Citat:
Ursprungligen postat av
Qusimoto
Så jävla dålig va inte hans svenska, har hört värre från läkare
Ja, tyvärr. I det nya Sverige lämnar man läkaren med fler frågor än man hade när man kom dit.
Har hört värre svenska än den där. Koncentrerade man sig riktigt noga gick det ju att höra vad den sa. Trist för åldringar men dom får väl försöka knappa fram textning.
Det var väl kanske nyhetsuppläsare man menade med "enkla jobb"? Välbetalt, enkelt och vi tvingas betala hur illa det än är.