Citat:
Ursprungligen postat av
Public Enemy
När TV hade den gamla klagomuren lät det precis som här i forumet.
Då som nu var det bara en massa gamla kärringar som klagade.
Vad tycker du om att SVT tvingas ha undertexter för att reportaget ska bli begripligt?
Om du skulle betygsätta SVTs "wokeness", hur många poäng får de av 10 möjliga?
För övrigt kan faktiskt gamla kärringar vara rätt så trevliga ibland.