Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Det först fetade:
Njae, det är väl ändå lite för tidigt att sluta "tjafsa" om det? Bara för att ett plötsligt uppdykande konto serverar dig en story som passar din gom, din linje, så tycker jag inte tråden behöver retirera från principen om att iaktta den goda principen om att bedriva källkritik.
Fast med tanke på min andra fetning, din avslutning, så tycker jag att du där går till överdrift vad gäller "källkritik".
Du envisas med att föra fram din ytterst märkliga uppfattning om att Emil föll offer för en olycka trots att både tingsrätt och hovrätt slagit fast att det var ett uppsåtligt dödande, dvs MORD.
Jag vill inte strypa din rätt att yttra dig, men varför håller du på som du gör, att ihärdigt försöka förvandla mordet till en "olycka", kan du förklara det?
Because her scepter is a wine glass and a bar stool is her throne!
Ärligt talat, håller den här tråden verkligen fortfarande i gång?
Jag har tagit en (frivillig!) paus, men ser att Lovangelie också har fått ta en time out.
Trådens nya användare verkar ha lite insikt i Emil och Lidas förhållande, vad spännande! Jag har läst dina inlägg, @Chrillebananas, och det är några saker jag undrar.
Vet du att Lida pröjsade maten i hushållet? Inkluderat all dryck?
Vem utav dom betalade soppan? (Tänker då inte i köket

)
Beklagar sorgen med din vän. Hur må du nu, några månader efter att din vän så hastigt gått bort? Blev vännagänget förvånade av vad som hände, eller var det på ett vis väntat? Vart samlas ni nu för tiden?