Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Varför har du inte kommit in i tråden förens nu? Det är ju snart ett år sen mordet skedde?
Citat:
Ursprungligen postat av
Chrillebananas
Skit du i de mannenn
Ja, det där med netikett är tydligen inte så lätt..

Men jag har lite frågor till dig
Chrillebanans. Vore skoj att få svar på dem.
När du nu märker hur dina inlägg feltolkas och skapar en väldig massa oklarheter, vad kommer det sig då att du inte ser till att utnyttja de rättstavningsprogram som gratis finns på nätet? Då skulle ju "mossan å fassan" bli 'mor och far'. Det ser ju bra mycket trevligare ut, mer respektfullt liksom och det var ju respekt du ville att man skulle visa dina föräldrar, det var andemeningen i det inlägg där du försökte dig på att för kontot
Cedderik förklara vems barn du
inte är.
Du tycker att det vore "djävla onödit" om nån skulle kritisera dina föräldrar och det kan jag verkligen hålla med dig om. Ja, förutsatt då att dina föräldrar inte betett sig olämpligt som de där föräldrarna som ordnade en egen variant på 'The Boston tea party' i Uppsala tingsrätt.
Som kompis till Emil, vilket du utger dig för att vara, så kanske du var på plats där i tingsrätten? Du är ju, enligt egen uppgift, också kompis med Lydia Barth, henne du märkligt nog har benämnt både "slynan" och "bruden", men jag tänker att hon kanske hade uppskattat att se dig där bland åhörarna, tror du inte det?
Delar du kontot MA:s uppfattning om att det avsiktliga dödandet av din kompis "lillen", dvs Emil, att det skulle ha berott på "en olyckshändelse"?