2022-04-01, 13:25
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wOjAM4/jan-emanuel-johansson-slapade-bort-klimataktivister-i-centrala-stockholm

Vilken jävla hjälte asså!

Klimataktivister blockerade i dag trafiken på Centralbron, mitt i Stockholm.

En som fastnade i trafiken var Jan Emanuel Johansson, som klev ur bilen och tog tag i demonstranterna.

– Jag är otroligt mjuk och försiktig när jag flyttar på personer, säger den förre riksdagsledamoten.

Hur hade ni agerat i denna situation? Skulle ni tagit i med hårdhandskarna? Vad tycker ni om demonstranterna? Övriga tankar?
Citera
2022-04-01, 13:28
Medlem
Kajahs avatar
Jag gillar redan Jan Emanuel. Det här gjorde bara att jag gillar honom ännu mer.
Citera
2022-04-01, 13:28
Medlem
Absolut att man själv får dra bort om människorna stör på ett sådant vis anser jag! En sån central plats där människor färdas för att ta sig till jobb/skola etc ska inte bli något mötesplats där miljöaktivister ska sitta och agera Greta
Citera
2022-04-01, 13:30
Medlem
GeleZachas avatar
Jan Emanuel gjorde precis det man ska göra, dra bort dem utan överdrivet våld. Tänk bara om blåljus behöver ta sig förbi och de blockerar gatan…
Citera
2022-04-01, 13:34
Bannlyst
Ändra rubriken till klimatterrorister istället . Det här demokrati hatade terrorister och ingenting annat.
Citera
2022-04-01, 13:37
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Jag skulle med glädje ha gjort samma sak. Släpat och dragit.

En demonstrationsmetod bara för de redan frälsta, så de kan slå sig på bröstet och känna sig så otroligt duktiga. Har inget värde i sig själv. Förändrar inget. Väcker bara irritation.
Citera
2022-04-01, 13:43
Medlem
Hartlams avatar
Jan Emanuel gör det för PR. Det sorgliga är att polisen tillåter dessa terrorister på våra gator.
Citera
2022-04-01, 14:03
Medlem
TokSpiks avatar
Helt rätt av Jan-Emanuel. Utan att skada någon är det bara att dra iväg idioterna som blockerar vägen för folk som missar sina åtaganden.
Flyttar idioterna självmant på sig om utryckningsfordon vill förbi kan man undra.
Citera
2022-04-01, 14:06
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wOjAM4/jan-emanuel-johansson-slapade-bort-klimataktivister-i-centrala-stockholm

Vilken jävla hjälte asså!

Klimataktivister blockerade i dag trafiken på Centralbron, mitt i Stockholm.

En som fastnade i trafiken var Jan Emanuel Johansson, som klev ur bilen och tog tag i demonstranterna.

– Jag är otroligt mjuk och försiktig när jag flyttar på personer, säger den förre riksdagsledamoten.

Hur hade ni agerat i denna situation? Skulle ni tagit i med hårdhandskarna? Vad tycker ni om demonstranterna? Övriga tankar?

Det är bra när medelklasspersoner som ska leka rebeller får smaka på andras frustration. Jan-Emanuel är ju ingen politiker längre, vet inte ens om han är medlem i Socialdemokraterna?

Nej jag hade nog inte gjort något eftersom det bara slår tillbaka mot en själv.
Citera
2022-04-01, 14:14
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Det är bra när medelklasspersoner som ska leka rebeller får smaka på andras frustration. Jan-Emanuel är ju ingen politiker längre, vet inte ens om han är medlem i Socialdemokraterna?

Eller är du den typiska svensken som hellre knyter näven i fickan? för att sen titta dig i spegel och inse vilken feg och hopplös människa du är? du är inte ensam ni är många
Citera
2022-04-01, 14:14
Medlem
Jävligt bra gjort. Nån borde ha med en brandsläckare och bespruta dessa galna terrorister.
Citera
2022-04-01, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci

Jo han är sosse på papper även om hans ideologiska ståndpunkt inte på något sätt rimmar med sossarnas längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in