2022-04-01, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Helt rätt - och nej, han är ingen sosse annat än till det han själv säger. Han är en ubermoderat, så det sjunger om det! Kapitalist ut i fingerspetsarna och det är skämskudde på varje gång han påstår sig vara sosse! Iofs, har han gjort helt rätt i att sko sig på massinvandringen, för hade inte han gjort det så hade någon annan "sosse" gjort detta... Hade själv gjort samma resa, om möjligt - det hade ALLA här inne gjort!

Du talar endast för dig själv. Jag skulle aldrig sko mig på att förstöra Sverige. Och flertal anser att det är folk/landsförräderi, vilket det oftast är, och skulle aldrig göra det. Så smeta inte din ickesvenska egoism på andra här tack.

Dom som tjänar pengar på att förstöra Sverige ÄR landsförrädare.
Senast redigerad av vackrahav100 2022-04-01 kl. 23:53.
Citera
2022-04-01, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Gå förbi? Fotografera och muddra deras plånböcker för att fotografera ID-kort. Därefter anmäla dem för att de inte befinner sig på vuxendagis, så att de får sin dagersättning indragen. För du tror väl inte att det handlar om produktiva medborgare som sätter rumpan på asfalten? De är kackerlackor, en flyglektion från Centralbron kunde man bjuda på. Deras bästa åtgärd för klimatet vore att sluta andas ut koldioxid.

Ofta är de högutbildade personer, du kommer att tacka dem i framtiden ifall du lärt dig lite mer om klimatet och miljön.
Citera
2022-04-01, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Ofta är de högutbildade personer, du kommer att tacka dem i framtiden ifall du lärt dig lite mer om klimatet och miljön.
Eller så tillhör de mina mindre begåvade studenter från när jag undervisade på universitetet?
Citera
2022-04-01, 23:57
Medlem
Running_mans avatar
Förstår mig inte på dessa terrorister som bara vill förpesta vanliga människors vardag. Varför går dom inte på politiker och andra beslutsfattare direkt istället så blir det kanske nån förändring.

Jan gjorde helt rätt och hjälpte till att öppna upp vägen.
Citera
2022-04-02, 00:09
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Eller är du den typiska svensken som hellre knyter näven i fickan? för att sen titta dig i spegel och inse vilken feg och hopplös människa du är? du är inte ensam ni är många

Nej, jag får inte riskera att få en prick i registret så det är alldeles för dumt att riskera hela min karriär. Du är ju själv en internetkrigare och skulle inte ha gjort något heller
Citera
2022-04-02, 00:20
Medlem
Jan Emanuel är ett s v i in. Enkelt så.
Använde skattemedel för sina satsningar - tjänade tiotals miljoner.

Ni som hyllar honom? Era skattepengar gick direkt till honom.
Om du gillar det är du en cuck.
Citera
2022-04-02, 00:26
Medlem
dLn_sthlms avatar
Vilken apa Jan-Emanuel ser ut att vara, sosse som han är. Han har tappat det helt, han kan väl bara gå hem i bear-communityt?
Citera
2022-04-02, 00:54
Medlem
NiceChaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noone1

Svin eller inte svin, men han tänker på sig själv och sin familj först och på samhället i andra hand. Lite som sossarna på 50-60 talet innan det gick åt pipan.
Citera
2022-04-02, 01:18
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Hög utbildning inom vilket fält, genusvetenskap? Många av dessa må ha utbildning men knappast något arbete då de i så fall inte hade haft tid med sin aktivism. De tillhör den tärande klassen som fått allt serverat på silverfat men spottar oss skattebetalare i ansiktet genom att inte förvalta vad de fått.

Dessutom hög utbildning och intelligens har inget direkt samband, men folk med både hög utbildning och intelligens förstår att förändring kommer genom argumentation, forskning och vetenskap och inte genom att sätta sig på röven mitt i trafiken och förhindra livsviktiga transporter som några obstinata femtonåringar. Dessa aktivister är per definition mindre intelligenta och rent av obegåvade.
Citera
2022-04-02, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noone1

Entreprenör?
Ja. Jag tycker Han har Ett Jäkla går.
Citera
2022-04-02, 01:23
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Fast högutbildade flumpersoner med axelparti som en åttaåring och som ofta har någon form av bokstavsdiagnos är inte vad framtiden behöver.

Tekniskt utbildade, programmerare och fysiskt starka personer är framtiden. Inte böngroddsodlare som jobbar som socialsekreterare.
Citera
2022-04-02, 01:28
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Jag gillar redan Jan Emanuel. Det här gjorde bara att jag gillar honom ännu mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Jan Emanuel gör det för PR. Det sorgliga är att polisen tillåter dessa terrorister på våra gator.

Det tror jag inte. Han reagerade nog spontant i sin Jan-Emanuel-Hjärna. Kan ju knappast vara riggat att han skulle vara där. Håller med om att det är terrorister. Kontraproduktivt klimatarbete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in