2022-03-29, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
[/b]

Det fetade: Din farsa och morsa? Lydias föräldrar?
Ja., detta blir bara underligare och underligare. Nästan ett år efter mordet kommer det en ny stjärna in som ska berätta sanningen🤣 och är arg för att det pratas illa om hens föräldrar?

Kan du crille berätta om du vet om Lydia hotat någon annan med gevär innan detta hände?
2022-03-29, 10:13
Medlem
Citat:
Intressant att du reagerade.
Det gjorde jag också
Väldigt intressant att inte fler reagerar över den där märkliga formuleringen.
2022-03-29, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jamän vad bra, då faller ju vissa bitar på plats.

Lydia betalade för sig genom att betala maten och genom att utföra hushållsuppgifter. Helt normalt i ett förhållande, även i ett nytt förhållande. Så nu kan det sluta att tjafsas om att L skulle bo "gratis"!
[..]
Jag tror ju fortfarande på en tragisk olycka.
Det först fetade:
Njae, det är väl ändå lite för tidigt att sluta "tjafsa" om det? Bara för att ett plötsligt uppdykande konto serverar dig en story som passar din gom, din linje, så tycker jag inte tråden behöver retirera från principen om att iaktta den goda principen om att bedriva källkritik.

Fast med tanke på min andra fetning, din avslutning, så tycker jag att du där går till överdrift vad gäller "källkritik".
Du envisas med att föra fram din ytterst märkliga uppfattning om att Emil föll offer för en olycka trots att både tingsrätt och hovrätt slagit fast att det var ett uppsåtligt dödande, dvs MORD.

Jag vill inte strypa din rätt att yttra dig, men varför håller du på som du gör, att ihärdigt försöka förvandla mordet till en "olycka", kan du förklara det?
2022-03-29, 14:08
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Det först fetade:
Njae, det är väl ändå lite för tidigt att sluta "tjafsa" om det? Bara för att ett plötsligt uppdykande konto serverar dig en story som passar din gom, din linje, så tycker jag inte tråden behöver retirera från principen om att iaktta den goda principen om att bedriva källkritik.

Fast med tanke på min andra fetning, din avslutning, så tycker jag att du där går till överdrift vad gäller "källkritik".
Du envisas med att föra fram din ytterst märkliga uppfattning om att Emil föll offer för en olycka trots att både tingsrätt och hovrätt slagit fast att det var ett uppsåtligt dödande, dvs MORD.

Jag vill inte strypa din rätt att yttra dig, men varför håller du på som du gör, att ihärdigt försöka förvandla mordet till en "olycka", kan du förklara det?

Because her scepter is a wine glass and a bar stool is her throne!

Ärligt talat, håller den här tråden verkligen fortfarande i gång?
Jag har tagit en (frivillig!) paus, men ser att Lovangelie också har fått ta en time out.
Trådens nya användare verkar ha lite insikt i Emil och Lidas förhållande, vad spännande! Jag har läst dina inlägg, @Chrillebananas, och det är några saker jag undrar.
Vet du att Lida pröjsade maten i hushållet? Inkluderat all dryck?
Vem utav dom betalade soppan? (Tänker då inte i köket )
Beklagar sorgen med din vän. Hur må du nu, några månader efter att din vän så hastigt gått bort? Blev vännagänget förvånade av vad som hände, eller var det på ett vis väntat? Vart samlas ni nu för tiden?
2022-03-29, 14:40
Medlem
Citat:
[/b]

mannen du har missförståt asså. det va en här inne som hela tid drog in brudens mossa å fassa va å då sa ja bara att inge ska dra in min mossa å fassa va. bara så djävla onödit
2022-03-29, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillebananas
mannen du har missförståt asså. det va en här inne som hela tid drog in brudens mossa å fassa va å då sa ja bara att inge ska dra in min mossa å fassa va. bara så djävla onödit
Varför har du inte kommit in i tråden förens nu? Det är ju snart ett år sen mordet skedde?
2022-03-29, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Varför har du inte kommit in i tråden förens nu? Det är ju snart ett år sen mordet skedde?

Skit du i de mannenn
2022-03-29, 15:39
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Äru riktig nu va?? de klart som faan att de bråkadt för de var typ de enda lillen tjöta me men om hur han skulle göra för vad han en jorde så skullet bli fel o flytta han så sket allt annat säj och de försökkte lösa och lidia hjäöpte fakktisk allt hon kunnde men flytta lillen så ingen barna och han ville int det så synd och ja vet intr om de bråkat sjölva omdetta sen men nör vi festa så kom de framnallti så lillen var lessen och arg på dem

Så, om han flyttade så skulle han förlora vårdnaden? Och då han älskade sina barn så lades allt på is? Är det så du menar?
2022-03-29, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Så, om han flyttade så skulle han förlora vårdnaden? Och då han älskade sina barn så lades allt på is? Är det så du menar?
äru trög har fan sakt det läs om istället han skulle förlora barns så han han fick knappt ha barns för nä o flytta skulle han förlorat. lidia försökte jälpa han asså du fattaringe de ville bort ifrån detta..Nä inte is dit de skulle flytta. ni moste läsa på va ja säjer för pallarna ej som ett eko rabbla här
2022-03-29, 15:48
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Det fetade: Det var något nytt, vilka djur???

Det vill jag också ha fakta på. Var kommer detta ifrån?
2022-03-29, 15:55
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62

Jag har förvisso sagt åt mig själv att det inte är lönt att lägga ner ngn energi på vissa inlägg/ skribenter härinne.

Men snälla Vemdalen62, är det inte bra om det kommer in ngn som har något att tillföra? Var det inte det man efterlyste här för några dagar sen?

Om det kommer in nya är det ju bara bra för då kanske frågor kan få svar. Eller?
2022-03-29, 15:57
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
äru trög har fan sakt det läs om istället han skulle förlora barns så han han fick knappt ha barns för nä o flytta skulle han förlorat. lidia försökte jälpa han asså du fattaringe de ville bort ifrån detta..Nä inte is dit de skulle flytta. ni moste läsa på va ja säjer för pallarna ej som ett eko rabbla här

Ok ok ok, jag blir en smula förvirrad ska erkännas. Därav mina frågor!

Vad hjälpte hon honom med ang detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in