Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Ok, tack för svar.
Vet du om Emil hade några planer på att försöka gå tillbaka till sitt ex med de små barnen, bara för att inte förlora vårdnad och umgänge?
Att Emil egentligen tänkte/behövde göra slut med Lydia (fast han inte ville) för att få ha kvar vårdnad och umgänge med sina småbarn??
Dom där orden som Lydia sa innan hon sköt: "Du har förstört allt"......har liksom etsat sig fast hos mig. Jag undrar så vad hon menade, speciellt med "allt".
Ja, det mest näraliggande, mtp Lydia Barths parasitiska livsstil, det är väl att tro att hon ansåg att Emil hade "förstört" alla möjligheter för henne att kunna fortsätta parasitera på honom, eller hur?
Men det är klart att en sån självklar orsak, alltså att hennes sötebrödsdagar nu var till ända, den orsaken duger väl inte för dig?
Du vägrar acceptera vad två domstolar har kommit fram till, nämligen att
mordet på Emil faktiskt var ett mord och ingen olyckshändelse. Du får acceptera att bli betraktad som fnoskig, jag vet inget bättre ord för att beskriva det du uppvisar här.
Varför passar du inte på att fråga
Chrilletrollet vad han anser om din fnoskiga uppfattning, den om att Emil, Chrilles nära vän, råkade ut för en tragisk olyckshändelse och råkade dö på kuppen?
Fråga honom, vet ja!
Du kan samtidigt fråga honom om hur han ser på strafflängden för Lydia Barth. Hans kompis
Loveangelie ansåg ju att Lydia Barth har dömts alldeles för hårt