” och visar upp
Citera
2022-03-30, 19:52
Usch va läskigt om Pernilla blir lurad ännu en gång
Citera
2022-03-30, 20:31
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Nånting jag har lagt märkte till senaste tiden hur lika Pernilla och Christina är varandra på instagram te,x Pernilla har ju Benjamin som favorit barn det märks både på insta och i wahlgrens värld sen är det Bianca hit och dit nu har jag även märkt att Christina gör lika dant många av hennes inlägg på instagram handlar mest om Pernilla, Bianca, Benjamin och nu senast grattade hon Pernilla och Christian på 1 årsdagen hon och Hans har 4 barn och minst 9 barnbarn men det är bara 1 av barnen och 2 barnbarn som hon ”hyllar” och visar upp
Det kanske är för att de andra inte önskar att vara med så mkt i offetligheten .
Citera
2022-03-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det kanske är för att de andra inte önskar att vara med så mkt i offetligheten .

Nä, för det gör ju Herr B desto mer.
Citera
2022-03-30, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Usch va läskigt om Pernilla blir lurad ännu en gång

Det kommer kanske inte att bli uppenbart, men något fishy kommer garanterat att hända. Tror Herr B spelar sina kort extremt väl den här gången.

Kärlek förstår sig ingen annan på men att Miss W inte uppfattar hans knepiga manér är en gåta...
Citera
2022-03-30, 21:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Det kommer kanske inte att bli uppenbart, men något fishy kommer garanterat att hända. Tror Herr B spelar sina kort extremt väl den här gången.

Kärlek förstår sig ingen annan på men att Miss W inte uppfattar hans knepiga manér är en gåta...
Inte att bli uppenbart ? Då kan han väl inte vara så hemsk
Citera
2022-03-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Inte att bli uppenbart ? Då kan han väl inte vara så hemsk

Män kan ju både fysiskt och psykiskt misshandla kvinnor i decennier och ingen har anat.
Citera
2022-03-31, 12:14
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Män kan ju både fysiskt och psykiskt misshandla kvinnor i decennier och ingen har anat.
CB är duktig på att misshandla psykiskt utan att omgivningen märker. Först ser han till att kvinnan lever som en drottning, han gör allt för henne sen bryter han ner den kvinnan han är tillsammans med.
Förresten, undrar om kronofogden nu får in pengar till underhåll. CB & PW bor ju i hans attefallshus till inflyttning på Lidingö.
Så nu borde han väl verkligen ha råd att betala till sin dotter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in