2022-03-30, 21:41
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillebananas
ja tack så mycke ja jag vet fan inte va som hände men det är för djävla sorjlit. ja har lost en go vän som ja har haft djävligt kul ihop me fattarru????
har festat och supit mycke me lillen som ja allti kallade emil och han hade sånt skönt garv hör fan hans själva garv i hornhinnan ännu aasså har ju supit me båda och haft skoj men hade aldri kunat tro att någe sånt här kunde hända saknar mannen satansomsatikens ni fattarfan inte
ja fattar inte hur vissa här inne säger att dom kände han och att dom ändå juger som satan om han
ja blir så satans förbanad när ja läser här inne asså dem juger som satan själva losers dem varförifan inte vänner

Citat:
de va hemsk att hör Du behövern int va orolig har läst här me polarn hela tiden o blitt så satans förbannadt har sagt hela tid till polarn att ska fan skriva till dem han så att jag kommer bara skapa kaos då de skitter jag fan i allt detta jugeri särskilt från dem som känner lillen är så djävla äkligt att läsa de jugandet. lillmannen hade blitt så djävla lessen. VET HUR han tänkte men inte att lillen måde så dålig i skallen. rip bror

Vad bra att du som var Emils vän också reagerar på alla lögner i tråden. Det är verkligen sorgligt att tänka på hur ledsen Emil varit om han visste hur hans eftermäle smutskastats!
Hoppas du som kände honom kan berätta om hans alla goda sidor, det tycker jag han förtjänar!
2022-03-30, 23:13
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
ja de har du fan rätt i bruden, vissa e tröga som satan
nä inge ny bosta va ja vet inge ja hört asså

Ok, tack för svar.

Vet du om Emil hade några planer på att försöka gå tillbaka till sitt ex med de små barnen, bara för att inte förlora vårdnad och umgänge?

Att Emil egentligen tänkte/behövde göra slut med Lydia (fast han inte ville) för att få ha kvar vårdnad och umgänge med sina småbarn??

Dom där orden som Lydia sa innan hon sköt: "Du har förstört allt"......har liksom etsat sig fast hos mig. Jag undrar så vad hon menade, speciellt med "allt".
2022-03-31, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ok, tack för svar.

Vet du om Emil hade några planer på att försöka gå tillbaka till sitt ex med de små barnen, bara för att inte förlora vårdnad och umgänge?

Att Emil egentligen tänkte/behövde göra slut med Lydia (fast han inte ville) för att få ha kvar vårdnad och umgänge med sina småbarn??

Dom där orden som Lydia sa innan hon sköt: "Du har förstört allt"......har liksom etsat sig fast hos mig. Jag undrar så vad hon menade, speciellt med "allt".
Ja, det mest näraliggande, mtp Lydia Barths parasitiska livsstil, det är väl att tro att hon ansåg att Emil hade "förstört" alla möjligheter för henne att kunna fortsätta parasitera på honom, eller hur?

Men det är klart att en sån självklar orsak, alltså att hennes sötebrödsdagar nu var till ända, den orsaken duger väl inte för dig?

Du vägrar acceptera vad två domstolar har kommit fram till, nämligen att mordet på Emil faktiskt var ett mord och ingen olyckshändelse. Du får acceptera att bli betraktad som fnoskig, jag vet inget bättre ord för att beskriva det du uppvisar här.

Varför passar du inte på att fråga Chrilletrollet vad han anser om din fnoskiga uppfattning, den om att Emil, Chrilles nära vän, råkade ut för en tragisk olyckshändelse och råkade dö på kuppen?
Fråga honom, vet ja!

Du kan samtidigt fråga honom om hur han ser på strafflängden för Lydia Barth. Hans kompis Loveangelie ansåg ju att Lydia Barth har dömts alldeles för hårt
2022-03-31, 00:45
Medlem
Citat:
ja tack så mycke ja jag vet fan inte va som hände men det är för djävla sorjlit. ja har lost en go vän som ja har haft djävligt kul ihop me fattarru????
har festat och supit mycke me lillen som ja allti kallade emil och han hade sånt skönt garv hör fan hans själva garv i hornhinnan ännu aasså har ju supit me båda och haft skoj men hade aldri kunat tro att någe sånt här kunde hända saknar mannen satansomsatikens ni fattarfan inte
ja fattar inte hur vissa här inne säger att dom kände han och att dom ändå juger som satan om han
ja blir så satans förbanad när ja läser här inne asså dem juger som satan själva losers dem varförifan inte vänner
Vänta nu här lite, tack!
Det här citatet:

"lillen som ja allti kallade emil"

-gör mig fundersam.
I tråden skriver du "lillen".
Fast du alltid kallade honom "Emil".
Strange, very strange..

Kan du förklara för tråden varför du bytt epitet?
Han hette Emil.
Det var inget man kallade honom.
2022-03-31, 14:46
Medlem
Citat:
Ok, tack för svar.

hon exet ville han abbsolut int gå tilllbaka ti, mannen va färdi me den bruden asså.
dom ville fejka att dom brött så han fick va me ungarnana
lillen ville hänga ihopa me den bruden, den senaste asså
dom leta boende asså, men de bråka när de drack.
2022-03-31, 14:59
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
hon exet ville han abbsolut int gå tilllbaka ti, mannen va färdi me den bruden asså.
dom ville fejka att dom brött så han fick va me ungarnana
lillen ville hänga ihopa me den bruden, den senaste asså
dom leta boende asså, men de bråka när de drack.

Ok, tack för svar, igen.

De skulle fejka att de gjort slut för att Emil skulle få vara med sina yngsta barn?

Jaa, ett fyllegnabb/bråk som slutade riktigt, riktigt tragiskt.

Jag börjar verkligen undra när den där bössan laddades, och av vem.

Jag tror ju att Lydia var för full för att minnas delar av kvällen själv, jag tror inte riktigt att hon ljuger i förhören, tyvärr försöker hon sätta ihop vad hon TROR kan ha hänt. Hon var nog helt övertygad om att bössan inte var laddad/totalt glömt att bössan var laddad när hon tryckte av. Det är vad jag tror.

Mycket sorgligt.
2022-03-31, 15:19
Medlem
Citat:
Ok, tack för svar, igen.

De skulle fejka att de gjort slut för att Emil skulle få vara med sina yngsta barn?

Jag tror ju att Lydia var för full för att minnas delar av kvällen själv, jag tror inte riktigt att hon ljuger i förhören, tyvärr försöker hon sätta ihop vad hon TROR kan ha hänt. Hon var nog helt övertygad om att bössan inte var laddad/totalt glömt att bössan var laddad när hon tryckte av. Det är vad jag tror.

Mycket sorgligt.

ja faktist å lilleman mådde fan int bra asså han måde skit asså men hon bruden lyfta upp han flera gångger men till slut gick inte mer
ja tror heller inte att bruden villle skuta men bithen gjorde det asså ja fatta int va som hände asså dom har ju bråkat förr asså, men aldrig så me sånt här slut.
2022-03-31, 16:49
Avslutad
Citat:
Ok, tack för svar, igen.

Mycket sorgligt.
Det framgår att det är Lydia Barth i egen hög person som hämtar sitt vapen, väljer efter vilken typ av skada hon vill orsaka, tar hagelbössan som har en "strumpa" med patroner sittandes på geväret.
Hon berättar själv att hon tar två patroner och laddar, siktar och skjuter.

Det var ingen tragisk olycka.

Det som var förstört, enligt Lydia Barth, var hennes planer att snyltgästa hos Emil, tills hon tjatat sig till en ny bostad via sitt exex alternativt via soc. Hon var ju inte nöjd att bli hänvisad till härbärge, men eftersom hennes "inkomst* csn mm inte var så stabilt, med tanke på att man måste klara kurserna för att få pengarna, så gick det åt helvete, rent krasst.
2022-03-31, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det framgår att det är Lydia Barth i egen hög person som hämtar sitt vapen, väljer efter vilken typ av skada hon vill orsaka, tar hagelbössan som har en "strumpa" med patroner sittandes på geväret.
Hon berättar själv att hon tar två patroner och laddar, siktar och skjuter.

Det var ingen tragisk olycka.

Det som var förstört, enligt Lydia Barth, var hennes planer att snyltgästa hos Emil, tills hon tjatat sig till en ny bostad via sitt exex alternativt via soc. Hon var ju inte nöjd att bli hänvisad till härbärge, men eftersom hennes "inkomst* csn mm inte var så stabilt, med tanke på att man måste klara kurserna för att få pengarna, så gick det åt helvete, rent krasst.

Well said.

Och du Crille banan kan inte ha stått Emil så nära- då borde du vetat att han verkligen var helt klar med Knarkar Lydia och tröttnat på hennes utspel och snyltande.
Hon skulle ut nu .
Gemensamt boende var redan ur plan.
2022-04-01, 11:34
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Vänta nu här lite, tack!
Det här citatet:

"lillen som ja allti kallade emil"

-gör mig fundersam.
I tråden skriver du "lillen".
Fast du alltid kallade honom "Emil".
Strange, very strange..

Kan du förklara för tråden varför du bytt epitet?
Han hette Emil.
Det var inget man kallade honom.

Testa sätt in ett kommatecken i meningen så går det nog lättare för dig att förstå.

..”lillen”, som jag alltid kallade Emil”.

Det borde stå; ”Lillen, som var vad jag alltid kallade Emil för”, om jag nu tolkar det rätt.
2022-04-01, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Ok ok ok, jag blir en smula förvirrad ska erkännas. Därav mina frågor!

Vad hjälpte hon honom med ang detta?

Bruden jälpte lillen nästan hela tiden asså hon jorde en masssa i hemet som lillen sa han kunde kopplla av va.
hon var vi hans sida när han va lessen å ville tydlien jälpa han så han fick barna oftare men de va svårt

ja de snackas så satans mycke men inte många vet va lillen tänkte fram för allt int andra brudar va lillen sa inge till andra brudar asså inte sånt han kände va han skulle garvva om han lästs emeliie ord hör hans garv nu i örat

De klagas satan på mittt språk va men ursäkt för helvete men ja e int från sverige från början va flytta sjelv så ska ni fatta hur svprt språket e va
2022-04-01, 16:08
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Bruden jälpte lillen nästan hela tiden asså hon jorde en masssa i hemet som lillen sa han kunde kopplla av va.
hon var vi hans sida när han va lessen å ville tydlien jälpa han så han fick barna oftare men de va svårt

ja de snackas så satans mycke men inte många vet va lillen tänkte fram för allt int andra brudar va lillen sa inge till andra brudar asså inte sånt han kände va han skulle garvva om han lästs emeliie ord hör hans garv nu i örat

De klagas satan på mittt språk va men ursäkt för helvete men ja e int från sverige från början va flytta sjelv så ska ni fatta hur svprt språket e va

Tråkigt att läsa att han var ledsen. Hoppas ni kunde ge nån form av tröst i allt?!

Har läst tidigare i tråden att han försökt ta sitt eget liv. Är detta ngt du känner till? Vet du om Lydia kände till det? Detta står ganska tidigt i tråden av ngn som hade kontakt med honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in